Sola de Skrevet 5. oktober Forfatter #6221 Del Skrevet 5. oktober Rumle skrev (2 minutter siden): Åja, nå husker jeg faktisk at du har nevnt de strammerne før, smart Jeg ligger alt for urolig til å ikke ha det Når sover på hotell eller hos familie, så ligger lakenet som regel i en ball om morgenen, om det i det hele tatt er på senga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober #6222 Del Skrevet 5. oktober Sola de skrev (1 minutt siden): Jeg ligger alt for urolig til å ikke ha det Når sover på hotell eller hos familie, så ligger lakenet som regel i en ball om morgenen, om det i det hele tatt er på senga Du får ta med deg ekstra strammere på tur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. oktober Forfatter #6223 Del Skrevet 5. oktober Rumle skrev (1 minutt siden): Du får ta med deg ekstra strammere på tur? Har fikset opp i det til mine sine Verre er det på hotell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober #6224 Del Skrevet 5. oktober Sola de skrev (2 minutter siden): Har fikset opp i det til mine sine Verre er det på hotell Ja, du har vel det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. oktober Forfatter #6225 Del Skrevet 5. oktober Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, du har vel det Måtte jo det. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har våknet av at jeg falt i gulvet Kan ikke tvinge folk til å kjøpe bredere gjestesenger, men lakenet kan hvertfall ligge på plass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. oktober Forfatter #6226 Del Skrevet 5. oktober Synes kvaliteten på især bukser fra cellbes er blitt dårlig. Sømmene rakner veldig fort. Kjøpte for kort tid siden pyjamaser. Nå er sømmen raknet i skrittet på ene. Tråden bare henger der. Jeg fikser det lett selv, men slik skal det ikke være. Har opplevd samme med bukser derfra siste par årene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober Forfatter #6227 Del Skrevet 6. oktober God morgen Bortsett fra å ryste hoppeloppen min, har jeg akkurat kledd på meg brillene, så har ikke fått gjort så mye annet gæli. Klesvask senere i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober Forfatter #6228 Del Skrevet 6. oktober Amerikaneren vasker før meg i dag. Han pleier å være presis på klokken, med nøkkel, så blir svært kort vasketid i dag. Hun som skal vaske etter meg, pleier å være grei, så får tørket klær fram til hun skal Har noen jakker som skulle vært vasket, men får ta det neste uke om jeg ikke rekker i dag. På middagsmenyen i dag står fårikål fra fjordland. Nå blir det snart frokost. Gammelt brød med gullsalami, majones på ene og gräddost og blåbærsyltetøy på den andre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober Forfatter #6229 Del Skrevet 6. oktober Klesvask i gang. Alt for mye som skal vaskes, og svært liten tid 😕 Har sengetøy som skulle vært vasket, men det får ligge i skittentøyskurven enda en uke. Fungerer ikke for meg dette her. Når man etter å ha vasket, fortsatt har en skittentøyskurv som svømmer over Lå en skrue i ene vaskemaskinen. Kunne ikke se at den hadde revet opp trommelen, men finner det vel fort ut, om klærne mine er revet i stykker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober Forfatter #6230 Del Skrevet 6. oktober Middagen spist. Ble fårikål fra fjordland. Klesvask også ferdig. To jakker henger til tørk på badet. Har satt på sentralvarmen. Var bare 19,5 grader i stua Liker å ha 22 grader i stua. Har skrevet meny for uken. Blir torsk i morgen, kyllinglårfilet på tirsdag og joikaboller på onsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober Forfatter #6231 Del Skrevet 6. oktober Jeg er snopesyk Vil ha kake, sjokolade, vingummi Fant noen twist jeg egentlig ikke liker. Har slukt dem i meg. Spist 2 kvikklunsj, litt superchips, men vil ha sukker masse sukker Har pulveriste, men har ikke lyst på noe å drikke. Vil ha godteri! Fantaserer om daimiskake Tror jeg må kjøpe en slik i morgen. Og napoleonkakestykke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober Forfatter #6232 Del Skrevet 6. oktober Så nettopp noe fin pynt jeg kunne tenkt meg å hatt utenfor døren min. Er bare at setter man noe utenfor døren sin, så forsvinner det fort. Har en vakker lykt, nisser, fine dørmatter osv, av ting jeg allerede har, som jeg kunne tenkt meg av og til å pynte med, men ingen vits. Så koselig det ville vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober Forfatter #6233 Del Skrevet 6. oktober Hahaha, minner meg om en tidligere nabo. Svigermoren hadde kommet med en grell julepynt. Hun satte den i fellesgangen i håp om at noen skulle stjele den, men den var så stygg at ingen ville ha den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober Forfatter #6234 Del Skrevet 7. oktober God morgen. Våknet rundt halv fem. Sitter og venter på at butikken skal åpne. Er vel enda en times tid til. Kanskje jeg må vente til etter 7 for å få butikkstekt brød. Er brødlei for tiden. Grovbrødet jeg har likt i det siste. er jeg blitt lei av. Luksusproblem å ha i dagens verden. Våknet av at det hørtes ut som om noen gikk på do i min leilighet. Var naboen under, men du og du så lytt det var. Sikkert fordi det var så stille ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober Forfatter #6235 Del Skrevet 7. oktober For noen bråkmakere. Slamring med dører. Virker nesten som en elefant var i et glassmagasin på omvisning. Ble plutselig stille, så da sovnet jeg igjen. Våknet nettopp. Skal på butikken snart. Brød, melk, kake. Er fremdeles snopesyk, så blir nok sikkert mye unødvendig kjøpt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober #6236 Del Skrevet 7. oktober Det høres fantastisk ut å være snopesyk og om noen strakser sitte med det hjemme i fanget og så blir det nytelser og smattekos utover dagen. Lurer meg på om jeg blir inspirert jeg også? MENY here I come, kanskje? Må tenke litt på det. Er mandag egentlig bittelillelørdag blitt? Ehh...godmorgen til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober Forfatter #6237 Del Skrevet 7. oktober (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det høres fantastisk ut å være snopesyk og om noen strakser sitte med det hjemme i fanget og så blir det nytelser og smattekos utover dagen. Lurer meg på om jeg blir inspirert jeg også? MENY here I come, kanskje? Må tenke litt på det. Er mandag egentlig bittelillelørdag blitt? Ehh...godmorgen til deg. Bittelillelørdag høres riktig ut Kjøpte frossen daimkake og kvikklunsj. Hadde lyst på Napoleonskake, men 2 stykker blir for meget, så får heller nøye meg med det andre. Kvikklunsj til lunsj og kakestykke i ettermiddag Har du lyst har du lov, hoppemor Endret 7. oktober av Sola de rettet bokstavfeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober #6238 Del Skrevet 7. oktober Jeg har lyst. ...men kan ikke sånn kake fryses da? Holder seg vel like godt om det bare er noen uker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober Forfatter #6239 Del Skrevet 7. oktober Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Jeg har lyst. ...men kan ikke sånn kake fryses da? Holder seg vel like godt om det bare er noen uker? Det gjør det sikkert, men fryserne mine er fulle. Så må spises tomme før det kommer noe mer i dem. Blir mye fisk til middag fremover av den grunn. Må få plass til ribbe, kalkun osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober #6240 Del Skrevet 7. oktober Wow....jeg gleder meg på dine og besøkendes vegne. Det blir mye god mat fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå