Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (2 minutter siden):

Åja, nå husker jeg faktisk at du har nevnt de strammerne før, smart :jepp:

:klem:

Jeg ligger alt for urolig til å ikke ha det :ler: Når sover på hotell eller hos familie, så ligger lakenet som regel i en ball om morgenen, om det i det hele tatt er på senga :risterpåhodet:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (1 minutt siden):

Jeg ligger alt for urolig til å ikke ha det :ler: Når sover på hotell eller hos familie, så ligger lakenet som regel i en ball om morgenen, om det i det hele tatt er på senga :risterpåhodet:

Du får ta med deg ekstra strammere på tur? :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Du får ta med deg ekstra strammere på tur? :ler:

Har fikset opp i det til mine sine :fnise: Verre er det på hotell :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Har fikset opp i det til mine sine :fnise: Verre er det på hotell :ler:

Ja, du har vel det :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, du har vel det :ler:

Måtte jo det. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har våknet av at jeg falt i gulvet :ler: Kan ikke tvinge folk til å kjøpe bredere gjestesenger, men lakenet kan hvertfall ligge på plass :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kvaliteten på især bukser fra cellbes er blitt dårlig. Sømmene rakner veldig fort. Kjøpte for kort tid siden pyjamaser. Nå er sømmen raknet i skrittet på ene. Tråden bare henger der. Jeg fikser det lett selv, men slik skal det ikke være. Har opplevd samme med bukser derfra siste par årene. :risterpåhodet:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen  :gjesp:

Bortsett fra å ryste hoppeloppen min, har jeg akkurat kledd på meg brillene, så har ikke fått gjort så mye annet gæli. 

Klesvask senere i dag.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikaneren vasker før meg i dag. Han pleier å være presis på klokken, med nøkkel, så blir svært kort vasketid i dag. Hun som skal vaske etter meg, pleier å være grei, så får tørket klær fram til hun skal :nikke: Har noen jakker som skulle vært vasket, men får ta det neste uke om jeg ikke rekker i dag.

På middagsmenyen i dag står fårikål fra fjordland.

Nå blir det snart frokost. Gammelt brød med gullsalami, majones på ene og gräddost og blåbærsyltetøy på den andre.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesvask i gang. Alt for mye som skal vaskes, og svært liten tid 😕 Har sengetøy som skulle vært vasket, men det får ligge i skittentøyskurven enda en uke. Fungerer ikke for meg dette her. Når man etter å ha vasket, fortsatt har en skittentøyskurv som svømmer over :risterpåhodet: Lå en skrue i ene vaskemaskinen. Kunne ikke se at den hadde revet opp trommelen, men finner det vel fort ut, om klærne mine er revet i stykker.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen spist. Ble fårikål fra fjordland.

Klesvask også ferdig. To jakker henger til tørk på badet. Har satt på sentralvarmen.

Var bare 19,5 grader i stua :fryse:  Liker å ha 22 grader i stua. 

Har skrevet meny for uken. Blir torsk i morgen, kyllinglårfilet på tirsdag og joikaboller på onsdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snopesyk :dåne: Vil ha kake, sjokolade, vingummi :dåne: Fant noen twist jeg egentlig ikke liker. Har slukt dem i meg. Spist 2 kvikklunsj, litt superchips, men vil ha sukker masse sukker :ler: Har pulveriste, men har ikke lyst på noe å drikke. Vil ha godteri! Fantaserer om daimiskake :spise: Tror jeg må kjøpe en slik i morgen. Og napoleonkakestykke :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp noe fin pynt jeg kunne tenkt meg å hatt utenfor døren min. Er bare at setter man noe utenfor døren sin, så forsvinner det fort. Har en vakker lykt, nisser, fine dørmatter osv, av ting jeg allerede har, som jeg kunne tenkt meg av og til å pynte med, men ingen vits. Så koselig det ville vært :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, minner meg om en tidligere nabo. Svigermoren hadde kommet med en grell julepynt. Hun satte den i fellesgangen i håp om at noen skulle stjele den, men den var så stygg at ingen ville ha den :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. Våknet rundt halv fem.

Sitter og venter på at butikken skal åpne. Er vel enda en times tid til. Kanskje jeg må vente til etter 7 for å få butikkstekt brød. Er brødlei for tiden. Grovbrødet jeg har likt i det siste. er jeg blitt lei av. Luksusproblem å ha i dagens verden. 

Våknet av at det hørtes ut som om noen gikk på do i min leilighet.  Var naboen under, men du og du så lytt det var. Sikkert fordi det var så stille ellers. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjesp: For noen bråkmakere. Slamring med dører. Virker nesten som en elefant var i et glassmagasin på omvisning. Ble plutselig stille, så da sovnet jeg igjen. Våknet nettopp.  Skal på butikken snart. Brød, melk, kake. Er fremdeles snopesyk, så blir nok sikkert mye unødvendig kjøpt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fantastisk ut å være snopesyk og om noen strakser sitte med det hjemme i fanget
og så blir det nytelser og smattekos utover dagen. :nigo: Lurer meg på om jeg blir inspirert jeg også? 
MENY here I come, kanskje? Må tenke litt på det. Er mandag egentlig bittelillelørdag blitt? 

Ehh...godmorgen til deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det høres fantastisk ut å være snopesyk og om noen strakser sitte med det hjemme i fanget
og så blir det nytelser og smattekos utover dagen. :nigo: Lurer meg på om jeg blir inspirert jeg også? 
MENY here I come, kanskje? Må tenke litt på det. Er mandag egentlig bittelillelørdag blitt? 

Ehh...godmorgen til deg. :) 

Bittelillelørdag høres riktig ut :fnise: Kjøpte frossen daimkake og kvikklunsj. Hadde lyst på Napoleonskake, men 2 stykker blir for meget, så får heller nøye meg med det andre. Kvikklunsj til lunsj og kakestykke i ettermiddag  :nikke: Har du lyst har du lov, hoppemor :arwen:

Endret av Sola de
rettet bokstavfeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst. :lur:  ...men kan ikke sånn kake fryses da? Holder seg vel like godt om det bare er noen uker?  :klo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden):

Jeg har lyst. :lur:  ...men kan ikke sånn kake fryses da? Holder seg vel like godt om det bare er noen uker?  :klo: 

Det gjør det sikkert, men fryserne mine er fulle. Så må spises tomme før det kommer noe mer i dem. Blir mye fisk til middag fremover av den grunn. Må få plass til ribbe, kalkun osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow....jeg gleder meg på dine og besøkendes vegne. Det blir mye god mat fremover. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...