Sola de Skrevet 28. februar Forfatter #7621 Del Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ikkeno. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars Forfatter #7622 Del Skrevet 1. mars God morgen Har hatt matlevering i dag. Ikke så veldig mye, bare tunge ting, jeg ikke klarer å bære selv. Vasker klær også. Skal ha på en maskin med kokevask etterpå. Mulig det blir vask av sengetøy deretter, men må bare se hvor lang tid denne første kokevasken tar. God 1 mars og endelig er det vååååååååååååååååååååååååååååår Hvilket betyr at nå forsvinner vinterpynten min og fram med påskepynten! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #7623 Del Skrevet 1. mars Hurraaaaa for alt i Solas liv! God lørdag til deg og nye varer i hus...håper det var en godis der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars Forfatter #7624 Del Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Hurraaaaa for alt i Solas liv! God lørdag til deg og nye varer i hus...håper det var en godis der også. Bare ostepop Har flere sjokolader og påskeskum i skapet fra tidligere leveringer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #7625 Del Skrevet 1. mars Da holder det vel en stund. Sola skal ha det bra er Ordet og jeg enige om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars Forfatter #7626 Del Skrevet 1. mars Søskenet mitt ser på valper Skrev melding om at når dyret var stuerent blitt, kunne det få komme på permanent besøk til tante Sola Kunne godt tenkt meg en liten firebeint venn Kanskje ikke på fast basis, men kan godt passe min lille hundeniese eller hundenevø Lurer på hva det blir til. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #7627 Del Skrevet 1. mars Oijj...det hæres koselig ut å bli hundetante. Stor eller liten rase? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars #7628 Del Skrevet 1. mars Sola de skrev (1 time siden): Søskenet mitt ser på valper Skrev melding om at når dyret var stuerent blitt, kunne det få komme på permanent besøk til tante Sola Kunne godt tenkt meg en liten firebeint venn Kanskje ikke på fast basis, men kan godt passe min lille hundeniese eller hundenevø Lurer på hva det blir til. Så koselig! 🥰 Da kommer jeg og Hoppen på besøk og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars Forfatter #7629 Del Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Oijj...det hæres koselig ut å bli hundetante. Stor eller liten rase? Normal størrelse skulle jeg til å si Blandingshund. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mars Forfatter #7630 Del Skrevet 1. mars Rumle skrev (49 minutter siden): Så koselig! 🥰 Da kommer jeg og Hoppen på besøk og! Dere er velkommen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #7631 Del Skrevet 1. mars Rumle skrev (2 timer siden): Så koselig! 🥰 Da kommer jeg og Hoppen på besøk og! Det gjør vi i alle fall. Jeg klør og klapper gjerne. Hunden altså. Sola de skrev (1 time siden): Normal størrelse skulle jeg til å si Blandingshund. Kooooscli! Sola de skrev (1 time siden): Dere er velkommen Takk...jeg har plottet inn på gps`en på mitt flygende teppe allerede nå, så jeg er klar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mars Forfatter #7632 Del Skrevet 2. mars Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Det gjør vi i alle fall. Jeg klør og klapper gjerne. Hunden altså. Kooooscli! Takk...jeg har plottet inn på gps`en på mitt flygende teppe allerede nå, så jeg er klar! Jeg er også veldig spent. Har ikke hørt noe enda, men er jo helg og en hund må jo ha utstyr, så om det blir noe, så sikkert ikke før i morgen eller senere. Glemte å spørre når den var leveringsklar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #7633 Del Skrevet 2. mars Den må ha vann, mat, en vennlig stemme, lek, masse kos og omsorg. Jeg er helt sikker på at tante blir et godt nytt bekjentskap for den. ❤️ Godmorgen til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mars Forfatter #7634 Del Skrevet 2. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Den må ha vann, mat, en vennlig stemme, lek, masse kos og omsorg. Jeg er helt sikker på at tante blir et godt nytt bekjentskap for den. ❤️ Godmorgen til deg. Bestevennen til søskenet mitt fikk seg hund før jul. Tror dette gjorde at lengselen etter egen hund ble for stor. Tante skal nok passe på lille gullet God morgen. Er såååååååå spent hva det blir til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars Forfatter #7635 Del Skrevet 4. mars Våknet mørbanket i dag. Vet ikke helt hvordan jeg har klart det, men alle mine overmadrasser lå halvveis ut av senga. Ryggen verker, så får se om den bedrer seg i løpet av dagen. Skulle vært en tur på butikken. Er tom for brød, men har i fryseren om jeg ikke klarer å gå dit. Tror jeg har et halvt speltbrød og et halvt helkornsbrød oppi der om jeg ikke tar veldig feil. Kanskje jeg bare skal spise av det og heller gå på butikken en annen dag. Atmosfæriske elver og all that shit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #7636 Del Skrevet 4. mars Stakkars Sola som akrobatiserer så hardt om nettene at madrasser fyker veggimellom. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars Forfatter #7637 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Stakkars Sola som akrobatiserer så hardt om nettene at madrasser fyker veggimellom. 😕 Skulle aldri beveget meg ut i dag. Forverret skaden i foten. Var halvveis mellom butikken og hjemmet mitt. Haltet meg på butikken. Tok taxi derfra og hjem Giiiirl yooouu`reee amaaaaziiiing juuuust theeee waaaay yoooou aaare sang taxisjåføren da han kom for å hjelpe meg inn i bilen. Skulle vært i like godt humør tenkte jeg. Slet med å komme meg ut av bilen. Møkkafot! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. mars Forfatter #7638 Del Skrevet 5. mars Like mørbanket i dag. Heller søvnløs natt. I dag skal jeg gjøre, så mye som ingenting. Jeg må holde foten i ro, og ikke belaste den for mye. Får heller sitte og se på tv og trykke på pc. Kanskje endelig klare å bestemme meg for hvilken kommode jeg vil ha på soverommet. Og hvor jeg skal ha den. Alternativene er å ha en enkel vanlig en. En høy enkel en eller en dobbel kommode. To siste alternativene er vel de mest aktuelle. Men om jeg skal ha en dobbel, så må jeg flytte nattbordet mitt. Så kanskje best med en enkel høy en Og i så fall hvilken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars #7639 Del Skrevet 5. mars Blir det fra en nærbutikk, eller sendt etter på nett...flatpakket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. mars Forfatter #7640 Del Skrevet 5. mars Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Blir det fra en nærbutikk, eller sendt etter på nett...flatpakket? Blir nok nettbestilling, levert hjem. Men må finne ut hvilken først. Har sitti og sammenlignet og sammenlignet flere. Lest alle anmeldelser osv. Kommode kjøper jeg ikke ofte, så vil ha en skikkelig en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå