Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

God vaskedag. :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden):

God vaskedag. :D 

Takk. Vaskemaskinen holder fremdeles på med første vask :bond: Skulle vært ferdig klokken 11.

Skrevet
Sola de skrev (8 minutter siden):

Takk. Vaskemaskinen holder fremdeles på med første vask :bond: Skulle vært ferdig klokken 11.

I morgen, ja! :fnise:  Lykke til!

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

I morgen, ja! :fnise:  Lykke til!

:dåne: Skulle ikke forbauset meg! Ble ferdig litt over 17. Fikk vasket opp handlenettene mine. Litt gjørme her, litt søl etter lekk melkpakke der, ubestemmelige flekker der. Nå hadde jeg ingen rene igjen, så da gikk alle i vask. 

Nå ser jeg superlaget mitt spille mot Molde. Vi leder 2-0 så langt :ball: 

• Liker 1
Skrevet

God fredag til Sola vår. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

God fredag til Sola vår. :) 

God fredag, hoppeloppen min :klem: Anbefaler deg å kjøpe kalde stekte kyllinglår på matleveringen. Stek dem i ovnen :dåne: Sååååååååååå nydelig! De er samme som selges i ferskvaredisken, bare kalde. Hadde det til middag i går. Snadder :spise: 

• Nyttig 1
Skrevet

Å? Trodde de ikke kunne leveres hjem. :klo: ...men jeg skal sjekke i min butikk. Takk. Godtere mat finnes nesten ikke.

Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Å? Trodde de ikke kunne leveres hjem. :klo: ...men jeg skal sjekke i min butikk. Takk. Godtere mat finnes nesten ikke.

Står de ikke kan leveres hjem på ene produktet, så lenger ned på siden fant jeg de kalde. Kyllinglår grillet kalde pr stk 29.90 står det på linjen nedenfor

Endret av Sola de
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er så supersnadder!

Skrevet

Jippi! :D  Jeg skal teste dem.

• Hjerte 1
Skrevet

Du Sola? :klo: Hvordan scanner jeg en slik firkant fra MENY-siden? :flau:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Du Sola? :klo: Hvordan scanner jeg en slik firkant fra MENY-siden? :flau:

Firkant. Scanner? :S Jeg er frøken anti app og alt sånt, så jeg aner ikke.

Skrevet

Aner ikke jeg heller. :sukk: Får spørre veldig lavt i en annen tråd, så nesten ingen hører meg....

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Aner ikke jeg heller. :sukk: Får spørre veldig lavt i en annen tråd, så nesten ingen hører meg....

Jeg har ikke peiling på slikt. Skal du se på vår gode venninne Vera på nrk i kveld? Nest siste episode. Så kommer siste episode neste uke.

Skrevet

Har spart henne litt og skal i gang denne helga. Hvor mange episoder er det?
Skal nok sørge litt etterpå. Hun er min favoritt!

Skrevet

God helg i tråden :blomst2:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (22 timer siden):

Har spart henne litt og skal i gang denne helga. Hvor mange episoder er det?
Skal nok sørge litt etterpå. Hun er min favoritt!

Det er to episoder, men tror det er noe andre greier også. Ser nrk skal sende noe før episoden neste fredag, så i alle fall 2. Han som spilte Lewis var der i går en tur. Han er gammel blitt :ler: Likte han bedre i Morse.

Rumle skrev (15 timer siden):

God helg i tråden :blomst2:

God helg rumlemor :klem: Er alt i blomst i hagen din nå? Her har det vært full eksplosjon utenfor av blomstring. Stoooooore trær i full blomst :rodmer: vakkert skue, selv om jeg gjerne skulle vært kvitt noen reir som er i dem, men det er en helt annen sak :ler: 

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

Det er to episoder, men tror det er noe andre greier også. Ser nrk skal sende noe før episoden neste fredag, så i alle fall 2. Han som spilte Lewis var der i går en tur. Han er gammel blitt :ler: Likte han bedre i Morse.

God helg rumlemor :klem: Er alt i blomst i hagen din nå? Her har det vært full eksplosjon utenfor av blomstring. Stoooooore trær i full blomst :rodmer: vakkert skue, selv om jeg gjerne skulle vært kvitt noen reir som er i dem, men det er en helt annen sak :ler: 

Så fint! 🥰 Nei, alt er ikke i blomst, men en del :jepp: Plommetreet har masse blomster, så håper det blir mye plommer i år :jepp:

Har et pryd-kirsebærtre som blomstrer med fine rosa blomster og nå, men der var det litt mer sparsomt i år. Fant masse blåbærkart og, så det lover godt :jepp: 

Ellers er det utrolig mange fine, blomstrende kirsebærtrær rundt omkring i Bergen nå, er veldig fint å se! 🥰

Har du balkong til nye leiligheten? Blir det noe "haging" der i år i så fall?

Skrevet

Alt er utrolig tidlig ute i år, plommetreet blomstrer feks ca en måned før det pleier.

Skrevet
Rumle skrev (5 timer siden):

Så fint! 🥰 Nei, alt er ikke i blomst, men en del :jepp: Plommetreet har masse blomster, så håper det blir mye plommer i år :jepp:

Har et pryd-kirsebærtre som blomstrer med fine rosa blomster og nå, men der var det litt mer sparsomt i år. Fant masse blåbærkart og, så det lover godt :jepp: 

Ellers er det utrolig mange fine, blomstrende kirsebærtrær rundt omkring i Bergen nå, er veldig fint å se! 🥰

Har du balkong til nye leiligheten? Blir det noe "haging" der i år i så fall?

Håper du får stor innhøsting av plommer :spise: De som var i salg i fjor var såååååååååååå gode! :dåne: 

Blåbær :spise: 

Nei, ingen balkong, men jeg har et massivt tre i blomst utenfor, så ser det fra alle vinduer. Får se på det som hagen :ler: 

Rumle skrev (5 timer siden):

Alt er utrolig tidlig ute i år, plommetreet blomstrer feks ca en måned før det pleier.

Ja, synes også alt blomstrer ekstra tidlig i år. Ser utenfor her. Ser ut som om det er sommer nærmest.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...