Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

God påske i tråden! :klem3: Håper dere har det bra 😊

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

Har spist påskegodtesnop, vårruller og en is. Fryseren min må være hoppeloppens våte drøm. Kroneis, gullpinne, saftis, multebæris og banansplitt :spise: Har ikke handlet inn noe middagsmat til påsken. Fryseren min er overfull, så går på dypdykk i den for tiden. Ble vårruller i dag. I morgen tror jeg det blir torsk eller laks :spise: 

Den nye fra diplomis kanskje? Den har jeg lyst å prøve! :jepp:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Høres godt ut alt sammen. :hjerte:  NonStop er spist opp. Krokanis også. Nå er det tomt til lørdag. Da blir det en liten halvliters lakrisis...og sikkert en potetgull også. Pluss lettrømme og dip. Jummi. :D 

Ser ut til å ikke bli noe sol her denne gangen, men heller ikke noe regn og det hadde vi trengt mye av, så tørt som det er rundt omkring. Tror jeg må regnhoppe  litt rundt på gulvet og mumlesynge...

Nam nam nam :arwen:

Hombajombohomba. Danser med deg jeg :danse2:

Rumle skrev (3 timer siden):

God påske i tråden! :klem3: Håper dere har det bra 😊

God påske til deg også rumlemoren min  :klem: Rolig påske her. Eller så rolig den kan få blitt mens man ser på Bodø/Glimt mot Lazio :ball:

Rumle skrev (2 timer siden):

Den nye fra diplomis kanskje? Den har jeg lyst å prøve! :jepp:

Hennig olsen er det som har den. har ikke smakt på den enda, men kanskje det blir dessert i morgen  :spise:

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (36 minutter siden):

Nam nam nam :arwen:

Hombajombohomba. Danser med deg jeg :danse2:

God påske til deg også rumlemoren min  :klem: Rolig påske her. Eller så rolig den kan få blitt mens man ser på Bodø/Glimt mot Lazio :ball:

Hennig olsen er det som har den. har ikke smakt på den enda, men kanskje det blir dessert i morgen  :spise:

Aha, da finnes det to, den jeg har kikket på er fra Diplom-is :jepp: Mer å teste! 😊

Spennende kamp?

• Hjerte 1
Skrevet
Rumle skrev (11 timer siden):

Aha, da finnes det to, den jeg har kikket på er fra Diplom-is :jepp: Mer å teste! 😊

Spennende kamp?

:dåne: :nikke: :mynona: :ball: Semifinale i europa league mot Tottenham neste stopp! :dåne: Fytti rakkern! :dåne: 

Skrevet

*stikker hodet inn i skjul og hører på praksis av det greske språk :roll: 🎢 og spiller harpe*

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

*stikker hodet inn i skjul og hører på praksis av det greske språk :roll: 🎢 og spiller harpe*

Å hoppe! Du skulle sett på. Var helt fenomenalt som de sier i Olsenbanden. 

Skrevet

Jeg er glad for at jeg ikke så på eller hørte kommentatorer og brøling og unner deg alt sammen. :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg er glad for at jeg ikke så på eller hørte kommentatorer og brøling og unner deg alt sammen. :fnise: 

Du tipper jo. Da må du se på fotball også :ler: 

Skrevet
Sola de skrev (10 timer siden):

Du tipper jo. Da må du se på fotball også :ler: 

Langtifra. :jolie: Jeg vant forresten 85,- på en av tippelappene og jeg tenkte på navnene og så for meg
hvor resultatet kom til å komme. En slags innbilt synskhet...og det funket. :fnise:  God lørdag herfra!

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden):

Langtifra. :jolie: Jeg vant forresten 85,- på en av tippelappene og jeg tenkte på navnene og så for meg
hvor resultatet kom til å komme. En slags innbilt synskhet...og det funket. :fnise:  God lørdag herfra!

Sånn går det også an å vinne :nikke: Skulle bare ønsket gevinstene kunne vært litt større :nikke: Vant 110 kr på eurojackpot i går :hoppe: Aldri vunnet på det før. 

Skrevet

Gratulerer! :)  Gevinst er gevinst og det må en huske. Tror det heter nabolaget som jeg har spilt i et år. Vant tre-fire ganger smått-smått og resten var NULL. Bør nok kutte det ut helt tror jeg.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Gratulerer! :)  Gevinst er gevinst og det må en huske. Tror det heter nabolaget som jeg har spilt i et år. Vant tre-fire ganger smått-smått og resten var NULL. Bør nok kutte det ut helt tror jeg.

Det er sant :nikke: Nabolaget har jeg spilt et par ganger. Aldri vunnet.

Skrevet

Norge er et stort land og alle nabolag er med, så det sier vel seg selv at lynet ikke slår ned flere ganger
på samme plassen. :sukk: Jeg har fått tak i lakrisis og er fornøyd. Skal finne meg en påskeserie på tv`n og slaffe av. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Norge er et stort land og alle nabolag er med, så det sier vel seg selv at lynet ikke slår ned flere ganger
på samme plassen. :sukk: Jeg har fått tak i lakrisis og er fornøyd. Skal finne meg en påskeserie på tv`n og slaffe av. 

Aldri si aldri. Er jo dem som vinner hovedpremien i lotto to ganger :dåne: 

Skrevet

Jeg har lest om dem ja. :(  Det skulle ha vært slik at de som vinner stort burde hatt en tiårskarantene på alt over tusen penger, så resten kunne ha vunnet litt de også. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg har lest om dem ja. :(  Det skulle ha vært slik at de som vinner stort burde hatt en tiårskarantene på alt over tusen penger, så resten kunne ha vunnet litt de også. 

Joda, men hva er oddsen for å vinne stort overhodet i lotto, vikinglotto og eurojackpot?

Skrevet

Jeg blir førstepåskedagsdeppa ved tanken. :( 

Skrevet

Har hatt meg en trip down memory lane. Var på finn og så på hus til salgs i fylket jeg kommer fra. Så var det et til salgs et sted hvor jeg ofte var med idretten som barn og ungdom. Gikk inn på kartet og vandret i gatene der. Er over 25 år siden jeg var der sist, men jeg kjente meg igjen sånn nogenlunde. Skolen vi overnattet på. Idrettshallen og hvor vi pleide å spise. Hallen så likedan ut som den gang. Eller er ikke helt sant at det er 25 år siden jeg var der sist. Busset gjennom der i 2006. Men er vel snart 20 år siden det også :dåne: Tiden flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr :dåne: 

• Nyttig 1
Skrevet

God morgen :sol: Klesvask i dag. Stappfull maskin med kokevask. Akkurat hva jeg skulle unngå, da den bruker flere timer ekstra når maskinen blir full :bond: 

Tenkte å få vasket opp noen vinterjakker også. Satser på jeg slipper å bruke dem mer på denne siden av året :ninja: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...