Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Middagen spist. Ble ostesmørbrød i dag. Kjapt og godt :nikke: Får lage noe skikkelig i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt nye kun til bruk hjemme eller der omkring- bukser. Rosablomstrete joggebuksa mi, har vært tynnslitt lenge, men nå var det hull blitt et sted hvor solen aldri skinner. Skal selvsagt forsøke å sy det, men den er så tynnslitt, at er redd jeg lager nye hull, ved å forsøke å fikse den. Julepyjamasbuksa mi, er vel fremdeles ok, men den er så vid i beina, at jeg snubler i mine egne buksebein når jeg har den på, så hadde vært greit med noe som passet litt bedre. Så når nye buksene kommer, så kan de få bli pensjonert :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeee..... :mynona: Fikk øye på melding fra "oven" og min bestilling er sendt. 
Kommer kanskje om ei uke da. Ser frem til det. Høstlige plagg blir gode å ha på. 

Lykke til hos deg også. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Weeeeee..... :mynona: Fikk øye på melding fra "oven" og min bestilling er sendt. 
Kommer kanskje om ei uke da. Ser frem til det. Høstlige plagg blir gode å ha på. 

Lykke til hos deg også. :) 

Måtte skynde meg og sjekke om mine bestillinger kanskje også var på vei :risterpåhodet: Får smøre meg med tålmodighet. Om de er sendt i dag, så har du den kanskje i morgen eller onsdag da.  Blir fint med høstlige plagg :nikke:

Jeg falt for fristelsen og bestilte en forhåndsbestilling til :dåne: Men var klok av skade, så trykket på flere leveringer i stedet for en levering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste der har jeg tenkt på i ettertid og nettopp det har jeg bestemt meg for å gjøre neste gang. Det er nok en sjanse for at dette hender igjen, så da tar jeg det jeg kan få direkte og resten får komme når det kommer. Kjenner jeg oss rett, så.....kan vi komme til å bestille et plagg eller to til før vi kjenner at det er nok...  :plystre:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Det siste der har jeg tenkt på i ettertid og nettopp det har jeg bestemt meg for å gjøre neste gang. Det er nok en sjanse for at dette hender igjen, så da tar jeg det jeg kan få direkte og resten får komme når det kommer. Kjenner jeg oss rett, så.....kan vi komme til å bestille et plagg eller to til før vi kjenner at det er nok...  :plystre:

Er det noe som heter nok? F.eks. her om dagen så sølte jeg blåbærsyltetøy på min helt nye hvite singlet. Hadde ikke klesvask før i går, så tenkte at det var den singleten. Men takk og lov for vanish. Tenk flekken er helt borte vekk :sjokkert: Hadde ikke flekken gått vekk, så ville den havnet i kun til bruk hjemme- bunken min, og da har jeg trengt en ny hvit- ute blant folk- singlet :ler: Shoppelogikk :fnise:

Tror ikke vi shopper noe mer enn andre gjør, bare at vi gjør det på nett, skriver om det, så det virker slik. Liker å shoppe på nett, for det er så enkelt, å bare trykke inn ens størrelser, så kommer alt de har i sortimentet i rette størrelser opp. Ferdigshoppet på få strakser, i stedet for å tråle gjennom ørten butikker på kjøpesenteret i flere timer :dåne: Jeg er som en virvelvind når jeg er på kjøpesenteret. Inn og ut like fort. Liker ikke den type shopping :ler: Handler ingenting. Er så vant til ørten rabatter, så synes det er bortkastete penger å handle i butikk, i stedet for på nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi nok litt like der. Liker ikke vanlige butikker jeg heller. Netthandel er avslappende, litt spennende, noen ganger gode kjøp, andre ganger venter jeg til det blir så billig at jeg unner meg et plagg (men det kan også bli for lenge og min str er utsolgt, men det er en del av gamet det) ...og innimellom ser jeg plagget jeg har lett etter i fryktelig mange år, men aldri sett eller hatt...og da blir det så glad når det ser meg at vi bare må bli kjent asap! :nigo:  Jeg unner meg denne gleden.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Da er vi nok litt like der. Liker ikke vanlige butikker jeg heller. Netthandel er avslappende, litt spennende, noen ganger gode kjøp, andre ganger venter jeg til det blir så billig at jeg unner meg et plagg (men det kan også bli for lenge og min str er utsolgt, men det er en del av gamet det) ...og innimellom ser jeg plagget jeg har lett etter i fryktelig mange år, men aldri sett eller hatt...og da blir det så glad når det ser meg at vi bare må bli kjent asap! :nigo:  Jeg unner meg denne gleden.

Det unner jeg deg også :nikke: Vet det er enkelte plagg du har letet etter i mange år. Har du funnet et av dem endelig? :hoppe:jeg kan bruke flere størrelser, så noen ting kjøper jeg med vilje større og mindre i. Synes det er litt forskjell mellom forskjellige produsentene på størrelser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i mine interiørbutikker at julepynten er kommet i salg. Det er for tidlig! Jeg vil ha en uke eller to til med sommer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et treningsapparat jeg var på i dag, som jeg liker godt. Sjekket ut prisen på akkurat dette apparatet. 116000 kr :dåne: :dåne: Ikke akkurat noe man kjøper for å ha hjemme :ler: Tenkte det kunne vært kjekt å ha, men tror ikke det nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (38 minutter siden):

Det unner jeg deg også :nikke: Vet det er enkelte plagg du har letet etter i mange år. Har du funnet et av dem endelig? :hoppe:jeg kan bruke flere størrelser, så noen ting kjøper jeg med vilje større og mindre i. Synes det er litt forskjell mellom forskjellige produsentene på størrelser også.

Jeg har kjøpt noen som så brukbare ut, men stoffet kjennes ikke helt godt ut på huden...og vil ikke ha så mye syntetisk i, så jeg leter ennå. :) 

Sola de skrev (Akkurat nå):

Er et treningsapparat jeg var på i dag, som jeg liker godt. Sjekket ut prisen på akkurat dette apparatet. 116000 kr :dåne: :dåne: Ikke akkurat noe man kjøper for å ha hjemme :ler: Tenkte det kunne vært kjekt å ha, men tror ikke det nei :ler:

:)  Jeg må nok også vente til pengene svømmer i overflod på kontoen. Må ha nytt sted å bo så jeg får plass også.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg har kjøpt noen som så brukbare ut, men stoffet kjennes ikke helt godt ut på huden...og vil ikke ha så mye syntetisk i, så jeg leter ennå. :) 

:)  Jeg må nok også vente til pengene svømmer i overflod på kontoen. Må ha nytt sted å bo så jeg får plass også.

Jeg er også veldig var på slikt. Liker best naturlige materialer :nikke:

Om man vinner storpotten på eurojackpot eller vikinglotto, så skal det blir treningsrom :trene: :nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TO treningsrom med kvalitetsapparater og god plass, vindu til utlufting og en vedovn til høst og vinterkos...
for hos meg blir det i en peisestue/kjellerrom. Da står tunge ting stødig.  :nikke: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

TO treningsrom med kvalitetsapparater og god plass, vindu til utlufting og en vedovn til høst og vinterkos...
for hos meg blir det i en peisestue/kjellerrom. Da står tunge ting stødig.  :nikke: 

Hadde gjort seg. Tenk å hatt plass nok til alle ens hobbyer i tillegg. :ler: Tenkte en periode det ville være smart å ha et kombinert gjesterom/ treningsrom/ hobbyrom, men vet jo hva som ville tatt fullstendig over. Stua mi har i 10 år sett ut som et hobbyrom, så tenker det måtte hatt sitt eget rom. Hadde man bare interessert seg for en ting i stedet for hundre millioner ting :dåne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset må være stort nok. Det er det som er saken. :hoppe: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Huset må være stort nok. Det er det som er saken. :hoppe: 

:nikke: Tror jeg ville klart å fyllt det opp uansett hvor stort det var. Har for mye skrot, og interesserer meg for, for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (11 minutter siden):

:nikke: Tror jeg ville klart å fyllt det opp uansett hvor stort det var. Har for mye skrot, og interesserer meg for, for mye.

                        Sola er kunstnerisk og kreativ og ferdig med det. :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

                        Sola er kunstnerisk og kreativ og ferdig med det. :fnise: 

Noe sånt :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Rene, enkle og sanne løsninger er det aller beste. :nigo: 

Kan bli for enkelt. Så et hus til salgs med en komfyr, en vask, kjøleskap. Det var det som var kjøkkenet. Ikke benk eller noe. Trodde først det ikke var kjøkken i huset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...