Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5761 Del Skrevet 29. august (endret) Rumle skrev (2 minutter siden): Hvor har du tenkt på å dra? Tenkte Hadeland glassverk. Ta toget til Hønefoss. Men finner ingen rutebilstasjon, men skal gå buss fra riddergården tror jeg det heter. Alternativet er å ta toget til Oslo S og buss derfra. Kanskje like greit, så slipper jeg å rote meg bort. Endret 29. august av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august #5762 Del Skrevet 29. august Sola de skrev (Akkurat nå): Tenkte Hadeland glassverk. Ta toget til Hønefoss. Men finner ingen rutebilstasjon, men skal gå buss fra riddergården tror jeg det heter. Alternativet er å ta toget til Oslo S og buss derfra. Kanskje like greit, så slipper jeg å rote meg bort. Åhhh det blir sikkert fint! Og dyrt, mtp shopping hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august #5763 Del Skrevet 29. august Jeg er ikke kjent i det hele tatt der, så jeg vet ikke. Blir det for langt å ta drosje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5764 Del Skrevet 29. august Rumle skrev (1 minutt siden): Åhhh det blir sikkert fint! Og dyrt, mtp shopping hehe Ja det tviler jeg ikke på Jeg har sett de har så mange ting på fabrikken, som de ikke har i salg i nettbutikken. Masse fin høstpynt blant annet. Gresskar, sopper, epler i glass Har også sett noen lampegreier jeg kunne tenkt meg å tatt en nærmere kikk på. De har utstillinger der og masse fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5765 Del Skrevet 29. august Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke kjent i det hele tatt der, så jeg vet ikke. Blir det for langt å ta drosje? Det kan være et alternativ. Ca samme distanse her koster 6-700 kr om det ikke er stans i trafikken. Men tenkte egentlig bare fra togstasjonen bort til der bussen går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #5766 Del Skrevet 29. august Det blir tungt for Sola å bære så mye lettknuselige pynteting. Burde hatt en privatsjaffør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5767 Del Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det blir tungt for Sola å bære så mye lettknuselige pynteting. Burde hatt en privatsjaffør. Trillekoffert Eller shoppingbag. Sistnevnte liker jeg ikke, da jeg er for lang, så den blir akkurat noen cm for kort, så jeg bærer den i stedet for i trille den. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august #5768 Del Skrevet 29. august Sola de skrev (4 minutter siden): Det kan være et alternativ. Ca samme distanse her koster 6-700 kr om det ikke er stans i trafikken. Men tenkte egentlig bare fra togstasjonen bort til der bussen går. Greit med buss om den går Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det blir tungt for Sola å bære så mye lettknuselige pynteting. Burde hatt en privatsjaffør. Mhm, melder du deg frivillig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #5769 Del Skrevet 29. august Rumle skrev (1 minutt siden): Greit med buss om den går Mhm, melder du deg frivillig? Nei. Jeg er ikke glad i juletingkjøp i august. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5770 Del Skrevet 29. august Rumle skrev (Akkurat nå): Greit med buss om den går Mhm, melder du deg frivillig? Ja, forsøker å finne ut hvor i all verden den bussen går i fra, så finner vel ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5771 Del Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg er ikke glad i juletingkjøp i august. Juleting? Er jo høstting selv om min høstpynt ofte står til over jul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #5772 Del Skrevet 29. august Sola de skrev (Akkurat nå): Juleting? Er jo høstting selv om min høstpynt ofte står til over jul Åja...så for meg juleglasskuler i lange baner og annet julegreier nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5773 Del Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Åja...så for meg juleglasskuler i lange baner og annet julegreier nå. Nei, er mer denne typen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5774 Del Skrevet 29. august Lamper De har mange man kan velge blant, så man får en unik en. Men de er dyre, så jeg må se de før jeg eventuelt kjøper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august #5775 Del Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei. Jeg er ikke glad i juletingkjøp i august. De er fine de lampene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #5776 Del Skrevet 29. august Fint det ja og helt klart høstlig preg. Har de garn der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5777 Del Skrevet 29. august Rumle skrev (Akkurat nå): De er fine de lampene Så en eller annen skiløper tror jeg det var ha dem på kjøkkenet sitt. Det var hvor jeg først så dem. Kunne kanskje vært fint å fått noe fint å ha over spisebordet tenkte jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5778 Del Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fint det ja og helt klart høstlig preg. Har de garn der? De har sikkert litt av hvert der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august #5779 Del Skrevet 29. august Ååååfyss å fyss, der må jeg bare klikke meg bort fra, for fingrene mine hadde begynt å bestille en liten blomstervase på salg. "VASE DUGG 20 CM GRÅ" "UT MED DEG DIN BESTILLINGSDEMON"! 👺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5780 Del Skrevet 29. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ååååfyss å fyss, der må jeg bare klikke meg bort fra, for fingrene mine hadde begynt å bestille en liten blomstervase på salg. "VASE DUGG 20 CM GRÅ" "UT MED DEG DIN BESTILLINGSDEMON"! 👺 Du vet du har lyst på sier den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå