Gå til innhold

Solas grublerier3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ble kanskje lett nervøs over ditt vakre ytre, så gjorde han feil og mumlet i forlegenhet. :vetikke: Det er mulig. :) 

Skrevet

God morgen. Sentralvarmen var på, på soverommetmitt i natt :svett: :dåne:Fikk ikke sove. Nå er den avslått og kommer ikke på igjen før til høsten/ vinteren. Har skrudd de i stua mer og mer ned for hver dag, så om det kommer det været, som er meldt, så blir blir disse skrudd av også. Har hele uka vært mellom 23 og 25 grader inne :svett:

• Liker 1
Skrevet

Mhm...enten må jeg sove fast med ei lita glipe på vinduet, eller ta bort den øverste dyna...for det begynner
å bli varmere enn godt om nettene her også. Ble faktisk tørk på snorene i dag. Hang det ut veldig tidlig
og håpet på sol/vind og det ble det.  :hoppe:  Da er vel våren kommet. Pleier å være første tegnet det...

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 timer siden):

Mhm...enten må jeg sove fast med ei lita glipe på vinduet, eller ta bort den øverste dyna...for det begynner
å bli varmere enn godt om nettene her også. Ble faktisk tørk på snorene i dag. Hang det ut veldig tidlig
og håpet på sol/vind og det ble det.  :hoppe:  Da er vel våren kommet. Pleier å være første tegnet det...

Har du mange dyner på deg når du sover? Må være ekstremt varmt med flere dyner nå?  Våren er kommet :mynona: Liker å høre når du har fått tørket klesvasken din ute. Da går vi mot bedre tider skulle jeg til å si. :nikke: 

• Liker 1
Skrevet

Typisk vårtegn er pollenallergi. Morgenen har begynt med aaaaatsjooooo! Snyyyyyt! for så nye nys og enda mer snyting. Har tatt allerginesesprayen min. Eneste som fungerer. 

I dag så skal jeg forsøke meg på å gå til butikken. Usikker på om det vil la seg gjøre. Står og går dårlig akkurat nå. Har forsøkt å ikke belaste vonde foten for mye siste par dagene, men tydeligvis for mye det også.

• Liker 1
Skrevet
Sola de skrev (12 minutter siden):

Har du mange dyner på deg når du sover? Må være ekstremt varmt med flere dyner nå?  Våren er kommet :mynona: Liker å høre når du har fått tørket klesvasken din ute. Da går vi mot bedre tider skulle jeg til å si. :nikke: 

Tre om vinteren. Nå har jeg bare to...og snart blir det bare en. :)  Det luktet så godt av sengetøyet i natt. :hjerte:
Ristet og dunket putene på plass i seg selv og vurderer ei ny hovedpute i sommer. "Fluffen" er på vei bort. 
Har vasket alle noen ganger gjennom året og fått tørk i løpet av sommerhalvåret ute. Friskt og rent. 

God helg. :nikke: Lykke til med gåforsøket. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Tre om vinteren. Nå har jeg bare to...og snart blir det bare en. :)  Det luktet så godt av sengetøyet i natt. :hjerte:
Ristet og dunket putene på plass i seg selv og vurderer ei ny hovedpute i sommer. "Fluffen" er på vei bort. 
Har vasket alle noen ganger gjennom året og fått tørk i løpet av sommerhalvåret ute. Friskt og rent. 

God helg. :nikke: Lykke til med gåforsøket. 

Du har jo ikke varme på, hos deg, kom jeg på. Synes du skal bevilge deg selv en ny hodepute :rodmer:Ingenting er så deilig som å legge seg i sengetøy som er tørket ute. Dufter helt annerledes enn når de har vært i tørketrommel og hengt til tørk inne.

God helg ja til deg også :klem:  Takk :sol: 

• Liker 1
Skrevet

God formiddag :regn: :mynona: 

I dag har jeg hatt matlevering. De manglet et par ting jeg skulle ha. Får sikkert en mail i morgen om at jeg får trippel trumf på neste handel i stedet, som plaster på såret. De har manglet en ting en god stund nå, som jeg bestiller, så blir alltid trippel trumf :ler: 

Ellers i dag så skal jeg ingenting gjøre. Må holde meg av beina, så får forsøke å sitte i ro og ikke gjøre noen ting. Det er ikke så enkelt som det høres ut :bond: 

Skrevet

Har ikke vært borti det noen gang. :klo: Du er nok en utvalgt. :D 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Har ikke vært borti det noen gang. :klo: Du er nok en utvalgt. :D 

Får ikke du det om de mangler en vare? Jeg pleier ikke å krysse av for alternative varer, da jeg er litt for kresen til å spise ting som ligner på hva jeg liker :ninja: 

Skrevet

Skulle ha en frossenpizza til middag. Alt gikk vel fram til den skulle ut av ovnen. Ut av ovnen kom den. Falt av stekebrettet og rett i gulvet med fyllsiden ned. Det var den middagen. :sinna:

Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

Får ikke du det om de mangler en vare? Jeg pleier ikke å krysse av for alternative varer,
da jeg er litt for kresen til å spise ting som ligner på hva jeg liker :ninja: 

Krysser alltid av på ting jeg vil ha reservevariant av og skriver det der jeg kan gi beskjed om hva jeg vil ha.
Er fornøyd, for de gjør en god jobb i min butikk. 

Sola de skrev (1 time siden):

Skulle ha en frossenpizza til middag. Alt gikk vel fram til den skulle ut av ovnen. Ut av ovnen kom den.
Falt av stekebrettet og rett i gulvet med fyllsiden ned. Det var den middagen. :sinna:

I alle dager da...så uheldig du er. Har du reservemat i en fei? Stakkars Sola vår. :( 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Krysser alltid av på ting jeg vil ha reservevariant av og skriver det der jeg kan gi beskjed om hva jeg vil ha.
Er fornøyd, for de gjør en god jobb i min butikk. 

I alle dager da...så uheldig du er. Har du reservemat i en fei? Stakkars Sola vår. :( 

Stort sett i min også, men de kan skjerpe seg på plukk av frukt og grønt. Fredag, lørdag og mandag, synes jeg ikke grønnsakene er noe særlig. Antar de får nytt levert i løpet av mandag eller tirsdagen. Får jeg levering på tirsdag eller onsdag er alt tipp topp, men er det helg eller mandag, så er det litt ymse. Salatposer har jeg gitt opp å bestille. Den har mer enn en gang vært råtten. 

Jeg lagde meg ostesmørbrød. Hadde bestilt et nytt brød. Hadde egentlig lagt det i fryseren, men tok det ut igjen og brukte det. Var så der. Blir nok ikke til å bestille det igjen, men er så brødlei at prøver alle, for å se om jeg finner et som jeg ikke er lei av.

Skrevet

Hmm...jeg anbefaler å skrive en e-post til sjef i din butikk og få sånne opplysninger med nye leveranser og alt du lurer på og si ting du vil ha endringer på. Kanskje går det ikke, men kanskje går det bedre...er det verdt å teste ut? 

Når jeg kjøper en sånn liten pose med blandet, oppkuttet salat...så beregner jeg et døgn på den og så begynner ting å bli gult/brunt...så da blir det mye salat til hvert måltid. Sommeren er verre syns jeg. Vanskelig å beregne kjøligheten i kjøleskapet, spesielt om det er fullt. Da sirkulerer ikke kulden så godt. 

Vi er gode kunder, tenker jeg og da må de tåle å få litt tilbakemeldinger og spørsmål...i en nøytral tone. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Hmm...jeg anbefaler å skrive en e-post til sjef i din butikk og få sånne opplysninger med nye leveranser og alt du lurer på og si ting du vil ha endringer på. Kanskje går det ikke, men kanskje går det bedre...er det verdt å teste ut? 

Når jeg kjøper en sånn liten pose med blandet, oppkuttet salat...så beregner jeg et døgn på den og så begynner ting å bli gult/brunt...så da blir det mye salat til hvert måltid. Sommeren er verre syns jeg. Vanskelig å beregne kjøligheten i kjøleskapet, spesielt om det er fullt. Da sirkulerer ikke kulden så godt. 

Vi er gode kunder, tenker jeg og da må de tåle å få litt tilbakemeldinger og spørsmål...i en nøytral tone. :) 

Antar leveringene er da. Har bodd 10 år med en nærbutikken der jeg bodde før som nærmeste nabo, og var lignende tilstander der. Hørte når de fikk levering. Grei vekkerklokke de dagene :ler: 

De varer ikke lenge de posene der. Åpnes de, så holder de ikke til neste dag. Pleier å lage salaten selv, om det er noe jeg skal ha salat til over flere dager.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har tenkt meg mye frukt og litt grønnsaker i min neste bestilling. Ha noen sunne måltider bare med frukt
og se om kropp reagerer med hurrarop. Har vært mye tungt og litt usunt igjen en stund nå. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg har tenkt meg mye frukt og litt grønnsaker i min neste bestilling. Ha noen sunne måltider bare med frukt
og se om kropp reagerer med hurrarop. Har vært mye tungt og litt usunt igjen en stund nå. :) 

Frukt har jeg nok av. Spiser så lite av slikt, så ikke noe vits å kjøpe slikt. Fikk derimot tomater, agurk, paprika, potet og gulrot i dag :spise: Kroppen har sikkert godt av litt ekstra vitaminer og slikt :nikke: 

• Liker 1
Skrevet

Du verden som bokstavene flyr :ler: Har slettet cookies på maskinen. Plutselig er slow motion vekk :ler: 

God morgen :regn: 

I dag blir en rolig dag. Magen begynte å slå kollbøtte i går kveld, så skal forsøke å ikke gjøre noe mer enn jeg må :nikke: 

Skrevet

Oijj...da vil Ordet og jeg ønske så god bedring som det lar seg gjøre å få til. :hjerter_rundt:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Oijj...da vil Ordet og jeg ønske så god bedring som det lar seg gjøre å få til. :hjerter_rundt:

Tusen takk, lille ordet mitt og dets tante :nikke:

Måtte ha noen oppdateringer på pc min. Guri så treg den har vært i dag. Slettet alt som kunne slettes av midlertidige filer og den slags. Pleide å gjøre slikt på automatikk før, men har ikke gjort det i det hele tatt på denne pcen, så nå gikk ting  s    a     k     t      e :dåne: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...