Sola de Skrevet 11. februar Forfatter #7481 Skrevet 11. februar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ordet lurte plutselig på om tante Sola skulle ha sånn som de har på tivoli nå. En speillabyrintleilighet? Da hadde jeg i det minste sett hvordan jeg ser ut før jeg går ut om ikke annet
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar #7482 Skrevet 11. februar Sola de skrev (2 timer siden): Da hadde jeg i det minste sett hvordan jeg ser ut før jeg går ut om ikke annet Spørsmålet hadde blitt om du i det hele tatt hadde kommet deg ut før butikkene stengte. Skumle greier de "husene" der. Fengsler!
Sola de Skrevet 11. februar Forfatter #7483 Skrevet 11. februar Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Spørsmålet hadde blitt om du i det hele tatt hadde kommet deg ut før butikkene stengte. Skumle greier de "husene" der. Fengsler! At jeg ikke skulle finne veien ut, for speilene lurte meg. Hmmm. Synes jeg ser for meg noe greier 1
Sola de Skrevet 11. februar Forfatter #7484 Skrevet 11. februar Meny har halv pris på flere toro- produkter. Ble ertesuppe med pølsebiter i til middag i dag. Kjøpte noen poser med diverse gryter og slikt. Greit å ha til beredskapslager også. La alt ned i brødposer som jeg lukket igjen, så det ikke skal få kommet noe på det, innen det taes i bruk.
Sola de Skrevet 12. februar Forfatter #7486 Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Suppe er undervurdert. Alt etter hvilken suppe det er Blomkål og gulrotsuppe kan de få ha for seg selv
Sola de Skrevet 12. februar Forfatter #7487 Skrevet 12. februar God morgen Er mørbanket. Senga ga meg juling. Har liggi for kjært på ene siden. Våknet opp på andre siden enn hvor jeg la meg, så måtte opp på alle fire for å finne veien ut av senga Sengekanten var ikke der jeg forventet Har vært ute med søppel, hentet avisen og sjekket postkassen. Ingen post. Sikkert like greit Naboen som bor rett over meg virker veldig nysgjerrig. Hver gang jeg går ut med søppel, så kommer hun ut i døren. Følger nøye med tydeligvis. Sikkert lite å finne på I dag blir det straks frokost. Mulig jeg henter en pakke, men mulig jeg venter til i morgen også. Må kjenne litt på hvordan det blir å gå først. Uffet meg veldig da jeg satte meg ned i stolen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #7488 Skrevet 12. februar Sola de skrev (32 minutter siden): Alt etter hvilken suppe det er Blomkål og gulrotsuppe kan de få ha for seg selv Åhh...de er veldig gode begge to. Hver sin smak. Sånn får det være. Suppe må være litt tyktflytende for min del. Sola de skrev (24 minutter siden): God morgen Naboen som bor rett over meg virker veldig nysgjerrig. Hver gang jeg går ut med søppel, så kommer hun ut i døren. Følger nøye med tydeligvis. Sikkert lite å finne på Godmorgen til deg også. Sånne damer spesielt finnes over alt. Jeg hilser hurtig og går forbi, for jeg inviterer ikke til å bli skravlebestiser.
Sola de Skrevet 12. februar Forfatter #7489 Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Åhh...de er veldig gode begge to. Hver sin smak. Sånn får det være. Suppe må være litt tyktflytende for min del. Godmorgen til deg også. Sånne damer spesielt finnes over alt. Jeg hilser hurtig og går forbi, for jeg inviterer ikke til å bli skravlebestiser. Usj Blomkål liker jeg ikke, så det utgår. Gulrotsuppe fikk jeg på sykehuset til kveldsmat en gang. Smakløst. Ikke jeg heller. Har begyntå ta trappen i stedet for heisen når jeg skal den veien. Unngår overvåkningen 1
Sola de Skrevet 12. februar Forfatter #7490 Skrevet 12. februar Venter pakker som skulle kunne leveres i postkassen eller ved ens dør. Fikk melding om at de kunne hentes på hentested. Vet ingen fra posten har vært her i dag, for de pleier å parkere utenfor meg, så hvorfor sende masse meldinger om hvordan man finner ens boenhet, når de likevel ikke har tenkt å levere den til ens dør Så samme greien der jeg bodde før. Det sto at de ikke kunne finne leiligheten min da postkassen var dårlig merket.... Både navn, etasje og nummer på leiligheten sto på postkassen
Sola de Skrevet 12. februar Forfatter #7491 Skrevet 12. februar Frokost spist. Ble grov baguette med rekeost, stryhns leverpostei og kremgo med ananas og mandarinsmak Møtte min mor i går. Fikk en gammel krukke til å ha kjøkkenredskaper i. Synes de er så mye finere de hollandske krukkene, enn de som man får kjøpt i dag. Så endelig har jeg fått plassert alt av kjøkkenredskaper. Jeg trenger absolutt ingenting av slikt. Har mangedobbelt av det meste. Da har jeg til og med kvittet meg med mye Var innom sparkjøp og kjøpte voksduk. Den som er på bordet nå er vel mer juleaktig i motiv, så på tide med en mer vårvennlig en. Leste i avisa at det kan komme snø til helgen Jeg HATER snø! Synes synd på vårplantene som har begynt å sprette opp. Leste at pollenhelvetet også er begynt. Hassel visst nok. Snart begynner vel bjørkehelvetet også Hadde man bare kunnet plukke og velge i hva man liger ved hver årstid, og så fjernet det man ikke liker Våren hadde jo vært helt perfekt om man tok vekk at man blir allergisk. 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #7492 Skrevet 12. februar Akkurat sånn hadde jeg det med min siste levering! De påsto at den ikke kunne leveres for de fant ikke plassen, men jeg sto på utsiden og ventet i tyve minutter, bilen skulle ha vært der i følge linken og kartet, dukket ikke opp og så kom sms`en: kunne ikke leveres, så gikk den til butikk!!! Jeg forstår ikke enkelte sjåfører altså! Makan til serieprat med PN`s kundebehandlere i fleng...og alle påsto at nå skulle den komme en gang til og de sendte den helt andre steder x4 = er det MULIG?!? 😱 ...men vi som er optimister innerst...hehe...vi forsøker jo igjen etter hvert. P.s. den gulrotsuppa var ikke laget ordentlig, tror jeg.
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #7493 Skrevet 12. februar Juanita på tilbud der du vet akkurat nå. Jeg skal kjøpe i morgen! 1
Sola de Skrevet 12. februar Forfatter #7494 Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Akkurat sånn hadde jeg det med min siste levering! De påsto at den ikke kunne leveres for de fant ikke plassen, men jeg sto på utsiden og ventet i tyve minutter, bilen skulle ha vært der i følge linken og kartet, dukket ikke opp og så kom sms`en: kunne ikke leveres, så gikk den til butikk!!! Jeg forstår ikke enkelte sjåfører altså! Makan til serieprat med PN`s kundebehandlere i fleng...og alle påsto at nå skulle den komme en gang til og de sendte den helt andre steder x4 = er det MULIG?!? 😱 ...men vi som er optimister innerst...hehe...vi forsøker jo igjen etter hvert. P.s. den gulrotsuppa var ikke laget ordentlig, tror jeg. Er så irriterende! Da jeg flyttet inn i forrige leiligheten, så skulle jeg få levering av møbler. Så bilen kjøre forbi der jeg bodde. Gikk lang tid og den kom i retur forbi der jeg bodde. Fikk melding om at de hadde vært og forsøkt å levere ut møblene, men ingen var hjemme. Vet ikke hvor de har vært hen, men ikke hos meg. Ringte bring neste morgen, men der holdt de med sjåføren. Han hadde vært der. Jeg satt jo og ventet og så han kjøre forbi, det var bare tull. Fikk du leveringen eller venter du fremdeles? Frister ikke å smake igjen, for å si det slik I dag ble det hjemmelaget pannemiks. Pommes strips, purreløk, mais, paprika, sopp og pølsebiter Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Juanita på tilbud der du vet akkurat nå. Jeg skal kjøpe i morgen! Fikk ny forsyning levert i går, selv om jeg hadde igjen fra forrige levering Blir brukt i middagen min i morgen Blir enten spaghetti eller hamburger til middag da 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #7495 Skrevet 12. februar Jeg fikk omsider pakken. Nå kan jeg trimme og svette igjen.
Sola de Skrevet 13. februar Forfatter #7496 Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (17 timer siden): Jeg fikk omsider pakken. Nå kan jeg trimme og svette igjen. 1
Sola de Skrevet 13. februar Forfatter #7497 Skrevet 13. februar Påskeskum er kommet! Påskeskum er kommet!! Påskeskum er kommet!!! 2
Sola de Skrevet 13. februar Forfatter #7498 Skrevet 13. februar Kjøpte to poser i dag Farlig gode de der Nå blir det kanelsnurr til lunsj 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #7499 Skrevet 13. februar Da får jeg se etter dem ved neste korsvei, for når Sola sier det er godt, så må jeg smake. 1
Sola de Skrevet 13. februar Forfatter #7500 Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Da får jeg se etter dem ved neste korsvei, for når Sola sier det er godt, så må jeg smake. Om du liker juleskum, så vil du like påskeskum Jeg kan ikke spise juleskum lenger, så gleder meg stort til når påskeskummet kommer i salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå