Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rumle skrev (1 minutt siden):

Nei, men det blir den ikke heller, med mindre det dukker opp en gartner som melder seg til frivillig innsats :ler:

Forstår at det er veldig stressende! :klem3: Håper du finner det du trenger!

Det er ikke noen ungdommer i nærheten, som kanskje kunne vært interessert i en liten jobb?

Takk, det håper jeg også. Men har jo snakket om møbler i årevis, uten å finne noen gode, så håper bare at det finnes noe som kjennes nogenlunde ålreit ut :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Smart! :nikke:

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Mhm...meget smart. :) 

Supersmart! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi enige da og det gir god energi til deg på tur i butikker. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noen ungdommer i nærheten, som kanskje kunne vært interessert i en liten jobb?

Takk, det håper jeg også. Men har jo snakket om møbler i årevis, uten å finne noen gode, så håper bare at det finnes noe som kjennes nogenlunde ålreit ut :fnise:

Jo det er jo sikkert det, men jeg tror det skal gå greit som det er :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden):

Da er vi enige da og det gir god energi til deg på tur i butikker. :nikke: 

Vi får håpe det :ler:

Rumle skrev (21 minutter siden):

Jo det er jo sikkert det, men jeg tror det skal gå greit som det er :nikke:

Det er bra :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du lysten på en Jensenmadrass og overmadrass, eller har du annet i tankene? 

Noe merke på sofa, eller stol? Det må gi hvile til lang kropp. Må nok skifte ut en gang til her,
før jeg legger på røret for godt. :sukk: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Er du lysten på en Jensenmadrass og overmadrass, eller har du annet i tankene? 

Noe merke på sofa, eller stol? Det må gi hvile til lang kropp. Må nok skifte ut en gang til her,
før jeg legger på røret for godt. :sukk: 

Jeg har liggi noen uker på en jensenmadrass og ryggen min likte den veldig godt, men de er jo såååååååååå dyre, så må prøveligge om jeg skal ha en slik seng. Det kan jeg egentlig tenke meg å ha, men om jeg har lyst til å betale hva den koster vet jeg ikke helt.

Bryr meg ikke om merker på ting. Om de er gode å sitte i, lette å reise seg opp fra osv er viktigere enn hvilke merker de er. Jeg hadde i andre leiligheten en 2- seter, og savnet veldig det å ha en sofa lang nok til å ligge i. På landet sto en 3- seter skinnsofa som jeg tok hit, og jeg har ikke liggi i den overhodet mens den har stått i denne stuen. Jeg sitter i ene enden på sofaen med beina på en krakk. Så jeg vurderer å kjøpe en 1,5 seter eller en 2- seter. Kanskje bare to stoler :vetikke: Må finne noe som vil duge for meg. Sofaen fra landet er stor, tung, og ikke minst lav. Må ta sats hver gang man skal opp av den. Ikke alltid det går så greit. Er man sliten, stiv og støl, så er det problematisk. Blir litt sånn at har man først satt seg, så gidder man ikke reise seg opp igjen umiddelbart.

Unn deg en god sofa/ stol. Kroppen din vil bli overlykkelig :nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på leting etter soveromsgardiner. Finner ingen jeg liker. Hva skjedde med bomullsgardiner? Er stort sett bare polyester overalt. Tydeligvis mye som har endret seg de 10 siste årene der :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Er på leting etter soveromsgardiner. Finner ingen jeg liker. Hva skjedde med bomullsgardiner? Er stort sett bare polyester overalt. Tydeligvis mye som har endret seg de 10 siste årene der :ler:

Jeg er også utrolig lei av alt som laget av polyester! 

Det burde faktisk være mulig å velge fra polyester-produkter når man handler på nett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

Jeg er også utrolig lei av alt som laget av polyester! 

Det burde faktisk være mulig å velge fra polyester-produkter når man handler på nett :jepp:

Enig.  Har sett på Princess, kid, ellos, ikea, h&m, jotex, sparkjøp nå. Ikke funnet noen som helst. Vil ikke ha plastikk i vinduene mine.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står de er et useriøst firma man bør styre unna når jeg googler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å! :sjokkblå: Beklager. Jeg sjekket ikke. Nå skal jeg skamme meg en hel time for å ha foreslått useriøs ting til snille Sola vår. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Å! :sjokkblå: Beklager. Jeg sjekket ikke. Nå skal jeg skamme meg en hel time for å ha foreslått useriøs ting til snille Sola vår. :( 

Hadde aldri hørt om dem, så derfor jeg googlet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er å kontakte en butikk som selger/syr gardiner/stoffer og få dem til å spesialsy noe
som holder mål. Dyrere kanskje, men da får du noe som holder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

En annen ting er å kontakte en butikk som selger/syr gardiner/stoffer og få dem til å spesialsy noe
som holder mål. Dyrere kanskje, men da får du noe som holder. 

Det pleide/ pleier min mor å gjøre med stue og kjøkkengardiner.

Kjøkken gidder jeg aldri ha gardiner på, men soverommene vil trenge gardiner.  I stua tenkte jeg å ha noen gardiner jeg allerede har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg satt og ventet på bussen hjem i dag, så var det en eldre kvinne som skulle med buss et sted. Hun mente at bussen skulle gå fra der jeg var. Går ingen busser den veien fra der jeg var. Fortalte henne hvor hun skulle gå for å ta bussen, men siden hun sa hun ikke hadde tatt bussen på 15 ish år, så kan det være hun ikke visste at der jeg sa bussen gikk fra, har nytt navn. Så hun stå litt fortumlet litt lenger vekk da bussen min kjørte forbi. Fikk en følelse av at jeg burde fulgt henne dit hun skulle tatt bussen fra :S

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det forresten kommet ribbe med sprøstekt svor i ferskvaredisken på nærbutikken :spise: Ble dagens middag :spise: Så godt :spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars nye bussdamen. Det er ikke enkelt å orientere seg når verden går videre. :sukk: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...