Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

...og om det ikke finnes grenser for hvor bra det kan bli:  :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens diskusjon her i gården er kommende stortingsvalg. Hvem skal man stemme på. Hva jeg tror er: Blir det Erna mot Jonas , så vinner Erna. Blir det Erna mot Jens derimot, så vinner jensemann. Håper ingen stemmer på Sylvi, så regner ikke med henne. Tror vi trenger rødt mot alt det blå i verden for tiden. Kanskje mine gamle partifeller får min stemme i år :vetikke: tiden får vise :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens planer avlyst, så lurer på om jeg skal vaske sengetøy :klo: 

Jeg må få tak i nye gardiner til soverommet mitt. Er gjennomsiktige de som er der nå, og jeg er lei av å dekke meg til på mitt eget soverom når jeg står opp om morgenen. Har endelig bestilt en lampe til det, så når den blir slått på, blir jeg enda mer på utstilling. 

Nei, må finne gardiner :hoppe: 

Endret av Sola de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut! :)  Har du beboere tvers over, som kan se inn, eller er du i underetasjen? Om en kan få spørre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Høres fornuftig ut! :)  Har du beboere tvers over, som kan se inn, eller er du i underetasjen? Om en kan få spørre? 

Jeg bor i høy første etasje. Ca 2 meter ned til bakken, men på andre siden av veien er tomten litt skrådd oppover, så de som går ned bakkene på tomtene sine ser rett inn på soverommet. Jeg ser dem igjennom gardinene, så antar de ser meg og.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Har du en bra gardinbutikk i nærheten? Best å kjenne og sjekke gjennomsiktigheten opp mot lyset der før du kjøper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Skjønner. Har du en bra gardinbutikk i nærheten? Best å kjenne og sjekke gjennomsiktigheten opp mot lyset der før du kjøper. 

Blir nok netthandel som vanlig. Har ikke ork til å gå i butikker :ler: Høres kanskje rart ut, men jeg hater å gå i butikker :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netthandel er det beste, men noen få unntak for min del. Sko bl.a. :(  Har bommet litt der gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Netthandel er det beste, men noen få unntak for min del. Sko bl.a. :(  Har bommet litt der gitt...

Finner ikke sko i vanlige butikker i min størrelse. Nå med en svært hoven fot, så passer jeg ingen av mine gamle sko heller :ler: Skulle vært mulig å bestille et skopar i forskjellige størrelser. :nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og hentet noen pakker. En genser til treningsbruk deriblant. Tørketrommelen er ikke særlig vennlig mot noe som helst. Sengetøy krymper til miniatyrstørrelse. T- skjorter og gensere er blitt både to og tre nummer for små. De er superkorte blitt. Når en genser som før gikk nedenfor rumpa plutselig knapt dekker navlen :bond: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

God helg i tråden :blomst2:

God helg aller fineste rumlemoren min :klem: Er du klar for vår? Utenfor her blomstrer krokusen og på coop obs så jeg kirsebærkvister til salgs :rodmer: De var sååååå vakre.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

God helg aller fineste rumlemoren min :klem: Er du klar for vår? Utenfor her blomstrer krokusen og på coop obs så jeg kirsebærkvister til salgs :rodmer: De var sååååå vakre.

Ååh gjorde du, så fint 🥰

Nei, absolutt ikke klar for vår :ler: Er du?

Har funnet noen villtuipaner som spire godt da, det var fint å se :jepp:

Jeg så at de hadde fått inn magnoliagrener på mester grønn, de synes jeg er så nydelige, kunne godt tenkt meg det :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dvs jeg ER klar for vår, som i lysere/grønnere tider, men ikke rent praktisk, det var det jeg tenkte på da jeg svarte nei :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ååh gjorde du, så fint 🥰

Nei, absolutt ikke klar for vår :ler: Er du?

Har funnet noen villtuipaner som spire godt da, det var fint å se :jepp:

Jeg så at de hadde fått inn magnoliagrener på mester grønn, de synes jeg er så nydelige, kunne godt tenkt meg det :nikke:

Jaaaa! :hoppe: Har vært ferdig med vinteren hele februar jeg :ler: Skal pynte til påske i morgen tenkte jeg. :ler: Har ikke noe direkte vårpynt, så da blir det påskepynt. Får våge seg :ler: Villtulipaner :rodmer: Har du lyst har du lov. Kan være jeg kjøper slike jeg og :nikke: 

Rumle skrev (1 minutt siden):

Dvs jeg ER klar for vår, som i lysere/grønnere tider, men ikke rent praktisk, det var det jeg tenkte på da jeg svarte nei :ler:

Du har jo store hagen din å gjøre klar, så skjønner den :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Jaaaa! :hoppe: Har vært ferdig med vinteren hele februar jeg :ler: Skal pynte til påske i morgen tenkte jeg. :ler: Har ikke noe direkte vårpynt, så da blir det påskepynt. Får våge seg :ler: Villtulipaner :rodmer: Har du lyst har du lov. Kan være jeg kjøper slike jeg og :nikke: 

Du har jo store hagen din å gjøre klar, så skjønner den :nikke: 

Ja, gjør det! Knoppene i seg selv er nydelige, ligner nesten på hårete kiwier :ler: og så åpner de seg sakte og de vakreste, store blomstene folder seg ut, det er litt magisk :jepp:

Ja, den blir nok bare enda villere, for det blir ikke noe jobbing på meg i år :ler: Fint for fuglevennene mine da, de stortrives der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (5 minutter siden):

Ja, gjør det! Knoppene i seg selv er nydelige, ligner nesten på hårete kiwier :ler: og så åpner de seg sakte og de vakreste, store blomstene folder seg ut, det er litt magisk :jepp:

Ja, den blir nok bare enda villere, for det blir ikke noe jobbing på meg i år :ler: Fint for fuglevennene mine da, de stortrives der :jepp:

:rodmer: Høres helt nydelige ut :nikke: Fuglevennene dine vil stortrives. Ville hager er vakre også :nikke: Alltid hva jeg faller for når jeg ser gamle hus til salgs. Du kan liksom se konturene av hvordan det en gang har sett ut, og så mange planter :dåne: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Har vært og hentet noen pakker. En genser til treningsbruk deriblant. Tørketrommelen er ikke særlig vennlig mot noe som helst. Sengetøy krymper til miniatyrstørrelse. T- skjorter og gensere er blitt både to og tre nummer for små. De er superkorte blitt. Når en genser som før gikk nedenfor rumpa plutselig knapt dekker navlen :bond: 

:klo:     Jeg vet ikke, men kan det være slik at navler også begynner å sige når aldrene kommer? :ninja: :vetikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

:klo:     Jeg vet ikke, men kan det være slik at navler også begynner å sige når aldrene kommer? :ninja: :vetikke: 

At det var :skratte: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno. :flau:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...