Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (2 timer siden):

Middagen spist. Ble hamburgerkaker, pommes frites, hjemmelaget dressing og salat. Var sånne ekstra trumfpoeng- kaker eller hva jeg skal kalle dem for på Meny. Syntes de var ganske gode jeg. Fikk hjemlevering i går. Var helt tom for brød, så bestilte alle jeg hadde lyst på av slikt :spise: Fryseren min er full blitt. Nå blir det ikke kjøpt noe som helst mat, før det begynner å bli tomt i både kjøleskapsdelen og i frysedelen :nikke:

:D Kjempefint at du blir fornøyd med tjenesten. Jeg benytter meg av oppkuttet og rett i fryseboksen-brød. Nydelig! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (13 timer siden):

:D Kjempefint at du blir fornøyd med tjenesten. Jeg benytter meg av oppkuttet og rett i fryseboksen-brød. Nydelig! :hoppe: 

Der er jeg litt sær :ler: Alt etter dagsformen. Noen dager liker jeg brødskivene svært tynne og andre dager er de tykke. Skjærer helst selv :fnise: Nå blir det snart frokost. Speltbrød med hvitost tror jeg :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (12 minutter siden):

Der er jeg litt sær :ler: Alt etter dagsformen. Noen dager liker jeg brødskivene svært tynne og andre dager er de tykke. Skjærer helst selv :fnise: Nå blir det snart frokost. Speltbrød med hvitost tror jeg :nikke:

Haha...vi er nok like der og jeg har til og med spurt om de ikke kan skjære de tykkere...men det kunne de ikke. :fnise: 

Jeg har oppskjærer selv og pleier å få alt etter mine ønsker når jeg baker selv. Lenge siden nå. Har kjøpt inn nytt mel
og gjær og olje, så jeg skal til pers igjen "snart". Hjemmebakt er tyngre og har mer mat og tyggemotstand i seg. DET liker jeg. 

God fredag til Sola og vennene hennes. Til og med til dem som bare er stille og leser her, uten å kommentere. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed av legen om å hente en resept. Jada. Så skulle jeg se hvem som hadde den inne :dåne: Hvooooorfooooor skrive ut ting det nesten ikke er noen som har inne :( Måtte med 4 busser til sammen for å få hentet den :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Haha...vi er nok like der og jeg har til og med spurt om de ikke kan skjære de tykkere...men det kunne de ikke. :fnise: 

Jeg har oppskjærer selv og pleier å få alt etter mine ønsker når jeg baker selv. Lenge siden nå. Har kjøpt inn nytt mel
og gjær og olje, så jeg skal til pers igjen "snart". Hjemmebakt er tyngre og har mer mat og tyggemotstand i seg. DET liker jeg. 

God fredag til Sola og vennene hennes. Til og med til dem som bare er stille og leser her, uten å kommentere. :lur: 

Tar du i mot bestillinger på brød? Kunne godt tenkt meg et godt gammeldags hjemmelaget brød :spise:

God fredag i stua di :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (29 minutter siden):

Fikk beskjed av legen om å hente en resept. Jada. Så skulle jeg se hvem som hadde den inne :dåne: Hvooooorfooooor skrive ut ting det nesten ikke er noen som har inne :( Måtte med 4 busser til sammen for å få hentet den :raven:

Det er mer enn irriterende. Nå kan freddan nytes som den bør? 

Sola de skrev (27 minutter siden):

Tar du i mot bestillinger på brød? Kunne godt tenkt meg et godt gammeldags hjemmelaget brød :spise:

God fredag i stua di :klem:

Hahaha...da ryker jo hele anonymiteten, så svaret blir nok nei dessverre der. ;) 
                                                                           ...men de blir gode. Skal innrømme det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det er mer enn irriterende. Nå kan freddan nytes som den bør? 

Hahaha...da ryker jo hele anonymiteten, så svaret blir nok nei dessverre der. ;) 
                                                                           ...men de blir gode. Skal innrømme det. 

Nja. Middagen er spist. Ble folkets lasagne med crispisalat og foccacia til. Foccaciaen var litt tørr blitt. Fikk den levert forleden dag, så burde vel spist mer av den da. Men den var veldig god der det var soltørkede tomater :spise: Er ikke så alt for glad i oliven, så de plukket jeg vekk.

Det var det da :ler: :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å blåse opp ute. Er vel uværet som er medt som begynner å komme. Skal ingen steder håper jeg før over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har det regnet og blåst maksimalt, det milde har fjernet snøen og så var det bare islagt asfalt igjen. 
Jeg trenger heller ikke å bevege meg ut på noen døgn, så jeg tenker helse og holder meg inne.  :nikke: 

Har sett flere ganger at de i england har fisk og chipsmat på cafe/bod...og du verden for noen digre fiskestykker
som serveres! 
                                             Det ser så godt ut. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hos meg har det regnet og blåst maksimalt, det milde har fjernet snøen og så var det bare islagt asfalt igjen. 
Jeg trenger heller ikke å bevege meg ut på noen døgn, så jeg tenker helse og holder meg inne.  :nikke: 

Har sett flere ganger at de i england har fisk og chipsmat på cafe/bod...og du verden for noen digre fiskestykker
som serveres! 
                                             Det ser så godt ut. :hjerter_rundt:

De smaker ikke godt :ninja: Er jeg gæren som ikke liker britisk kokkekunst? Raser ned i vekt hver gang jeg er der. Liker ingenting :ler: Må være perfekte slankekuren. Send Sola til England for en måned eller to :ler:

Snøen er smeltet her og. Kom et par dager med temperatur rundt null, og da kom et tynt lag med is. Nå får det bare blåse i fra seg :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og fyller opp handlekurven til neste matlevering. Lurer på hva jeg skal ha til middag når det blir. Trenger ikke noe som helst nå. Har 6 liter melk, og neste handel blir ikke før det er tomt. Jeg fantaserer om ovnsstekt laks med agurksalat, rømme og potet, så mye mulig det blir morgendagens middag :spise: Har jeg nevnt at jeg elsker laks? Er på topp 5 lista mi over mat jeg liker :ler: Jordbær, blåbær, grøt og makrellfilet i tomat er de andre. Jordbær kan jeg ikke spise mer, men de andre er ofte på min meny :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laks er kjempegodt...og ørret, så det har hendt at trangen kommer over meg og da kjøper jeg noen skiver
og koker opp vann og lar det trekke til det er ferdig og rett i gapet på meg. Krydder. Er så godt. Må ha! Må ha! :hoppe: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Laks er kjempegodt...og ørret, så det har hendt at trangen kommer over meg og da kjøper jeg noen skiver
og koker opp vann og lar det trekke til det er ferdig og rett i gapet på meg. Krydder. Er så godt. Må ha! Må ha! :hoppe: 

Nydelig! :dåne: Akkurat nå har jeg kun laks. Men har pleid å ha ørret også tilgjengelig :spise: Er såååååååååååååå godt :hoppe: Beste som fins :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at jeg gjerne skulle hatt tilgang på varmdiskmat hos MENY, deriblant stekt fisk. :lur: Slippe å rense og ha steike-os.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Må si at jeg gjerne skulle hatt tilgang på varmdiskmat hos MENY, deriblant stekt fisk. :lur: Slippe å rense og ha steike-os.

:nikke:  :nikke: Pleier å kjøpe fisken deres når jeg er i en fysisk meny- butikk. Synes egentlig det meste de har i ferskvaredisken og varmedisken er snadder. Ser de selger den leverposteien, de har på brett i ferskvaredisken, i kg- pakning i nettbutikken, men det blir for meget. Holder egentlig med 100 gram :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (1 time siden):

Something tells me I`m into something good :romeo: :digge:

En sånn setning er fin x3 morgen og kveld, så setter en tanker og følelser i gang på et bra vis. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (11 timer siden):

God helg :blomst2:

God helg rumlemor :klem: Blåser det mye hos deg? Her har det vært lurveleven i hele natt. Blir interessant å se an ståa når det blir lyst. Skal ikke ut i dag håper jeg :ler:

Hoppetaujenta skrev (13 timer siden):

En sånn setning er fin x3 morgen og kveld, så setter en tanker og følelser i gang på et bra vis. :nikke: 

:nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Sitter og ser på trærne utenfor her. De er i heftig bevegelse. Ene rett foran hadde jeg gladelig saget ned om jeg hadde kunnet. Lurer på hvordan man kan få gjort det trygt. Det er så massivt. Kanskje ta av greiene først. Vil tro om det først faller ned, så er det denne veien, og da ryker nok vinduene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...