Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Bruker alt for mye penger for tiden. Er dyrt å flytte. Bruker like mye penger hver gang jeg flytter, virker det som.

Kjøpte meg en stol i dag. Jeg satt i skinn- versjonen av den, da jeg prøvesatte møbler. Bestilte den i stoff. Den var stilig i skinn, men tror det fort kunne blitt, som med sofaen min. Den er heller ekkel å sitte i på den varme årstiden. Som om huden sitter fast nærmest. Så blir tekstilversjonen på trekket.

Så langt blir følgende møbler med herfra inn i mitt nye hjems stue: Et rundt marmorbord, to gulvlamper, et hvitt isala skap, spisebordet mitt, 6 bordlamper. Alt annet av møbler jeg har her blir kastet. Jeg har min farmors kommode her. Den er jeg veldig usikker på. Må se over den først.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det jeg tenker om jeg skal flytte igjen; stoffmøbler er det beste. Skinn er ofte glovarmt og klamt om sommeren og kaldt/stivt om vinteren, men ser stilig ut da... :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Akkurat det jeg tenker om jeg skal flytte igjen; stoffmøbler er det beste. Skinn er ofte glovarmt og klamt om sommeren og kaldt/stivt om vinteren, men ser stilig ut da... :klo: 

Skinn holder seg pent. Sofaen min ser veldig pen ut. Men den er tung. Den er svært lav. Den er ikke noe videre god å sitte i når det er varmt vær. Ubehagelig rett og slett. Jeg sliter med å komme meg opp fra sofaen. Må ta sats  for å komme meg opp fra den. Er man stiv og støl, er det heller vanskelig. Det er vel hovedårsaken til jeg ikke tar den med. Samt at den er stor. 3- seter. Trenger ikke det jeg. Bedre med stoler :nikke:

Ser jeg må skaffe meg et møbel til å ha bøker og den slags i, men det får vente. Vet ikke helt hvilket jeg vil ha. Liker idanås vitrineskap med foldedører i glass til ikea, i brun versjon, men det passer ikke inn med resten av tingene mine. Er hvitt og eik stort sett alt, så vet ikke helt:S

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (44 minutter siden):

God fredag og helg i tråden :blomst2:

God fredag og helg til deg også rumlemoren min :klem: Det snøøøøøøøøøør :snomann:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første snøen :dåne:  Hunden min ville likt det. Hun elsket å rulle seg i første snøen. Etter hvert som det ble mer salting og sørpete, så skydde hun den. Hun ble så sår på potene sine av all saltingen. Måtte bruke potevoks. Sko var en glemmesak. Hun sto og hoppet på gulvet til hun fikk dem av seg :risterpåhodet:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I vår eller var det sommer, så flyttet et eldre ektepar noen etasjer under meg. Etter en stund flyttet det inn en familie fra Ukraina. De virker hyggelige, men de snakker hverken norsk eller engelsk. Kun russisk virker det som :klo: Hørte ungen deres i går si njet, så vil tro det er russisk de prater. Eller sier de njet på ukrainsk også :vetikke: Samme det. Mannen der er svært kjekk. Han var på døren min nettopp med nøkkel til vaskeriet :ler: Skal ikke si hva jeg nynnet på for meg selv da jeg lagde meg kveldsmat :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at det var brudemarsjen på din dialekt i det stille...  :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (19 minutter siden):

God fredag og helg til deg også rumlemoren min :klem: Det snøøøøøøøøøør :snomann:

Ja, her og! Koselig med den første ordentlige snøen som legger seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Vedder på at det var brudemarsjen på din dialekt i det stille...  :lur: 

Brudemarsj :ler: Vet knapt hvordan den er jeg. Fremmedord i min verden :ler: 

Rumle skrev (8 minutter siden):

Ja, her og! Koselig med den første ordentlige snøen som legger seg :jepp:

Vil heller ha regn hver dag jeg, men nå liker jeg ikke vinteren, så blir bare sutrete :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...