Sola de Skrevet 4. mai Forfatter #7841 Skrevet 4. mai Kjøpte meg ny støvsuger i november. Den synger på siste verset. Har allerede en gang før skiftet ut filterne i den. Nå er de røket igjen. Hvor ofte skal jeg kjøpe slike deler til 500 kr hver gang før jeg heller kjøper meg en gammeldags støvsuger med poseløsning.
SVK Skrevet 4. mai #7842 Skrevet 4. mai Sola de skrev (1 time siden): Han var på et event for nærmere 20 år siden, tror jeg det var. Da tegnet han. Takk! Sola de skrev (1 time siden): Kjøpte meg ny støvsuger i november. Den synger på siste verset. Har allerede en gang før skiftet ut filterne i den. Nå er de røket igjen. Hvor ofte skal jeg kjøpe slike deler til 500 kr hver gang før jeg heller kjøper meg en gammeldags støvsuger med poseløsning. Jeg har ingen råd. Men kanskje du kan lage en tråd om det her på forumet.
Sola de Skrevet 4. mai Forfatter #7843 Skrevet 4. mai SVK skrev (17 minutter siden): Takk! Jeg har ingen råd. Men kanskje du kan lage en tråd om det her på forumet. Sagaen om Sola som ødelegger støvsugere Trodde mens hunden min levde at det var pelsen hennes som forårsakte at den ene støvsugeren etter den andre ble ødelagt. Så gikk hun bort, og jeg fortsatte i samme tempo med å ødelegge støvsugere. Er nok sikkert mitt hår, så vel som min hund sin pels som ødela de støvsugerne jeg hadde da. Sånn sett har det fungert fint med de ergonomiske trådløse støvsugerne, hvor jeg tømte beholderen etter hver støvsuging, men bruker den hver dag, og har allerede ødelagt filterne for andre gang i den siste jeg kjøpte meg, så vet ikke helt om jeg skal fortsette å kjøpe nye filtre eller om jeg skal kjøpe en ny støvsuger. Får se hva jeg finner ut av. Kanskje jeg gjør begge deler. Kjøper en som kan ta seg av gulvtepper, møbel- støvsuging, så kan jeg støvsuge under spisebordet med den "lettvinte støvsugeren".
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #7844 Skrevet 5. mai Lykke til med funderingene. Jeg hadde ikke trodd på mengden av støv hver dag om jeg ikke drev på med støvsuging selv. En kan snu seg en gang og så ligger det tett i tett over alt. Jeg tilhører ikke dem som kjemper i fronten hele tiden, men tar det regelmessig og akker meg hver gang. SÅ MYE STØV! ...og mitt hår er det massevis av, for jeg snøss som en hund. God morgen, Sola mi. 🏵️
Sola de Skrevet 5. mai Forfatter #7845 Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Lykke til med funderingene. Jeg hadde ikke trodd på mengden av støv hver dag om jeg ikke drev på med støvsuging selv. En kan snu seg en gang og så ligger det tett i tett over alt. Jeg tilhører ikke dem som kjemper i fronten hele tiden, men tar det regelmessig og akker meg hver gang. SÅ MYE STØV! ...og mitt hår er det massevis av, for jeg snøss som en hund. God morgen, Sola mi. 🏵️ Ja, akkurat som jeg skulle sagt det selv! Så store mengder støv. Hver dag. Ville sikkert vært helt nedstøvet om jeg skulle gjort det sjeldnere. Jeg har kjøpt en slik klesrulle-greie for å dra over stolene mine. Den er full av hår hver eneste gang God morgen/ formiddag/ ettermiddag/ kveld alt etter hvor i verden du er
Sola de Skrevet 5. mai Forfatter #7846 Skrevet 5. mai Har skiftet ut indre og ytre filter nå på min. Får se hvor lenge det varer før jeg må ha ny igjen. Tror jeg skal kjøpe meg en slik gammeldags en med støvsugerpose, slange og hele sulamitten. er mer kraft i den enn i den som må lades opp hele tiden. Kommer til steder jeg ikke kommer til med min også. Nå går jeg under sengen og stolene med en kost. Bedre å komme skikkelig til med støvsuger
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #7847 Skrevet 5. mai Sola de skrev (2 timer siden): God morgen/ formiddag/ ettermiddag/ kveld alt etter hvor i verden du er Tusen takk. Jeg er HER! Jeg har nu spist to kyllingpølser rett i kroppen. Det tar spissen av sulten og jeg tror jeg unner meg ei lita klase druer i samme slengen. Litt befruktning må vi unne oss, Sola.
Sola de Skrevet 5. mai Forfatter #7848 Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tusen takk. Jeg er HER! Jeg har nu spist to kyllingpølser rett i kroppen. Det tar spissen av sulten og jeg tror jeg unner meg ei lita klase druer i samme slengen. Litt befruktning må vi unne oss, Sola. Lite befruktning på gang her, skulle jeg til å si Druer er godt. Har vært uheldig siste par gangene jeg har kjøpt og fått druer som har vært heller smakløse. Ikke så søte, som de har pleid å være.
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #7849 Skrevet 5. mai Jeg har kjøpt to forskjellige og skal ha i kveld igjen og da smattesmaker jeg på den andre også. Druer er veldig godt for litt av hvert i kroppen.
Sola de Skrevet 8. mai Forfatter #7850 Skrevet 8. mai Hoppetaujenta skrev (På 5.5.2025 den 18.23): Jeg har kjøpt to forskjellige og skal ha i kveld igjen og da smattesmaker jeg på den andre også. Druer er veldig godt for litt av hvert i kroppen. Kjøpte mørke druer ved matleveringen nå og disse var ikke så gæli, som de var i vinter. Da var de helt smakløse.
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7851 Skrevet 9. mai God morgen Er begynt å bli veldig varmt ute. Er meldt over 20 grader neste ukene, så regner med sommeren er kommet. De sier at mai er blitt varmeste måneden her jeg bor, så håper egentlig det blir med det Har vært og hentet allergimedisiner. Har, så jeg klarer meg for en stund, med det jeg har, men å gå tom og ikke få tak i, er ikke et alternativ. Måtte ta allergimedisinen før jeg gikk ut. Fikk puste da, men er så jævlig med pollen nå. Tør nesten ikke spise noe frukt og grønt nå. Kryssreagerer på ting jeg vanligvis tåler fint. Holder meg unna kjente syndere, men er kjipt å reagere på nye ting 😕 1
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7852 Skrevet 9. mai Har fått handlet inn det meste av hva jeg trenger til 17 mai. Eneste som gjenstår er antrekk. Vet ikke helt om jeg har noe å ha på meg. Bunaden passer jeg ikke. Hadde tenkt å gjemme den til neste pikebarn født i familien, men bestemor mener jeg kan få den omsydd i stedet. Vi får se. Skjørtet er for langt. Lurer veldig på hva jeg hadde på beina mine da de tok mål. Eller om de la inn rom for å vokse noe cm til. Om det er siste, så er jo det dumt, for jeg var ferdig utvokst da jeg tok mål. Bestemor mener vi kan sy om skjørtet, så det passer meg slik jeg er nå 🤔Det er en mulighet for neste år, men for i år, vil jeg trenge noe å ha på meg. Er litt usikker på om jeg har noe som helst av den type kjoler lenger
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai #7853 Skrevet 9. mai Jaja, du får ha lykke til med funderingene. Jeg blir hjemme hele den dagen, så jeg lunter rundt i koseklær og ser nok på serier...så kan du rope hurra og vifte med flagg og sånne greier.
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7854 Skrevet 9. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jaja, du får ha lykke til med funderingene. Jeg blir hjemme hele den dagen, så jeg lunter rundt i koseklær og ser nok på serier...så kan du rope hurra og vifte med flagg og sånne greier. Pleier å ha lage i stand mat, så får folk komme til meg etter de har gjort alt de skal den dagen. Men bor nå slik til at toget går forbi her Så får kle på meg kjole og smile pent og vifte med flagget jeg og 1
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7855 Skrevet 9. mai Ser på sommerklær. Har en del av slikt, men for å være ærlig, så aner jeg ikke hva jeg har lenger og hva som ble kastet før jeg flyttet. Ser linplaggene mine er der. ( har ikke pakket ut alt riktig enda Har liksom bare brukt samme plaggene om igjen ørten ganger siden jeg flyttet inn her. Tørketrommelen ødelegger dem likevel, så har ikke giddet å ta fram plagg som må tørkes på annen måte). Får ta en kikk over alt i morgen. Mener jeg skal ha en sykkelbukse eller to. Tror jeg så en da jeg romsterte etter stillongs i vinter Bruker så lite slikt, at ikke noe poeng i å kjøpe ny om jeg har.
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7857 Skrevet 9. mai Rumle skrev (3 minutter siden): God helg i tråden God helg Rumlemoren min Full sommer hos deg også?
Rumle Skrevet 9. mai #7858 Skrevet 9. mai Sola de skrev (Akkurat nå): God helg Rumlemoren min Full sommer hos deg også? vil kanskje ikke si full sommer akkurat? Men, veldig vår, ja! Det er så fin tid nå, synes jeg, masse tulipaner, vårblomster og frukttrær i blomst 🥰
Rumle Skrevet 9. mai #7859 Skrevet 9. mai (endret) Hvordan står det til med deg? 🙂 Har du funnet sommerplaggene? Endret 9. mai av Rumle
Sola de Skrevet 9. mai Forfatter #7860 Skrevet 9. mai Rumle skrev (Akkurat nå): vil kanskje ikke si full sommer akkurat? Men, veldig vår, ja! Det er så fin tid nå, synes jeg, masse tulipaner, vårblomster og frukttrær i blomst 🥰 Hahaha. Er meldt 20 grader og det er sommer for meg Håper folk har naturhager i år. Er så mye mer vakkert med alle naturlige vekster enn helt kortklippet gress. Så mange fine blomster 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå