Titania Skrevet 18 timer siden #7301 Del Skrevet 18 timer siden Sola de skrev (7 timer siden): God morgen Hva slags oppvaskmaskinstabletter bruker dere? Søskenet mitt anbefalte Finish, men synes ikke det vasker rent nok Hvertfall ikke på 30- minuttersprogrammet. Masse skum i bunn av oppvaskmaskinen og renner jo vann av alt når jeg åpner døra etter den er ferdig og blir rennemerker. Da synes jeg Sun var bedre. Men likte ikke den heller Kan det ha vært Yes jeg likte best sist jeg hadde oppvaskmaskin? Husker rett og slett ikke Hvilke andre er det i salg Jeg bruker yes - husker ikke helt hva den heter, men grå pose, ikke grønn - og de vasker rent 😊 Og salt skal kun være nødvendig der det er hardt vann 😊 Jeg bruker ikke på min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17 timer siden Forfatter #7302 Del Skrevet 17 timer siden Titania skrev (1 time siden): Jeg bruker yes - husker ikke helt hva den heter, men grå pose, ikke grønn - og de vasker rent 😊 Og salt skal kun være nødvendig der det er hardt vann 😊 Jeg bruker ikke på min Jeg aner ikke hva som er her. Den lyser også der det står den trenger glansmiddel, så Er jo alt den trenger i tablettene, men det registrerer maskinen kanskje ikke Jeg kjører maskinrens på den, med jevne mellomrom og den er ren og pen inni, så ikke noe kalkflekker hvertfall. Yes grå pose.Den skal jeg se etter. Ser Meny ikke har den i hjemleveringstjenesten sin, men ser europris skal ha, så da skal jeg kjøpe en pose der. Skjønner ikke hva det er med Finish. Alt renner vann av når maskina skal være ferdig. Med Sun er alt tørket blitt. Skal kjøpe Yes. Mener det var det jeg foretrakk sist jeg hadde oppvaskmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17 timer siden Forfatter #7303 Del Skrevet 17 timer siden Har vært på omvisning i bygningen her jeg bor. Jeg har ikke fått meg selv til å romstere for mye rundt. Har vært på takterrassen noen ganger. Egentlig bare for å vise mine sine den. Ellers har jeg vært mer rundt omkring i denne etasjen. Ikke så mye resten av bygningen. Har liksom ikke noe grunn til det. Dama som viste meg rundt, har samme etternavn som en jeg møtte før jul. Han hadde flere ganger vært innom jobben min i privat ærend. Er noen år siden jeg jobbet der, men vi kjente hverandre igjen. I settingen før jul var han på jobb. Tror kanskje jeg kan ha nevnt ham her når jeg har snakket om folk som er sterke og jeg er pingle Skal lite til for å imponere Sola i sterkhet Skulle vært like lett å bygge muskler som å miste dem. Liten verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #7304 Del Skrevet 15 timer siden Var takterrassen brukbar for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13 timer siden Forfatter #7305 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Var takterrassen brukbar for deg? Tja. Hadde jeg likt sol så Er så åpent. Greit det er parasoller der, men liker privatliv. I tillegg, blir man litt forvirret når man kommer ut der. Leiligheten min har sjøen rett foran på sett og vis, men når man kommer ut på terrassen så klør man seg litt i hodet, for den utsikten er plutselig på andre siden enn hva man skulle tro. Er heisen som forvirrer. Folk tror de kommer ut på andre siden av hvor de kommer ut. Jeg så denne bygningen fra hvor jeg bodde før. Det har de selv sett, så da vet de at de er på linje eller hva jeg skal si, men likevel er det som alle klør seg i hodet likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13 timer siden Forfatter #7306 Del Skrevet 13 timer siden Lurer litt på om telefonen min er i ferd med å bli ødelagt. Snakket med noen i går. Der ble det skikkelig knitring i øretelefonene deres. Statisk støy eller noe. Hørte det jeg og, men smalt i deres ører. Så snakket jeg med søskenet mitt i dag. Hadde det på høyttaler og plutselig begynte det samme der også. Hørte da ingenting i min telefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #7307 Del Skrevet 2 timer siden Akk ja....god mandag til deg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2 timer siden Forfatter #7308 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Akk ja....god mandag til deg uansett. God mandag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #7309 Del Skrevet 2 timer siden Det har regnet mere hos meg, men vinden har gitt seg og godt er det. Takk for at det ikke ble snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 50 minutter siden Forfatter #7310 Del Skrevet 50 minutter siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det har regnet mere hos meg, men vinden har gitt seg og godt er det. Takk for at det ikke ble snø. Her kom det sludd i går, men smeltet heldigvis. Vil ikke ha mere snø nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 37 minutter siden #7311 Del Skrevet 37 minutter siden ...men hvor reelt er det når det bare er januar, at værgudene lytter til oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24 minutter siden Forfatter #7312 Del Skrevet 24 minutter siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): ...men hvor reelt er det når det bare er januar, at værgudene lytter til oss? Nja, men ser ut som det blir mildvær en stund fremover, så er jo lov å håpe at det holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 minutter siden #7313 Del Skrevet 18 minutter siden Aha...spesialværmelding lang tid fremover ja...det skal jeg sjekke. Kanskje blir jeg også opplivet av det de viser der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå