Hoppetaujenta Skrevet 2. september #5841 Del Skrevet 2. september Kan ikke ha sånn. Det må være litt over middels av utstyr i alle fall og masse plass, så ting kan settes inn etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september Forfatter #5842 Del Skrevet 2. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Kan ikke ha sånn. Det må være litt over middels av utstyr i alle fall og masse plass, så ting kan settes inn etter hvert. Trenger kjøkken med rikelig med plass Har så lenge bodd nå med liten plass, så orker ikke ha det sånn igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. september #5843 Del Skrevet 2. september Måtte ønsket bli innfridd fort som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september Forfatter #5844 Del Skrevet 2. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Måtte ønsket bli innfridd fort som bare det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. september Forfatter #5845 Del Skrevet 3. september God morgen Har en følelse av at det er noe jeg skulle i dag, men står ingenting på kalenderen Blir vel etterlyst om det skulle være noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september #5846 Del Skrevet 3. september Sola de skrev (6 timer siden): God morgen Har en følelse av at det er noe jeg skulle i dag, men står ingenting på kalenderen Blir vel etterlyst om det skulle være noe. Åhh den følelsen kjenner jeg altfor godt! Håper det ikke dukket opp noe du hadde glemt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. september Forfatter #5847 Del Skrevet 3. september Rumle skrev (49 minutter siden): Åhh den følelsen kjenner jeg altfor godt! Håper det ikke dukket opp noe du hadde glemt So far so good. Har vært merkelig stille på både telefon og med alt i dag. Nå er det så sent blitt at regner med at det ikke var noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september Forfatter #5848 Del Skrevet 4. september God morgen Sov dårlig i natt. Pga en flue Den kom inn på ettermiddagen. Forsøkte å få den ut, men den gang ei. Vroooom, vroooooom over hodet mitt i hele natt. Den skal ut i dag! Lot ytterdøren min stå åpen i går kveld. Hadde lyset av her inne og lyset sto på i fellesgangen. Jeg håpet den skulle lokkes ut dit, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. september #5849 Del Skrevet 4. september Det er nok "den spanske fluen" som skal sette fart i ditt nye liv fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september Forfatter #5850 Del Skrevet 4. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er nok "den spanske fluen" som skal sette fart i ditt nye liv fremover... Nå er det to inne En som holde seg ved gulvet og er i superfart. En stor feit bråkete en som flyr vegg i mellom Skal få jaget ut eller tatt knekken på dem begge i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september Forfatter #5851 Del Skrevet 4. september Nå er forresten lammekjøtt kommet i salg Kjøpte en sånn her De hadde fått inn bøtter med tyttebær også på butikken. Kjøpte et spann, så skal lage til syltetøy når jeg har fått fluene ut av hus. Glemte å kjøpe hel pepper, så får vente med fårikål til å morgen Magen min gikk overlykkelig hjem fra butikken. Det er sjelden den finner noe den liker, men når den gjør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september Forfatter #5852 Del Skrevet 4. september Tror jeg skal fryse en del bær hele, så jeg kan lage trollkrem Nydelig til vafler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. september #5853 Del Skrevet 4. september Slipp fluene ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september Forfatter #5854 Del Skrevet 4. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Slipp fluene ut! Er nok større sjanse for at jeg tramper på den ene. Den virker til å elske å være på gulvet i høy hastighet. Tråkket nettopp nesten på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september Forfatter #5855 Del Skrevet 4. september Middagen spist. Ble hamburgere, pommes frites til middag. Hadde tenkt å ha fisk, men mine middagsgjester, ville ikke ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september Forfatter #5856 Del Skrevet 4. september Badet vasket, støvsuging påbegynt, men gikk fri for strøm, så må lade støvsuger en liten stund. Alt mens jeg har hatt balkongdør og ytterdør på vid gap. Er flua/ fluene dratt sin vei. Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september Forfatter #5857 Del Skrevet 4. september Fikk smekket til ene flua. Tror det er en til her inne, om den ikke har fløyet ut. Har bær å rense og lage ting ut av. Vil ikke ha fluer som svirrer rundt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september Forfatter #5858 Del Skrevet 4. september Da er tyttebærene renset og laget til syltetøy og noen bær fryser jeg hele. Blir herlig til vinteren eller når jeg skal ha viltmiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september Forfatter #5859 Del Skrevet 4. september Må kjøpe mer farin i morgen. I tillegg til helpepper. Er nødt til å skrive det her, så jeg får lest det en gang eller to før jeg skal på butikken forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. september #5860 Del Skrevet 4. september Sola de skrev (7 timer siden): Middagen spist. Ble hamburgere, flue og pommes frites til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå