Sola de Skrevet lørdag kl 21:09 Forfatter #6941 Del Skrevet lørdag kl 21:09 Rumle skrev (18 minutter siden): Oii, allerede? Så gøy! Håper du vil trives godt der God helg i tråden Ja. Lot seg fikse å få flytte inn før. Er en mellomstasjon slik jeg ser det. Vil ha noe nyere. Men får duge for nå. Har møtt noen av naboene. De nærmeste har en valp På andre siden bor en eldre dame, men deler ikke vegg med henne. Over meg er det 3 boenheter fordelt på samme areal som er to leiligheter her, så de er nok mindre vil jeg tro. Ser utenfra ut som det er svært forskjellige planløsninger. Tror de har åpen planløsning for stue og kjøkken ved siden av. Her inne hos meg er alt hver for seg. Tror leiligheten en gang i tiden har vært grønnmalt, da jeg bak skap osv ser grønnfarge. Er hvitmalt nå heldigvis. God helg til deg også 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 21:11 Forfatter #6942 Del Skrevet lørdag kl 21:11 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): God helg og god innflytt, Sola. Unner deg alt godt der i årene som kommer. Ikke for mange år håper jeg. Vil ha noe nyere. God helg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 11:30 #6943 Del Skrevet søndag kl 11:30 Ordet og meg funderer litt i dag og leser at Sola skal flytte videre etter hvert og da er vi enig i at selve livet er en mellomstasjon. Ordet skal bli noe stort etter hvert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6 timer siden Forfatter #6944 Del Skrevet 6 timer siden Fløy på trynet gjennom en hekk i dag. Landet i gjørma. Snarveier blir ikke så snar i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå