Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

God lørdag i tråden. :) Her hos meg har snøen forsvunnet, men det er isglatt mange steder på bakken
og en stor fare for å gå i spagaten der ute. Liker ikke sånn underlag, så jeg holder meg hjemme tror jeg. :sjokkblå:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

God lørdag i tråden. :) Her hos meg har snøen forsvunnet, men det er isglatt mange steder på bakken
og en stor fare for å gå i spagaten der ute. Liker ikke sånn underlag, så jeg holder meg hjemme tror jeg. :sjokkblå:

Ser en nabo gå forsiktig, så vil tro det er glatt her og. Broddeføre i alle fall.  God lørdag, hoppeloppen min :klem: Farlig slikt føre. Regner med det blir liggende en stund også, da det ikke er meldt regn, og på dette stedet, så brøyter de ikke, det fikk vi erfare under forrige snøfall, så må nok på med brodder igjen når man skal ut igjen. Har utsatt hentefrister. Tenk nå fikk jeg endelig gjort det etter flere år, hvor jeg ikke har hatt den muligheten :juhu: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes brødboksene mine er en smule ubrukelig. På den måten at man må løfte av et lokk for å legge brødet nedi. Har alltid hatt hengsler på mine tidligere brødbokser. Sikkert en vanesak :ler: Lokket flyr alle veier, når jeg skal gjøre det på måten jeg har gjort før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår! :rope: Vi vil ha Våååååååååår!!!!!!!!!  

Så nok en anbefaling om å oppbevare brød med skjæresiden ned på benken...jeg har alltid mistrodd det rådet, men når fagfolk anbefaler det, så er det kanskje noe i det. :klo: Skulle det kjennes litt tørt ut; fukt brødet i rennende vann og ha det i ovnen en ganske kort tid og brødet er ferskt igjen. Har dere testet det? 

Hilsen hun som alltid har det i plastpose i kjøleskapet når hun har kjøpt oppskjært brød fra butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Vår! :rope: Vi vil ha Våååååååååår!!!!!!!!!  

Så nok en anbefaling om å oppbevare brød med skjæresiden ned på benken...jeg har alltid mistrodd det rådet, men når fagfolk anbefaler det, så er det kanskje noe i det. :klo: Skulle det kjennes litt tørt ut; fukt brødet i rennende vann og ha det i ovnen en ganske kort tid og brødet er ferskt igjen. Har dere testet det? 

Hilsen hun som alltid har det i plastpose i kjøleskapet når hun har kjøpt oppskjært brød fra butikken. 

Jeg pleier å skjære brød i to og fryse ned ene halvparten, så har hele tiden ferskt brød sånn sett. En periode, da jeg flyttet inn her, så pleide jeg å ha brødet i kjøleskapet, men syntes det ble raskere hardt av det? Det jeg har brukt, er når brød har ligget en stund, så bruker jeg det brødet, når jeg lager ostesmørbrød. Så slipper jeg så mye svinn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med en, og han hadde ramlet på isen i går. Var visst klink is ute nå :risterpåhodet: Istemmer hoppen :rope: VÅÅÅÅÅÅR! VI VIL HA VÅR!!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Askepott skulle jeg til å si :ler: Har fortsatt hvor hun slapp i går. Har vasket badet. Vasket kjøkkenet og gangen også. Når gulvene er tørre, skal jeg ta en runde med min nye støvkost :rodmer: Den og jeg er gode venner blitt :fnise: Trangt, høyt og lav. Den kommer til overalt :ler: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Skikkelig redskap er halve jobben. Nesten. :D I huset altså. Ikke ekteskapet. 

(Næmmen Hoppe da! :sjokkblå: - Ordet rødmer forvirret...du snakker da ikke sånn du?!?)                       
(Hoppen gjemmer seg bak forumforhenget... :rodmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

Gratulerer. Skikkelig redskap er halve jobben. Nesten. :D I huset altså. Ikke ekteskapet. 

(Næmmen Hoppe da! :sjokkblå: - Ordet rødmer forvirret...du snakker da ikke sånn du?!?)                       
(Hoppen gjemmer seg bak forumforhenget... :rodmer:)

Så, så lille ordet mitt. Tante hoppe ble et øyeblikk blendet av giftemanien folk hadde i går.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg, ja det var ikke meningen. :sukk: Skal skjerpe meg og gå på den smale sti igjen jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

Huffameg, ja det var ikke meningen. :sukk: Skal skjerpe meg og gå på den smale sti igjen jeg.  

Tja, om selveste hoppeprinsen med stor H dukket opp, så for all del hopp i det med begge bein og hoppetau :nikke: Du fortjener litt kjærleik i tilværelsen din :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...