Sola de Skrevet fredag kl 20:58 Forfatter #6881 Del Skrevet fredag kl 20:58 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Send et godt og gammelt brev i posten. / Du må få hvilt litt også, min venn. Det kan jeg kanskje gjøre. Legge ved utskrift av meldingene kanskje 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 21:02 #6882 Del Skrevet fredag kl 21:02 Sola de skrev (3 minutter siden): Det kan jeg kanskje gjøre. Legge ved utskrift av meldingene kanskje Syns du skal det, for slik oppførsel kan føre til verre ting begått. De må bli oppmerksomme på ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet fredag kl 21:28 #6883 Del Skrevet fredag kl 21:28 Sola de skrev (54 minutter siden): Politiet gjør ingenting med slikt. Taxiselskapet vil kanskje ta tak i det, men er litt redd det får ting til å eskalere? Forstår at du er bekymret, det ville jeg vært og! Men, tror jeg ville sagt fra, for det der er bare ikke greit. Som hoppen sier er det sikkert flere han driver på med slik og. Sola de skrev (54 minutter siden): Jeg svarer ikke på meldingene. Skjønner er hva han vil, for da kan han fortsette samtalen. Nei. Godt du ikke har svart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 08:21 Forfatter #6884 Del Skrevet lørdag kl 08:21 Rumle skrev (10 timer siden): Forstår at du er bekymret, det ville jeg vært og! Men, tror jeg ville sagt fra, for det der er bare ikke greit. Som hoppen sier er det sikkert flere han driver på med slik og. Godt du ikke har svart! Det tror jeg også at det er. Hadde ikke turt å ta taxi med ham om natten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 08:23 Forfatter #6885 Del Skrevet lørdag kl 08:23 Ikke 2 kasser med barnebøker. 5! 5! Det tar ikke jeg mer vare på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 09:28 #6886 Del Skrevet lørdag kl 09:28 Alt du klarer å kvitte deg med nå er av det gode. Vær litt streng, men fornuftig. God lørdag til flytterinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 16:48 Forfatter #6887 Del Skrevet lørdag kl 16:48 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Alt du klarer å kvitte deg med nå er av det gode. Vær litt streng, men fornuftig. God lørdag til flytterinnen. Jeg kastet alle bøker.Lå en bille i ene kassen. Søskenet mitt sa nylig at det hadde sett borebiller i kjelleren der jeg bodde for 11 år siden. Skulle visst det litt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 19:38 Forfatter #6888 Del Skrevet lørdag kl 19:38 Litt interessant lesning å gå igjennom skolebøker fra skoledagene. Spør meg ikke hvorfor foreldrene mine har tatt vare på dem. Irriterer meg over lærere som kritiserer håndskriften til en andreklassing Så lenge ordene er skrevet rett osv, så kan man vel skrive med den skriften man vil Fant karakterbøkene/ vitnemålene mine. Først hadde jeg tenkt å beholde noen bøker, men jeg kvittet meg med alle. Fant noen minnebøker/ dagbøker fra jeg var liten. Kjekk lesning. Man ser seg selv da med voksne øyne. Så uskyldig man var. Ene skrev jeg i tiden jeg var 8 år. Like før jeg fylte 9. Gledet meg så veldig til å bli 9 år Fikk en vekkerklokke med Mikke Mus armer som var viserne i klokken til bursdagen min det året blant annet. Den klokka tror jeg at det ikke er så mange år siden jeg kastet Jeg likte den veldig godt, men den bråkte så Veldig høy tikking på den erindrer jeg. Fotoalbumer har jeg en stor koffert full av. Tenkte lure meg, at nå kunne jeg ikke ha flere... Har funnet album overalt! I boden fant jeg flere. I et skap i stua har jeg så langt funnet 4 til. Vet jeg har bilder i et annet skap også. Jeg har plassert dem i kasser for seg selv og i kasser med knuselige ting, så de får ta av for eventuelle støt. Synes jeg pakker og pakker, men tiden går så fort, og plutselig er hele dagen gått. Holdt på i 12 timer i dag. Måtte på butikken etter tørkeruller. Er tom for avispapir, så måtte finne et alternativ til å pakke inn tallerkener, osv i. I morgen må jeg tine av fryseren på det kombiskapet jeg skal ha med. Er litt usikker på det kombiskapet. Synes melken ikke blir kald nok i det og er noe tull med skuff nr 2 i fryseren. Den er trøblete å få igjen skikkelig. Får ta det med meg, og får heller bestille nytt om jeg ser det ikke går. Komfyren min må jeg også vaske Den er ikke så ille inni heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 06:40 #6889 Del Skrevet søndag kl 06:40 God søndag til deg. Håper virkelig at du får hjelp til å bære de tunge tingene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 09:24 Forfatter #6890 Del Skrevet søndag kl 09:24 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): God søndag til deg. Håper virkelig at du får hjelp til å bære de tunge tingene. 3 staute karer og en pippisterk dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 09:29 Forfatter #6891 Del Skrevet søndag kl 09:29 God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 09:34 Forfatter #6892 Del Skrevet søndag kl 09:34 (endret) Gjorde noe litt korttenkt i går kveld. Tilbakestilte pc til fabrikkinnstillinger, så nå er jeg stuck med å bruke telefonen frem til jeg finner laderen til den maskina jeg kjøpte i mars, som siden bare har støvet ned. Den gamle går fysisk i oppløsning, så ikke noe å ta med seg. Får bruke nye fram til jeg får tid til å sette meg inn i PCer i salg og så finne en annen. Liker ikke lyset på nye. Endret søndag kl 09:34 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 12:01 #6893 Del Skrevet søndag kl 12:01 En lærer muligens...så lenge en lever. Lykke til der også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 16:18 Forfatter #6894 Del Skrevet søndag kl 16:18 Søskenet mitt kom og hjalp meg med å tømme soverommet mitt. 20 søppelsekker med ting som kastes. 7 sekker var bare jakker og kjoler.Massevis av julepynt, alt av møbler der inne, bilder osv. Har kjøpt ny seng, spisestuestoler, 2 lenestoler, en fotskammel, garderobeskap, tvbenk. Har tinet av ene kombiskapet. Det var verre med is i enn jeg hadde forventet. Tok sin tid. Nå holder jeg på å rydde på kjøkkenet. Mye kastes der inne også. Får fortsette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 19:17 #6895 Del Skrevet søndag kl 19:17 Hvordan er det med tining? Bruker du kokende vann eller en hårtørrer på litt avstand for å sette fart på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet søndag kl 21:35 Forfatter #6896 Del Skrevet søndag kl 21:35 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Hvordan er det med tining? Bruker du kokende vann eller en hårtørrer på litt avstand for å sette fart på det? Nå brukte jeg vann fra vannkoker i en kjele, men hadde ikke særlig virkning Har før brukt det samme pluss hårføner. Her jeg bor er brannalarmen svært sensitiv, så kan ikke bruke hårføner. Komfyren gjenstår. Vurderer kjøpe en ny. Den steker ujevnt. Ser der veldig lett på laks f.eks. En bit kan være nesten rå mens resten er godt stekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 23:10 #6897 Del Skrevet søndag kl 23:10 Om økonomien er på godsiden; kjøp nytt og unn deg en god start i ditt nye hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet mandag kl 05:17 Forfatter #6898 Del Skrevet mandag kl 05:17 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Om økonomien er på godsiden; kjøp nytt og unn deg en god start i ditt nye hjem. Den er i pluss enn så lenge Må ta et kikk på komfyren min i dagslys og se hvordan ståa er med den. Synes komfyr er blitt så dyrt. Tror jeg betale 5000 sist jeg kjøpte. Den hadde egentlig kostet 8998. Den fikk kortslutning etter knappe 2 år Denne jeg bruker nå kjøpte jeg for 11 år siden. Brukte den i noen måneder der jeg bodde den gang. Så ble den plassert i et rom på landet og sto der med flere kasser oppå seg frem til 2021. Har brukt den her siden den andre ble ødelagt, men som nevnt, den steker ujevnt, og jeg lager mest mat i ovnen, så kjedelig i lengden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 15:05 #6899 Del Skrevet mandag kl 15:05 Har det slik med flere av mine hvitevarer...de er veldig gamle, er utslitte og skal sendes til Nangiala for å bli nye igjen i løpet av neste år. Alt annet i tillegg koster jo også; sjåfører som også skal ta med seg det gamle kombiskapet, fjerne embalasje og koble til/fikse/ordne. Skal ha oppvaskmaskin også og det samme gjelder der + rørlegger som må koble til. Alt koster mer enn man tror. ...men jeg må unne meg det nå. Det blir nok komfyr også etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet mandag kl 15:54 Forfatter #6900 Del Skrevet mandag kl 15:54 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Har det slik med flere av mine hvitevarer...de er veldig gamle, er utslitte og skal sendes til Nangiala for å bli nye igjen i løpet av neste år. Alt annet i tillegg koster jo også; sjåfører som også skal ta med seg det gamle kombiskapet, fjerne embalasje og koble til/fikse/ordne. Skal ha oppvaskmaskin også og det samme gjelder der + rørlegger som må koble til. Alt koster mer enn man tror. ...men jeg må unne meg det nå. Det blir nok komfyr også etter hvert. Min er kastet blitt, så må få kjøpt ny. Skal dra i en forretning som selger slikt i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå