Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7041 Del Skrevet 28. desember 2024 Da er fuglen kommet i kjøleskapet. Kjøleskapet, er nå så kaldt som det aldri før har vært. Vil tro, det som er av frukt og grønt blir frossent. Får ny forsyning over helgen, så forhåpentligvis er fuglen tinet såpass til da, at den ikke ødelegger det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7042 Del Skrevet 28. desember 2024 Sola liker prisløfter Jeg kjøpte ting til leiligheten som kom på salg. Nå kan jeg kjøpe resten av hva jeg trenger uten å bruke en krone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. desember 2024 #7043 Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) Sola de skrev (5 timer siden): 2 år! Det var lenge. Men om han bruker lenger tid på de tegningene enn de han tegner på eventer, så tar det vel så lang tid. Beste Donald- tegneren Enig. I tillegg virket det som et seriøst opplegg. Man betaler ikke før tegningen er ferdig og man er fornøyd med tegningen. Endret 28. desember 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7044 Del Skrevet 28. desember 2024 SVK skrev (1 time siden): Enig. I tillegg virket det som et seriøst opplegg. Man betaler ikke før tegningen er ferdig og man er fornøyd med tegningen. Har du bestemt deg for hva du vil ha tegning av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7045 Del Skrevet 28. desember 2024 Hvor store blir tegningene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7046 Del Skrevet 28. desember 2024 Det er stor forskjell på min gamle bordvifte og min nye. Tok halve tiden å tørke håret mitt foran den nye. Min tante synes håret mitt så ut som en løvemanke Tok bilde mens vifta sto på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. desember 2024 #7047 Del Skrevet 28. desember 2024 Sola de skrev (32 minutter siden): Har du bestemt deg for hva du vil ha tegning av? Jeg er litt usikker på akkurat hva jeg vil ha tegning av. Fordelen med lang kø er at det gir meg tid å tenke. Det eneste jeg vet er at jeg ønsker noe med farger siden tegningen jeg har i dag kun er med svart tusj Sola de skrev (32 minutter siden): Hvor store blir tegningene? Tegningene er på noen tykt papir som er litt større enn A4-ark. Vanlige A4-ark er 21*30cm mens han bruker 23*30cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7048 Del Skrevet 28. desember 2024 SVK skrev (55 minutter siden): Jeg er litt usikker på akkurat hva jeg vil ha tegning av. Fordelen med lang kø er at det gir meg tid å tenke. Det eneste jeg vet er at jeg ønsker noe med farger siden tegningen jeg har i dag kun er med svart tusj Tegningene er på noen tykt papir som er litt større enn A4-ark. Vanlige A4-ark er 21*30cm mens han bruker 23*30cm. Gjør det sikkert lettere å ramme inn bildet. Tror jeg ville hatt en Skrue- tegning fra gamledager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7049 Del Skrevet 28. desember 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2024 #7050 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg liker Ed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7051 Del Skrevet 28. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg liker Ed. Jeg også. Jeg hører så sjelden på radio, at sanger er flere år gamle før jeg hører dem for første gang. Trodde det var en ny sang, da jeg har hørt den på både bussen og i taxi i det siste, men ser den er fra 2021. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2024 #7052 Del Skrevet 28. desember 2024 Åja. Før han ble pappa og alt sånt kanskje. Jeg følger ikke så mye med jeg heller, men han har hatt noen flotte hits. Liker dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7053 Del Skrevet 28. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åja. Før han ble pappa og alt sånt kanskje. Jeg følger ikke så mye med jeg heller, men han har hatt noen flotte hits. Liker dem. Er han pappa blitt? Så kjekt! Han har mange fine låter ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7054 Del Skrevet 28. desember 2024 Ingenting på tv i kveld. Se på gamle episoder av gold rush, Vera eller se Rambo for ørtene gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #7055 Del Skrevet 29. desember 2024 Skulle ut med søppel. Kunne ikke finne nøklene mine. Borte vekk. Endevendte gangen. Romsterte rundt på kjøkkenet etter dem. Ikke der heller. I stua Hvor kunne de være hen. I går var jeg ikke ute, men var ute med både papp og søppel på lørdag. Og jeg hadde jo klart å komme meg inn igjen Hvor kunne de være hen. Gikk igjennom søppelet. Nøklene mine lager mye lyd, så man hører dem lenge før man ser dem om de ligger i klær osv. Tømte skittentøyskurven. Ikke der heller. På entrebenken i gangen min ligger en pose jeg skal ha juletreet i når jula er over. Der var det tydeligvis havnet en brunteipbit. Der lå de helt limt fast. Ikke så mye som en eneste lyd i fra dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2024 #7056 Del Skrevet 29. desember 2024 Sola de skrev (12 timer siden): Er han pappa blitt? Så kjekt! Han har mange fine låter ja To barn til nå og den første heter "Lyra Antarctica Seaborn Sheeran". Du verden! ----------------------------------------------------------- Før i tiden fantes det en liten dings som man hengte på nøkler og man kunne klappe, så laget den lyd og sa hvor den var. Hadde vært noe kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #7057 Del Skrevet 29. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): To barn til nå og den første heter "Lyra Antarctica Seaborn Sheeran". Du verden! ----------------------------------------------------------- Før i tiden fantes det en liten dings som man hengte på nøkler og man kunne klappe, så laget den lyd og sa hvor den var. Hadde vært noe kanskje? Tja. Pleide der jeg bodde før å ha en liten knaggrekke til nøkler, da jeg har en uvane med å legge dem fra meg overalt, så blir daglig leting etter dem, om de ikke har fast plass. Må få til noe sånt her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2024 #7058 Del Skrevet 29. desember 2024 Best med en fast plass ja. Jeg har også det. Rutiner er av det gode. God formiddag til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #7059 Del Skrevet 29. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Best med en fast plass ja. Jeg har også det. Rutiner er av det gode. God formiddag til deg. Slipper hvertfall unna masse unødvendig tid på leting etter nøklene God formiddag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #7060 Del Skrevet 29. desember 2024 Har begynt å lese meg igjennom årets julehefter. Akkurat ferdig med Fiinbeck og Fia. Ser på slutten av heftet det er kommet ny tegner. Han døde, den originale tegneren og ny overtok, mener jeg at jeg leste i et julehefte i fjor eller var det forleden år. Nå er det Blondie som står for tur. Ikke så mye annet å gjøre i dag. I morgen kan jeg bråke igjen Ikke at jeg bråker så mye. Heller tvert i mot. Er mer at jeg bærer rundt på plastkasser, og blir sikkert noen dunk, man kan unngå å bråke med på søndager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå