Sola de Skrevet 2. november 2024 Forfatter #6521 Del Skrevet 2. november 2024 Klesvask. Har måttet ta klær opp til tørk. Har satt på avfukter, men når jeg er ferdig med tøyvasken, så skal jeg sove og den avfukteren bråker, så blir vel rått som fy her inne. Håper avfukteren får tatt seg av det verste de neste timene. Pleier ikke tørke klær i leiligheten, men nå er det nesten ingenting som virker i vaskeriet, så var nødt. Har satt tørkestativet i dusjen. Bedre at ting eventuelt drypper der i stedet for på tregulv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. november 2024 Forfatter #6522 Del Skrevet 3. november 2024 Klesvask ferdig. Ble veldig mye denne gangen. Måtte vaske en pose med overdeler som har ligget fra forrige gang. I tillegg er bher, ullsokker, 2 boblejakke, bukser, kokevask og kun til bruk hjemme klær vasket. Nå er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2024 #6523 Del Skrevet 3. november 2024 Oijjj....dette er virkelig nattarbeid og Sola fortjener all den søvn hun kan klare å få til. Stakkars lille vennen. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. november 2024 Forfatter #6524 Del Skrevet 3. november 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Oijjj....dette er virkelig nattarbeid og Sola fortjener all den søvn hun kan klare å få til. Stakkars lille vennen. 😕 Så lenge varte ikke den søvnen. Våken nå God morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. november 2024 Forfatter #6525 Del Skrevet 3. november 2024 Har satt på avfukteren igjen. Var ikke så ille i stuen, men nå er ikke badet i stuen heller skulle jeg til å si. På den delen av leiligheten hvor badet ligger, så er det mye kondens. Ikke bra. Har vendt tykke allværsjakken, så nå er det innsiden som får tørke noen timer før jeg igjen snur den. Blir ikke ofte vasket den jakken der tenker jeg. Vanskelig å få tørr, så får bli en jakke for kaldere vær enn hva som har vært til nå. Den er så tykk og vann preller av den. Eller ligger dråper på den selv mange timer etterpå. Jeg må i dusjen i løpet av dagen, så var ikke helt gjennomtekt å sette tørkestativet i dusjen, men var egentlig ingen andre plasser jeg kunne satt det. Får la ting tørke noen timer til, så får jeg kjenne på om noe begynner å bli tørt. Har vært ute med søppel. Er en elbil utenfor her. Hver gang man går forbi den, så slår lysene seg på. Er det vanlig? Har ikke så stor peiling på noe som helst angående bil. Ellers i dag har jeg oppvask, middagslaging som står på programmet. I morgen, håper jeg på å få begynt på å pakke inn julegaver. Tenker det er lurt å få pakket inn og gjort klar til sending, så de tingene jeg skal gi vekk, ikke blir blandet med flyttelasset. Da forsvinner det nok fort i mengden. Har skrevet ned, hva jeg skal gi til folk, så ville nok funnet det ut etter hvert, men tror jeg skal gjøre meg selv den tjenesten, så jeg slipper å måtte stresse med det i desember. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. november 2024 Forfatter #6526 Del Skrevet 3. november 2024 Oppvask tatt og middagen spist. Ble julepølse, rosenkål, gulrot, potet, saus og tyttebærsyltetøy Er sliten. Skal sitte og halvsove en liten time eller to, før jeg gjør noe mer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2024 #6527 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg setter meg her og holder deg med selskap. 😴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. november 2024 Forfatter #6528 Del Skrevet 3. november 2024 🥁Tante Sola! Tante hoppe! jeg har begynt i korps! hør! Trommelommelom! - Ordet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2024 #6529 Del Skrevet 3. november 2024 Sola de skrev (1 time siden): 🥁Tante Sola! Tante hoppe! jeg har begynt i korps! hør! Trommelommelom! - Ordet Har du tenkt å spille i sånn "bauekorps" i bergen, så får kanskje noen snille la deg bo hos dem den perioden. *grøss* Ehh...så flink du er, mener jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2024 Forfatter #6530 Del Skrevet 4. november 2024 Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): Har du tenkt å spille i sånn "bauekorps" i bergen, så får kanskje noen snille la deg bo hos dem den perioden. *grøss* Ehh...så flink du er, mener jeg! Skrekk og gru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2024 Forfatter #6531 Del Skrevet 4. november 2024 Har tatt taxi i dag. Haha, ble så lettet da jeg så det var en kvinnelig sjåfør denne gangen. I morgen får jeg ta bussen, men jeg satt og trykket på pc og skulle få printeren min til å fungere (noe den ikke gjorde. Går visst an å ta utskrift fra telefonen. Hva man lærer ) Så jeg mistet bussen. Ellers er det forhåpentligvis å få til å pakke inn julegaver i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2024 #6532 Del Skrevet 4. november 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2024 Forfatter #6533 Del Skrevet 4. november 2024 Rumle skrev (20 minutter siden): Rumlen min Hvordan går det med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2024 #6534 Del Skrevet 4. november 2024 Sola de skrev (2 minutter siden): Rumlen min Hvordan går det med deg? Sliiiiiiten! Ellers går det greit nok Hvordan går det med deg og flyttekaoset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2024 #6535 Del Skrevet 4. november 2024 Hai på daij Rumlemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2024 Forfatter #6536 Del Skrevet 4. november 2024 Rumle skrev (31 minutter siden): Sliiiiiiten! Ellers går det greit nok Hvordan går det med deg og flyttekaoset? Er hagen din klar for vinteren? Jeg stresser. Håper på å få tømt leiligheten her før jul. Må komme meg avsted denne uken og få prøveligget en ny seng. Om jeg ikke skal ha seng fra ikea Så er det visst 7 ukers leveringstid på skeidar og bohus Hvertfall de jeg så i nettbutikken, men har kjøpt seng på nett før, og ikke vært fornøyd, så må dra å prøveligge madrasser. Og prøvesitting av andre møbler. Har prøvesittet alt av stoler på ikea og skeidar uten å like noen, så får prøve ut bohus sine og så bare ta et valg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2024 #6537 Del Skrevet 4. november 2024 Tvi-Tvi! Måtte de rette møblene komme deg løpende i mot og bli med deg hjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2024 #6538 Del Skrevet 4. november 2024 Sola de skrev (5 minutter siden): Er hagen din klar for vinteren? Jeg stresser. Håper på å få tømt leiligheten her før jul. Må komme meg avsted denne uken og få prøveligget en ny seng. Om jeg ikke skal ha seng fra ikea Så er det visst 7 ukers leveringstid på skeidar og bohus Hvertfall de jeg så i nettbutikken, men har kjøpt seng på nett før, og ikke vært fornøyd, så må dra å prøveligge madrasser. Og prøvesitting av andre møbler. Har prøvesittet alt av stoler på ikea og skeidar uten å like noen, så får prøve ut bohus sine og så bare ta et valg Nei, men det blir den ikke heller, med mindre det dukker opp en gartner som melder seg til frivillig innsats Forstår at det er veldig stressende! Håper du finner det du trenger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. november 2024 Forfatter #6539 Del Skrevet 4. november 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tvi-Tvi! Måtte de rette møblene komme deg løpende i mot og bli med deg hjem. Skal bestille møblene på nett etter å ha prøvesittet og ligget dem, så blir alt levert der jeg skal bo. Tenkte det kunne være lurt å få dem montert mens nye boligen er tom og så deretter få alt skrotet mitt dit deretter. Blir lettere enn om man skal montere ting og ha masse skrot rundt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. november 2024 #6540 Del Skrevet 4. november 2024 Sola de skrev (Akkurat nå): Skal bestille møblene på nett etter å ha prøvesittet og ligget dem, så blir alt levert der jeg skal bo. Tenkte det kunne være lurt å få dem montert mens nye boligen er tom og så deretter få alt skrotet mitt dit deretter. Blir lettere enn om man skal montere ting og ha masse skrot rundt. Smart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå