Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Skulle det bli han; ta opp all samtale fra du setter deg inn i baksetet. :jolie: Bevis - klage = mann fjernet fra jobben!

Ja, men tror det er større sjanse for at jeg ringer og avbestiller bilen. Er ikke så gøy og sitte der med en stigende uro i kroppen. Føler man er i stor fare eller hvordan den følelsen skal beskrives. Han sendte melding til meg om kvelden at han sto utenfor der jeg bodde. Hvem gjør slikt. Skremmer vettet av meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle personlig ha vært din bodyguard og satt den mannen på plass! På alle språk om nødvendig. :stjerneslått:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg skulle personlig ha vært din bodyguard og satt den mannen på plass! På alle språk om nødvendig. :stjerneslått:

Det skulle du fått lov til. Er så skummelt. Dørene er jo låst i bilen mens de kjører. Han kjører sånn store drosjer, så han kan komme bak i bilen fra sitt sete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...ordene "strømførende gummiert balltre" faller meg i hu. :jolie: De kan jo dessverre bli tatt fra en,
men da må en være kjapt ute og slå først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden):

Hmm...ordene "strømførende gummiert balltre" faller meg i hu. :jolie: De kan jo dessverre bli tatt fra en,
men da må en være kjapt ute og slå først. 

Slå først blir vel stikkordet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Begynner å venne meg til fuglespetakkelet nå. Hvertfall det som er om morgenen. Det jeg ikke ser fram til er når det kommer fuglebabyer i reirene i trærne utenfor her. 

I går kveld hadde jeg som vanlig lysene på her inne. Plutselig var det nattsvermere i vinduet. Heldigvis på utsiden, men det minnet meg på å ikke ha vinduene åpne etter mørkets frembrudd. Får heller ha på viften om det skulle bli nødvendig når det blir varmere i været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...