Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

God morgen :regn: 

Drømte i natt at jeg skulle til frisøren. Dere vet jo hvor redde jeg er for saksa deres. Fra jeg begynner å tenke jeg skal klippe meg til jeg faktisk gjør, så går det både måneder og år, om jeg skal til frisøren. Jeg satt i frisørstolen og en dame klippet meg. Ble som vanlig ikke noe pent klippet. Salongeieren skulle ta over og han begynte å klippe det rett. I neste øyeblikk i drømmen så klinte jeg med frisøren :dåne: Vet ikke om det var mareritt eller hva man skal kalle det for. De er sikkert hyggelige folk og alt sånt, men virker mer som et mareritt for meg :dåne: :redd: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der ligger "ting" og venter på Sola vår like rundt svingen og det blir spennende om det blir det ene
eller andre, eller begge deler! :mynona:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 27.3.2025 den 8.37):

Der ligger "ting" og venter på Sola vår like rundt svingen og det blir spennende om det blir det ene
eller andre, eller begge deler! :mynona:

Ekspander  

Eller ingen av delene :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol: Skittentøyskurven fløt over, så har begynt dagen med klesvask. Tror jeg vasket klær sist :S husker ikke helt når. Tydeligvis en god stund siden. Tenkte tidligere i uken at jeg burde sette på en maskin, men det ble med tanken og ny flyter det :bond: Får bli denne dagens gjøremål. Har sortert klær og er minst 4 stappfulle maskiner til. Får se hvor lang tid kokevasken bruker denne gangen. Er så irriterende å ikke vite om den skal bruke tiden som den oppgir, eller at den finner ut å bruke halvannen time ekstra :bond: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 27.3.2025 den 21.04):

Eller ingen av delene :nikke: 

Ekspander  

Joda, vi får tro at det ligger gode opplevelser og venter på oss begge i fremtiden. Slapp av og lev livet her og nå. :nigo: 

Sola er forumets vaskeekspert, sier lille Ordet mitt...og smiler i ren beundring. :hoppe: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (På 28.3.2025 den 9.08):

Joda, vi får tro at det ligger gode opplevelser og venter på oss begge i fremtiden. Slapp av og lev livet her og nå. :nigo: 

Sola er forumets vaskeekspert, sier lille Ordet mitt...og smiler i ren beundring. :hoppe: 

Ekspander  

Vaskeekspert 😕 Oppvaskmaskinen fusker litt. Skulle vært rørlegger 😕 Jeg er ikke noe flink med rørlegger og elektriker- ting. 

Rumle skrev (På 29.3.2025 den 16.51):

God helg i tråden :blomst2:

Ekspander  

God helg rumlemor :klem: 

Hoppetaujenta skrev (På 30.3.2025 den 2.43):

God søvn i tråden. ;) 

Ekspander  

Fikk du ikke sove i natt?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 30.3.2025 den 10.09):

Fikk du ikke sove i natt?

Ekspander  

Litt stykkevis og delt. Jeg drømmer om å plutselig finne en ordentlig fantasisovetablett et sted det ikke finnes noen. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 30.3.2025 den 10.32):

Litt stykkevis og delt. Jeg drømmer om å plutselig finne en ordentlig fantasisovetablett et sted det ikke finnes noen. :sukk: 

Ekspander  

Hadde gjort seg. Har vært oppe siden 4.36 :gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijsann...fikk du sove litt igjen etterpå?  Jeg våknet tidlig og kom på at jeg måtte stille klokkeradioen ved senga
og så ble morgenen plutselig uten mulighet til å bare sove en time til...så da sto jeg opp. Akk ja sann.  :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Oijsann...fikk du sove litt igjen etterpå?  Jeg våknet tidlig og kom på at jeg måtte stille klokkeradioen ved senga
og så ble morgenen plutselig uten mulighet til å bare sove en time til...så da sto jeg opp. Akk ja sann.  :sukk:

Ekspander  

Nei. Gikk ikke og la meg heller. Satt og trykket på pc i stedet. Blir litt døgnvill når klokka stilles. Tror klokka var nærmere 1 før jeg sovnet, så merker dette blir en trøtt dag. :gjesp: Hadde gjort seg med en time til :gjesp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...enig. Jeg har jo muligheten til å legge inn en "siesta" midt på dagen, men gjør det aldri. Må sove på natta! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smaker på gulhvitt påskeskum og...de er helt greie! :nigo: 
large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...