Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 minutt siden):

Du sier noe der. Er 20 år siden jeg sist var på en. Guri tiden flyr :sjokkert: 

Rumlemoren min? :mynona:

Yess, det var helt riktig og da skal du få slippe å gjøre noe som helst husarbeid av noe slag i dag. :hoppe: 
Det tar KG-Ompalompaene seg av - prikkfritt! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Yess, det var helt riktig og da skal du få slippe å gjøre noe som helst husarbeid av noe slag i dag. :hoppe: 
Det tar KG-Ompalompaene seg av - prikkfritt! 

Å :dåne:  Skulle ha lest det før jeg var ute med søppelet og handlet deretter.

Ooooompa loooooompa doooooompa diiiiii doooooo eller noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå på butikken når man er sulten.. Ble sjokoladekakestykker, skolebolle, superchips, kvikklunsj og mambakarameller kjøpt inn av unødvendige ting jeg ikke skulle ha. Blir hamburger til middag i dag. Hadde meste jeg trengte i fryseren, så var bare juanitatomater og sylteagurk jeg trengte kjøpe.

Frokosten er spist. Ble brødskiver med rekesalat og mårpølse :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat ferdig med en påsmurt baguette med kyllingbiter, grønnsaker og dressing på 
og en tressporsjon is som tidligdessert. Tror jeg kan ha vært i overgangsalderen i hele mitt liv, 
for det kjennes vidunderlig ut å kjøle ned mitt indre med lørdagsiskrem. Helt herlig!  :dåne:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg er akkurat ferdig med en påsmurt baguette med kyllingbiter, grønnsaker og dressing på 
og en tressporsjon is som tidligdessert. Tror jeg kan ha vært i overgangsalderen i hele mitt liv, 
for det kjennes vidunderlig ut å kjøle ned mitt indre med lørdagsiskrem. Helt herlig!  :dåne:

:spise: Nydelig mat! Lørdagsiskrem trenges ukentlig for liten og for stor :nikke: Har firkløverispinner i fryseren.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skittentøy sortert og middag spist. Tror ikke det blir særlig mer mat på meg resten av denne dagen. Er så mett. Sto og stekte hamburgerne, da en stooooor veps plutselig var rett foran nesa mi. Jeg satte i et hyl :dåne: Jeg hater veps! Er vel på denne tiden av året de begynner å bli plagsomme og trekker inn gjerne.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (5 timer siden):

:spise: Nydelig mat! Lørdagsiskrem trenges ukentlig for liten og for stor :nikke: Har firkløverispinner i fryseren.

Billionare ispinn som ligger på vent her! :hoppe:

God helg folkens :blomst2: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Billionare ispinn som ligger på vent her! :hoppe:

God helg folkens :blomst2: 

Hvilken is er det?

God helg :klem:

Vet du forresten hvordan man får lastet opp bilder til forumet? Får ikke det til.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså er nok pc min som er problemet. Fikk det til før i tiden, men nå får jeg bare opp at bilder jeg skal laste ned lagres feil og er ingenting når jeg skal bruke det videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Hvilken is er det?

God helg :klem:

Vet du forresten hvordan man får lastet opp bilder til forumet? Får ikke det til.

Magnum, med karamell, med kandiserte pecannøtter i sjokolade trekket :jepp:

Sola de skrev (1 time siden):

Altså er nok pc min som er problemet. Fikk det til før i tiden, men nå får jeg bare opp at bilder jeg skal laste ned lagres feil og er ingenting når jeg skal bruke det videre.

Spør på teknisk forum eller hva det heter? Sikkert noen som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 timer siden):

Magnum, med karamell, med kandiserte pecannøtter i sjokolade trekket :jepp:

Spør på teknisk forum eller hva det heter? Sikkert noen som vet.

Ja. får gjøre det om jeg har tenkt å legge ut noe igjen en annen gang. Bruker min gamle pc fremdeles.  Liker ikke belysningen på den nye, så bruker den som fysisk faller fra hverandre i stedet :/ Tenker det blir bedre om jeg bruker en annen :vetikke: Alternativer er enten for mørkt eller for lyst på nye. ingen mellomting, så blir til man må sitte og endre lyset for hver ting man er inne på :bond:Ellers er maskina ok. Superrask og alt sånt. Var bare det med belysning :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen forresten  🌄

Holder på med klesvask. Virker som det har havnet noe inni trommelen på ene,  for den skrangler tidvis fremdeles ved sentrifugering. Jeg fant noen gjenglemte sokker som jeg testet ut maskina med. Bruker kun den andre maskinen da. Hva enn, som har havnet i trommelen vil jeg ikke ha det til å ødelegge klærne mine. Har en gang før fått klærne mine revet i stykker av en skrue som hadde vært i trommel på en annen maskin.

Slet med å få sove i natt. Var vel halv to eller noe. Våknet en time senere. Sovnet igjen og våknet igjen halv fem. Da hadde jeg hatt mareritt. Ikke lurt å se krigsfilm før man legger seg.

Er ikke så mye å finne på så tidlig ellers. Er søndag så naboene blir vel ikke blid om man gjør ting som lager lyd, så får vente en time eller tre til før jeg tar oppvask :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg kun kan bruke en maskin stappet jeg den nok for full og den stoppet helt under skylling. Måtte ta klær ut og la maskina vaske halvparten før jeg tok resten i og hadde skylling og sentrifugering på :dåne: Akkurat det siste man trenger når man har dårlig tid.

Kokevask står nå på. Håper ikke det blir for tung også :S

Frokost spist.  Ble brødskiver med rekesalat og mårpølse i dag også. Endelig spist opp, så da kan jeg gå over til annet pålegg. Spiser så lite kjøttpålegg,  at må nesten gjøre det sånn for å få det spist opp. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med klesvask! :dåne: :dåne:

Klesvasken var våtere enn den pleier å være, så er mye som ikke er tørt, selv om det hang til tørk i 3 timer. Se for deg et tørkeskap, bare i romstørrelse i stedet for skap. Dermed måtte jeg henge opp en jakke, ullsokker, bher og pene truser til tørk på badet. I stua henger det også ullsokker, flere bukser og 2 overdeler rundt omkring til tørk. Sola skinner, så vil nok tørke fort det som henger her hvertfall.

Er sliten. Føles nesten som om jeg har hatt en våkenatt. Sov kanskje 2,5 timer til sammen i natt, så føles nesten som om klokken er langt på kveld allerede :gjesp: Tror jeg skal halvsove i sofaen en time eller to :nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjesp: Middag spist. Ble cruesli solfrokost med laktosefri vaniljeyoghurt. Tror det blir en veldig tidlig kveld på meg i dag, eller at jeg må sove noen timer nå på ettermiddagen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen  :sol:

En god natts søvn gjør underverker for kropp og sjel. Var i seng rundt 22 og sov hele natten :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke helt klar for høst merker jeg :ler: August regnet vekk. Er kaldere om natten nå. var kun 9 grader da jeg sto opp i morges. Kondensen er tilbake på vinduene mine :bond: Forsvinner så snart solen kommer fram heldigvis, men merker jeg føler meg helt ferdig med denne leiligheten. Flere ganger daglig om høsten og vinteren har jeg tørket nærmest badebasseng ut av vinduene. Har ikke opplevd makan noe sted jeg har bodd før :risterpåhodet: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på trening. Vurderte å ikke dra dit i dag. Burde nok latt være. Kjente mine skader litt for godt. Jeg tok nok litt for hardt i også. Klarte knapt å karre meg derfra til bussholdeplassen.

Gikk innom butikken. Så de har fått discoveryepler. Jeg har enda to epler igjen av de 3 jeg kjøpte forrige uke. De solgte eplene kun i papirkurver. Det blir for meget. Venter til gravenstein osv kommer i salg, så kan jeg kanskje kjøpe løssalg litt av hvert til eplekakebakingen min :spise: Tør ikke prøvesmake på flere epler nå, så får vente til desember. Jeg pleier å storkose meg, når det er mørkt og kaldt ute med herlig syrlige kake og muffins :spise: Er forresten ingenting deiligere enn hjemmelaget syltetøy på brødskiven en kald vinterdag. Smak av sommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+8,7 i natt her. Har planer om å vaske og henge ut senere i uka, hvis varslingen er sann da. :sol:
God bedring med alle vondtene, flinke Sola mi. 🌹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

+8,7 i natt her. Har planer om å vaske og henge ut senere i uka, hvis varslingen er sann da. :sol:
God bedring med alle vondtene, flinke Sola mi. 🌹

Det er meldt fint vær her, men leser i avisa, at det kan bli endringer, som det som regel blir :ler: Håper du får vasket og tørket det du skal.

Takk :klem3: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...