Rumle Skrevet 9. mai #7861 Skrevet 9. mai Sola de skrev (Akkurat nå): Hahaha. Er meldt 20 grader og det er sommer for meg Håper folk har naturhager i år. Er så mye mer vakkert med alle naturlige vekster enn helt kortklippet gress. Så mange fine blomster Her er det i alle fall naturhage delux, ingenting som blir klippet her 1
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7862 Skrevet 9. mai Rumle skrev (3 minutter siden): Hvordan står det til med deg? 🙂 Har du funnet sommerplaggene? Går så der, men står han av Både ja og nei. Har de i gjennomsiktige plastkasser liggende. Så ser hvor de er, men er så mye jeg tror jeg har, som jeg ikke har lenger, så er usikker på især underdeler. Bukser, shortser. Hadde store problemer med mugg i gamle leiligheten og alt som var i et klesskap der hadde fått pels, da jeg skulle rydde ut av det, så alt det er kastet og var nok en god del sommerklær der, så usikker. Meste av kjoler er kastet. Samme med treningstøy og jakker, så har ikke så mye klær lenger.
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7863 Skrevet 9. mai Rumle skrev (4 minutter siden): Her er det i alle fall naturhage delux, ingenting som blir klippet her Biene og pinnsvin, om du får besøk av dem er svært takknemlige 1
Rumle Skrevet 9. mai #7864 Skrevet 9. mai Sola de skrev (Akkurat nå): Går så der, men står han av Både ja og nei. Har de i gjennomsiktige plastkasser liggende. Så ser hvor de er, men er så mye jeg tror jeg har, som jeg ikke har lenger, så er usikker på især underdeler. Bukser, shortser. Hadde store problemer med mugg i gamle leiligheten og alt som var i et klesskap der hadde fått pels, da jeg skulle rydde ut av det, så alt det er kastet og var nok en god del sommerklær der, så usikker. Meste av kjoler er kastet. Samme med treningstøy og jakker, så har ikke så mye klær lenger. Nei, så kjedelig. Godt du har litt i alle fall 1
Rumle Skrevet 9. mai #7865 Skrevet 9. mai Sola de skrev (2 minutter siden): Biene og pinnsvin, om du får besøk av dem er svært takknemlige Sant det, pleier å ha besøk av pinnsvin her i sommerhalvåret
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7866 Skrevet 9. mai Rumle skrev (Akkurat nå): Nei, så kjedelig. Godt du har litt i alle fall Litt. Det jeg har brukt av klær siden desember er rikelig plass til i 2 skuffer i kommoden min, så ikke mye. Overdeler har jeg til sommerlig bruk. Har vært nøye på å pakke vekk linklærne mine etter sommeren er over, så de overlevde forrige leiligheten. Da er det verre med alt annet. Men det er en helt annen historie. La oss bare si det ble en svært kostbar flytting. Det meste måtte byttes ut. 1
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7867 Skrevet 9. mai Rumle skrev (1 minutt siden): Sant det, pleier å ha besøk av pinnsvin her i sommerhalvåret Fikk video på telefonen min i går av noen som hadde fått dem i hagen sin 1
Rumle Skrevet 9. mai #7868 Skrevet 9. mai Sola de skrev (Akkurat nå): Litt. Det jeg har brukt av klær siden desember er rikelig plass til i 2 skuffer i kommoden min, så ikke mye. Overdeler har jeg til sommerlig bruk. Har vært nøye på å pakke vekk linklærne mine etter sommeren er over, så de overlevde forrige leiligheten. Da er det verre med alt annet. Men det er en helt annen historie. La oss bare si det ble en svært kostbar flytting. Det meste måtte byttes ut. 1
Rumle Skrevet 9. mai #7869 Skrevet 9. mai Sola de skrev (1 minutt siden): Fikk video på telefonen min i går av noen som hadde fått dem i hagen sin Så fint, de er skjønne 😊 1
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7870 Skrevet 9. mai Rumle skrev (1 minutt siden): Rumle skrev (Akkurat nå): Så fint, de er skjønne 😊 Supersøte 1
Sola de Skrevet 10. mai Forfatter #7871 Skrevet 10. mai God morgen Skal visst bli 19 grader i dag. Skal heldigvis ikke ut. Litt i varmeste laget for denne Sola. Holder på å vaske klær. Tror ikke vaskemaskinen er stor nok for ene dyna mi. Har bestilt meg en kjole, så gjenstår det å se om den kommer før 17 mai. Kommer den ikke, så aner ikke jeg hva jeg skal ha på meg.
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai #7872 Skrevet 10. mai Hvor mange kg tar vaskemaskinen din? Har du vanlig smal dyne eller doblere?
Sola de Skrevet 10. mai Forfatter #7873 Skrevet 10. mai Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Hvor mange kg tar vaskemaskinen din? Har du vanlig smal dyne eller doblere? Det er spørsmålet. Der jeg bodde før var det plass til halvannen pose med klær i vaskemaskinen. Her er det knapt plass til en pose med klær. Pleier å bruke posemål, så jeg ikke stapper den for full. Tror den er 7 kg, men ene der jeg bodde før var 7 og den tok mer klær, så ville heller trodd denne var 5 eller 6 kg Dyna er dobbel. Tykk.
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai #7874 Skrevet 10. mai Det var jo dumt. Jeg drømmer om en nikilos neste gang jeg skal handle, men det blir nok ei stund til.
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai #7876 Skrevet 10. mai Det gjør jeg også og våkner sånn >>> midt på natta, for da er det nede mot null igjen ute... Lukker vinduet med et brak!
Sola de Skrevet 10. mai Forfatter #7877 Skrevet 10. mai Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det var jo dumt. Jeg drømmer om en nikilos neste gang jeg skal handle, men det blir nok ei stund til. 9- kilos Jeg også. Jeg har lyst på et slikt tørkeskap. Slikt man hadde i barnehagene i gamle dager. Vet ikke om de bruker dem fremdeles, men et slikt et SVK skrev (6 timer siden): Synes selv det har blitt for varmt. Begynner å nærme seg for varmt her og. For kaldt til å sove uten dyne, men for varmt til å sove med. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Det gjør jeg også og våkner sånn >>> midt på natta, for da er det nede mot null igjen ute... Lukker vinduet med et brak! Vindu åpnet. Her tør jeg ikke det, men der jeg bodde før, så sto det åpent fra varmen kom til september. Vinduene her er slike man åpner utover og fester med krok. Er bare 2 meter ned, så vil tro jeg får inn utøy og ekle insekter om jeg har det åpent 🤢
Sola de Skrevet 11. mai Forfatter #7878 Skrevet 11. mai våknet med dyna surret rundt meg. Var nesten overopphetet. Forsøkte å sove videre uten, men er for varm. Får bli en tidlig morgen i stedet God morgen.
SVK Skrevet 11. mai #7879 Skrevet 11. mai (endret) Angående dyner. Jeg drømt at jeg sov med slanger under dyna. Så da jeg våknet så sparket jeg av meg dyna i håp om å prøve å få dyna av uten å bli bitt av slangene. Endret 11. mai av SVK
Sola de Skrevet 11. mai Forfatter #7880 Skrevet 11. mai SVK skrev (47 minutter siden): Angående dyner. Jeg drømt at jeg sov med slanger under dyna. Så da jeg våknet så sparket jeg av meg dyna i håp om å prøve å få dyna av uten å bli bitt av slangene. Mareritt Jeg forflyttet meg fra senga til lenestolen. Sitter og trykker på pc, og halvsover litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå