Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2024 #7021 Del Skrevet 25. desember 2024 Sola de skrev (5 minutter siden): Samma det Har aldri følt noe behov for å ha store. Første eksen min, satt en gang og trykket på telefonen sin. Hva gjør du på spurte jeg. Ser på silikonpupper passende til din kropp. At det var tenkte jeg. Skulle se hvor langt han ville dra det. Han viste meg forskjellige i fullt alvor Om man er en "puppemann" så for for faen får de finne seg en brystfager kjæreste. Ikke forvent at de som ikke har store kanoner, som bryst skal skaffe seg det for deres skyld Vel talt, Sola og jeg støtter deg helhjertet!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. desember 2024 Forfatter #7022 Del Skrevet 26. desember 2024 God 2 juledags morgen. Våknet med en rygg vond som fy. Ubehagelig å bevege seg i dag. Skulle lage frokost, og var vondt å stå. Håper det roer seg ned i løpet av dagen. Sikkert liggi i en elendig stilling store deler av natten Kunne egentlig tenkt meg å vaske klær i dag, men å bøye seg så langt ned med vond rygg I mange år, der jeg bodde før, så sto vaskemaskinene oppå en sokkel, så man slapp å bøye seg for å få klær i vaskemaskinen. Her hos meg står den på gulvet og synes det er litt langt ned. Kanskje en toppmatet maskin ville vært bedre for meg en en frontmatet en Hahaha, synes jeg høres ut som en nærmere hundre år gammel dame Skal være glad når julen er over. Tilbake til vanlig kost. Julemat er godt, men alt for mektig. Er jo mett hele tiden. Det liker jeg ikke å være. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2024 #7023 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg skal handle for siste gang i år i morgen og da skal jeg handle alle søte saker og befinne meg i godishimmelen noen døgn og det gleder jeg meg til. Har ikke vært sånn stumett i år. Har klart å holde balansen og bra er det. Da vedder jeg på at når du får din neste bolig som er større og din egen, så kan du få opp vaskemaskin i rett høyde. Helt enig i at nede på gulvet er det langt ned av og til, selv om en er nokså ung og sprek som jeg tror vi begge er ganske ofte. Joho, det gjør jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. desember 2024 #7024 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg har som vanlig kjøpt altfor mye inn til jul, som den hamsteren jeg er, må nesten dytte kjøleskapet igjen, så det blir lenge til jeg trenger å handle tror jeg. Bortsett fra frukt og grønt, der må jeg nok ha påfyll Romjulen er en rar tid, synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2024 #7025 Del Skrevet 26. desember 2024 Enig. Som om jorden skal gå under en av dagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. desember 2024 Forfatter #7026 Del Skrevet 27. desember 2024 Har også hamstret litt for mye inn. Kjøleskapsdelen av kombiskapet mitt har nesten knelet. Bedd om nåde hver gang noe nytt har kommet inn i det. Jubelen har stått i taket for hver ting jeg har tatt ut av det. Begynner å bedre seg litt nå heldigvis. Er glad for at det igjen er hverdag. Må avsted i dag etter både det ene og andre, så jeg får fortsette med hva jeg holdt på med før jul. Frukt og grønt ja. Må ha noe sånt jeg også. Har inne en bestilling på hoppes leveringstjenester. Glemte en del ting, så tenkte å kjøpe det selv i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. desember 2024 Forfatter #7027 Del Skrevet 27. desember 2024 Ser jeg har fått inn en del penger på konto. Er ikke julegave, for de jeg har fått penger av, står allerede hvem det er i fra. Står bare overførsel, så langt i nettbanken. Kommer vel opp i løpet av dagen vil jeg tro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2024 #7028 Del Skrevet 27. desember 2024 For en drøm...å få beskjed om at kontoen var smekkfull av penger som var mine...f.eks. fra herr og fru LOTTO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. desember 2024 Forfatter #7029 Del Skrevet 27. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): For en drøm...å få beskjed om at kontoen var smekkfull av penger som var mine...f.eks. fra herr og fru LOTTO. Står fortsatt bare overførsel. Lurer på hvem det er fra. Kanskje en feil Får ikke gjort noe før det kommer opp hvem avsender er. Har ikke spilt lotto på mange måneder, så neppe noe gevinst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2024 #7030 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg trapper ned med de ekstratingene på norsk tipping nå i år og holder meg kun til LOTTO heretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2024 #7031 Del Skrevet 27. desember 2024 Sola de skrev (8 timer siden): Ser jeg har fått inn en del penger på konto. Er ikke julegave, for de jeg har fått penger av, står allerede hvem det er i fra. Står bare overførsel, så langt i nettbanken. Kommer vel opp i løpet av dagen vil jeg tro Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. desember 2024 Forfatter #7032 Del Skrevet 27. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg trapper ned med de ekstratingene på norsk tipping nå i år og holder meg kun til LOTTO heretter. ekstrating? Rumle skrev (4 timer siden): Så spennende! Har sjekket flere ganger i dag. Står fremdeles ikke hvem det er som er avsender. Kommer sikkert opp i løpet av helgen vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. desember 2024 Forfatter #7033 Del Skrevet 27. desember 2024 Da har jeg vasket klær. Gamle vaner er vonde å vende om mangt. Her kan jeg vaske klær dagen lang om jeg vil. Gjør jeg det Jeg samler opp en ukes forbruk og vasker mange maskiner i slengen. Var jo akkurat hva jeg gledet meg til å slippe å gjøre. Ble bare irritert på meg selv. Har en full pose med ullsokker. Sengetøy og bher igjen å vaske. Får bli når det som henger på tørkestativet er tørket blitt. Brukte tørketrommel på det meste i dag. Gadd ikke ha så alt for mye på tørkestativet. En jakke, jeg har brukt mye da jeg holdt på å pakke ned leiligheten jeg bodde i, har endelig blitt vasket. Har svettet som en julegris i den når jeg har vært ute med tunge søppelsekker. Har brukt den her når jeg har vært ute med papp, plast og restavfall. Har ramlet gjennom hekken med den også, så den trengte sårt en vask. Forhåpentligvis er det ikke så mange flekker på den når den er tørket blitt. Både flekker fra mine turer gjennom hekken (snarvei), maling osv har jeg fått på den. Jeg har en annen svært tykk allværsjakke. Vet ikke helt hvordan jeg skal få vasket eller tørket den her. Den er så veldig tung når den er våt, jakka. Vann preller liksom bare av, så den blir et sant helvete å få tørket her uten å ødelegge gulvene mine. Bruker flere dager på å tørke også, så å ha den på badet til tørk utgår. Så langt har vinteren vært mer våt en kald her, så den har egentlig kommet til god nytte, jakka. Får forsøke å vaske den. Er redd den kan bli for tung for vaskemaskinen 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. desember 2024 #7034 Del Skrevet 27. desember 2024 Sola de skrev (På 10.11.2024 den 14.41): Han holder det nok gående i mange år til, håper jeg Skal du bestille en tegning da? Jeg liker så godt historiene om unge onkel Skrue i Klondike, så ville kanskje hatt en slik tegning, om jeg skulle hatt en. Må få æresplassen i stuen din, den tegningen Jeg sjekket på Don Rosas facebook-side nå. Han hadde allerede såpass mange på venteliste for tegninger at det ville være minimum 2 år før han kunne ta i mot nye bestillinger for tegninger. Så disse tegningene er nok svært populære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2024 #7035 Del Skrevet 27. desember 2024 Sola de skrev (2 timer siden): ekstrating? Ja, alle de andre spilltypene de har på norsk tipping. Sola de skrev (2 timer siden): Er redd den kan bli for tung for vaskemaskinen 😕 Renseri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. desember 2024 #7036 Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) Sola de skrev (På 23.12.2024 den 7.50): God jul Nei nei Er vel derfor det samler seg opp hos meg. Verste er at da jeg flyttet fra lille til store leiligheten der jeg bodde før, så tømte jeg kjellerboden min for gammel elektronikk. dvd- spiller, x antall printere osv. Trodde ikke det var sååå mye igjen Jeg var nødt til å kvitte meg med alt nå. @KnekkeBørre sa tidligere en gang at man trygt kunne kaste PCer på avfallstasjonen, så valgte å stole på det. Kunne ikke fortsette å ha oppsamling på alt av PCer, telefoner osv. For å ikke snakke om enorme mengder med ladere til alt mulig. En hel kasse full av ladere hadde jeg Elektrisk avfall sortert skal absolutt være gratis å levere.. o Om din lokale gjenvinningsstasjon skulle være uenig i det, så send meg en PM, så skal jeg faen meg fikse det. #HRA Endret 28. desember 2024 av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7037 Del Skrevet 28. desember 2024 SVK skrev (10 timer siden): Jeg sjekket på Don Rosas facebook-side nå. Han hadde allerede såpass mange på venteliste for tegninger at det ville være minimum 2 år før han kunne ta i mot nye bestillinger for tegninger. Så disse tegningene er nok svært populære. 2 år! Det var lenge. Men om han bruker lenger tid på de tegningene enn de han tegner på eventer, så tar det vel så lang tid. Beste Donald- tegneren Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Ja, alle de andre spilltypene de har på norsk tipping. Renseri? Jeg må på renseri med bunaden min, så kan høre om de vil vaske den der også Det tenkte ikke jeg på KnekkeBørre skrev (1 time siden): Elektrisk avfall sortert skal absolutt være gratis å levere.. o Om din lokale gjenvinningsstasjon skulle være uenig i det, så send meg en PM, så skal jeg faen meg fikse det. #HRA Går ut i fra at det var. Jeg hadde 4 stk til å hjelpe meg med flyttingen. Jeg var selv i gamle leiligheten og fortsatte pakkingen, mens ene var der og slo sammen det som skulle kastes av møbler og de andre var på avfallstasjonen med ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7038 Del Skrevet 28. desember 2024 Kalkun ut av fryseren og inn i kjøleskap til tining- dag 1 er her. Har jeg plass i det. Nei. Skulle veldig gjerne fremdeles hatt to kombiskap. Er godt med benkeplass og skapplass til alt man har av kjøkkenting her, men kjøkkenet er liksom tett i tett med skap på 3 vegger, så er ikke rom for mer enn det ene kombiskapet på kjøkkenet. Er egentlig kun til jul og påske jeg trenger to kombiskap, men nå er det jul, og jeg synes nesten synd på kjøleskapsdelen til kombiskapet mitt. Får ta fram fuglen og få på plass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2024 #7039 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg mistenker at det bor en B&B-sjel i Solas indre. Bespisning og alle gode ting er hun opptatt av for de som blir så heldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7040 Del Skrevet 28. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Jeg mistenker at det bor en B&B-sjel i Solas indre. Bespisning og alle gode ting er hun opptatt av for de som blir så heldige. I yngre år så jobbet jeg med catering blant annet. Fikk tilbud om å ta over en kafe i nabobygda til der jeg kommer fra. Vurderte det, men var ikke helt hva jeg hadde lyst til. Manglet noe veldig vesentlig. Jeg interesserer meg overhodet ikke for mat. Er liksom bare drivstoff for meg og sær som jeg er i matveien, så føltes ikke det rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå