Sola de Skrevet 5. november Forfatter #6561 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Stakkars nye bussdamen. Det er ikke enkelt å orientere seg når verden går videre. Nei, det er helt sant. Har vært store omveltninger i busstilbud siste årene, så ingen busser nesten følger samme rute, som de før gjorde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. november #6562 Del Skrevet 5. november Sola de skrev (54 minutter siden): Nei, det er helt sant. Har vært store omveltninger i busstilbud siste årene, så ingen busser nesten følger samme rute, som de før gjorde. Samme med at mange eldre ikke har klart å følge med på Internett og bruker det til slikt som vi naturlig gjør. Det er ikke lett (eller riktig) altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #6563 Del Skrevet 5. november Mhm...har tenkt på det når jeg innimellom tar buss og det kommer på eldre søte folk som skal fylle på kortet og de har bankkort, men husker ikke pin`en og tiden går...bussjåføren...og hele bussen sukker og blir utålmodige og gamle mennesket blir stresset, tiden går og bussen blir forsinket. De har alltid lite tid på rundene sine og jeg syns det er lite menneskevennlige. Kom her alle som trenger en klem i en slik situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. november Forfatter #6564 Del Skrevet 5. november Rumle skrev (37 minutter siden): Samme med at mange eldre ikke har klart å følge med på Internett og bruker det til slikt som vi naturlig gjør. Det er ikke lett (eller riktig) altså Nei. Forventes at man skal bruke app ditt og datt. Er mange eldre som ikke har nymotens telefoner. De foretrekker doro, hvor de har store taster og god lyd. Å skulle sitte og trykke på masse knapper i en alder hvor kanskje man ikke lærer like raskt, om overhodet, som man gjorde en gang i tiden. Personlig har jeg ingen apper på min telefon. Er ikke gammel, bare litt vrang i viljen for å få det Skal bare ringe, sende sms, mms og lese avisen. Trenger ikke app til det. Alle sier jeg må få snap, vipps og all den driten der. Hvorfor egentlig. Jeg er ikke interessert i at andre skal sitte og følge med på kart hvor jeg beveger meg hen. Ikke er jeg så veldig interessert i å se ørten bilder eller hva det er med teite filter på hver dag heller. Synes det er en uting at alle går med nesa ned i telefonen hele dagen, i stedet for å følge med på hvor de går hen. Alle sitter og trykker på telefonen hele dagen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #6565 Del Skrevet 5. november ...og har høylytte samtaler med alle de kjenner og det har i grunnen hele bussen måttet bli med på også. En uting å rope samtaler i ørene på andre folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. november Forfatter #6566 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mhm...har tenkt på det når jeg innimellom tar buss og det kommer på eldre søte folk som skal fylle på kortet og de har bankkort, men husker ikke pin`en og tiden går...bussjåføren...og hele bussen sukker og blir utålmodige og gamle mennesket blir stresset, tiden går og bussen blir forsinket. De har alltid lite tid på rundene sine og jeg syns det er lite menneskevennlige. Kom her alle som trenger en klem i en slik situasjon. Om man i det hele tatt får kjøpt billett ombord Har vært mye tull og tøys med det her jeg bor. Jeg har busskort. Før kunne man fornye månedskort i automater. De er borte vekk. De vil man skal bruke app. Som jeg sa over her. Jeg nekter å bruke apper, så har busskort, som jeg fyller på i nettbutikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. november Forfatter #6567 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...og har høylytte samtaler med alle de kjenner og det har i grunnen hele bussen måttet bli med på også. En uting å rope samtaler i ørene på andre folk. Ja, og for å ikke glemme, videoer de ser på, med HØY lyd Så irriterende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #6568 Del Skrevet 5. november Vi er enighetene selv her inne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. november Forfatter #6569 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vi er enighetene selv her inne! Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november Forfatter #6570 Del Skrevet 6. november Våknet opp til dårlige nyheter om verdensfreden. Tror vi lar det bli med det om valget et visst sted. Ellers i dag må jeg få pakket inn de julegavene jeg skulle pakke inn tidligere i uken. Er ikke i julestemning overhodet, så har ikke lyst til å pakke inn gaver, men er best å få gjort, før de forsvinner i nedpakking av leiligheten. Nå blir det frokost. Magen rumler, så får gi den en brødskive, så den holder munn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november #6571 Del Skrevet 6. november Jeg fatter ikke hvordan en viss person klarer å bestige maktens tinder èn gang til og så har jeg egentlig ikke kommentert dette og da trenger ikke noen å svare heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november Forfatter #6572 Del Skrevet 6. november Har med vilje latt være å følge med på nyheter i dag. Regner med "Mousselini" vant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november #6573 Del Skrevet 6. november Dam...didum...didei....jeg kommenterer ikke jeg.... ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november Forfatter #6574 Del Skrevet 6. november I dag har jeg og min mor vært en tur på ikea. Har ikke sett henne siden august tror jeg. Kjekt å se henne igjen. Prøvelå noen senger. Den ene var ikke så dum for nakke og rygg, så kanskje det blir den. Tok bilder av alt, så skal bestille den, om jeg ikke finner noe annet jeg liker bedre. Eneste aber er at det er 140 eller 160 størrelse på senger der. Jeg har ørten lakener i 150 cm. De vil bli for små for en 160 seng. Jeg har noen lakener på 180 også, men de kan jeg gi til søskenet mitt, som har større seng enn meg. Jeg prøvesatt noen sofaer. Tror vi kan slå fast at det ikke blir noe sofa på denne jenta. Satte meg i noen og kroppen min protesterte. Den vil slett ikke ha sofa. Så da var det enkelt. Blir stol/ stoler. Var en jeg satt i på ikea, som ikke var så dum. Prøvde den 3 ganger. Spisestuestoler på ikea. Jeg satt på alle sammen. Jeg liker ryggen på bergmund men likte setet best på ekedalen. Synes den ble litt kort til meg, bergmund. Muttern likte bergmund bedre, så er vel smaken er som baken. Jeg liker polstrete rygger best, så tror letingen kanskje må fortsette. Skulle tatt setet til ekedalen og ryggen til bergmund. Det hadde blitt bra. Jeg er på leting etter ny skjenk/ tvbord. Bokskap. Jeg kjøpte markskel skjenk og vitrineskap på jysk da jeg flyttet inn hit. Det er den største dritten jeg noen gang har kjøpt. Vitrineskapets hyller tåler ikke vekten av noen ting som helst, så alle hyllene er bøyde. På skjenken er toppen skrapet opp, og skuffefrontene faller hele tiden av. Søppel rett og slett. Bortkastede penger. Jeg så på ikea noen skap og slikt jeg likte. Skal begynne å fylle opp handlekurven, så det bare er å trykke på bestill når den tid kommer. Jeg kjøpte kun plastkasser, oppbevaringsposer og møbelknotter i dag. Flinke Sola. Vanligvis har jeg halve ikea med meg hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6575 Del Skrevet 7. november God morgen Merkelig temperatur på soverommet mitt. Alt for kaldt til å sove uten dyne på seg, men likevel for varmt til å ha den helt på Har vært noen klamme/ iskalde perioder i natt Jeg har ikke helt funnet plass til alle plastkassene jeg kjøpte i går, så hørte et smell. De som falt i gulvet, fra der jeg satte dem fra meg. Nå står de veltet i døråpningen til kjøkkenet, så må finne en annen plass å sette dem fra meg når jeg skal ha frokost. Nå står ting litt hulter til bulter. Blir vel bedre, etterhvert som ting blir pakket ned og kassene stables oppå hverandre. Tror kanskje jeg skal kvitte meg med bøker, som jeg har lest. Sjelden jeg gidder å lese romaner mer enn en gang. Vet liksom hva som skjer, så ikke noe poeng å lese dem igjen. Kartbøker er kanskje ikke like nyttsom i dag, som før i tiden, men skaffer meg alltid et kart over der jeg skal til om jeg ikke er kjent der. Er gps, og all that, men den er ikke helt til å stole på alltid. Må alltid før jeg reiser noe sted gå inn på kartet på nett og vandre i gatene rundt der jeg skal bo. Har hjulpet meg noen ganger, når taxi har sluppet meg av feil sted. Jeg roter meg til stadighet vekk. Senest den dagen i forrige uke, hvor det regnet så veldig Det skulle gå en sti fikk jeg høre. Jada jeg fant en sti, men var ikke den som ble snakket om. Den jeg fant var mellom busker, mellom og over store steiner Sleipt og glatt. Klamret meg fast i hver en busk jeg gikk forbi. Så plutselig en mann med to hunder komme gående, på den stien som ble nevnt til meg Jeg gikk feil som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november #6576 Del Skrevet 7. november Stableplastkasser m. lokk er jeg svak for og det er jo greit med de gjennomsiktige, så en ser hva som er inni på en enkel måte, men jeg skulle gjerne ha valgt; noen ting er det greit å ikke vise frem også. Privatliv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6577 Del Skrevet 7. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Stableplastkasser m. lokk er jeg svak for og det er jo greit med de gjennomsiktige, så en ser hva som er inni på en enkel måte, men jeg skulle gjerne ha valgt; noen ting er det greit å ikke vise frem også. Privatliv! Har tante Hoppe masse hemmelige leketøyer for voksne gjemt oppi der- Ordet Lille Ordet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6578 Del Skrevet 7. november Jeg kjøpte for mange år siden på europris noen fargerike plastkasser. Disse hadde lokk og var hjul på. Jeg flyttet nå og da, og syntes disse holdt seg bedre enn hva halvveis smadrete pappesker gjorde. Nå har jeg kun plastkasser jeg bruker når jeg flytter. Har sikkert 40- 50 stk Men fine med dem, at når de ikke er i bruk, står de stablet oppi hverandre, så tar egentlig ikke så mye plass. Slipper å tenke på å kjøpe pappeksker til hver flytting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november #6579 Del Skrevet 7. november Ja, jeg har helt nytt LEGO som du ikke får bite i eller tegne på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6580 Del Skrevet 7. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har helt nytt LEGO som du ikke får bite i eller tegne på! Den type leketøy liker jeg best- Ordet Er ikke noe legomenneske jeg. Fikk lego da jeg var liten, men jeg likte ikke å leke med lego. Søskenet mitt fikk mine klosser. Ser at det står 12 + på flere legosett. Fint at det er noe alle kan holde på med, uansett alder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå