Sola de Skrevet 27. august Forfatter #5741 Del Skrevet 27. august Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Jaja, du får få lov til det. Jeg er spent på hvordan det blir "fremover". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #5742 Del Skrevet 28. august God morgen Det regner som vanlig. Høljer ned. Er vel kun regntøy man trenger av klær til høsten. Lurer på når det sist var en dag med oppholdsvær. Jeg venter en regnjakke om en måned i posten, men om været forblir son dette fram til da, kan jeg ikke vente en måned. Får sende den tilbake igjen og heller kjøpe en annen nå. Tror det er lurt. Er ikke bra å vandre rundt gjennomvåt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #5743 Del Skrevet 28. august Lar meg provosere av værkartene til nrk og tv2. Står det skal være oppholdsvær her nå. Forklar hvorfor jeg ble gjennomvåt av kun å gå ut med søppelet Det høljer ned. Hørte en på nrk si tidligere i sommer at det er vanskelig å få riktig prognose om sommeren, men seriøst. Er stor forskjell mellom opphold og plaskeregn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #5744 Del Skrevet 28. august Fikk ryddet litt i kjøleskapene. Ble plutselig nesten tomt i dem. Tenkte å lage lapskaus til middag i dag. Får brukt opp det jeg har av gulrøtter og potet da. Må gå på butikken senere etter resten av ingrediensene. Kjøpte i går tynne ytrefiletskiver. Det får bli kjøttet i. Får skjære det i strimler og ha oppi. Mener jeg har noen pølser i fryseren også. Eller kanskje jeg dropper å ha pølse i. Merker jeg mistet litt lysten på lapskaus, når jeg tenkte på å ha det i Til frokost ble det kakao. Er noe jeg liker å drikke om høsten, men hele denne måneden har vært mer som det pleier å være her om høsten, så føles som høst. Sikkert derfor jeg går og ser etter både tyttebær, lammekjøtt og epler når jeg er på butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #5745 Del Skrevet 28. august Fjordlands fårikål selges ikke i mine butikker. Jo, jeg kunne ha laget det skikkelig, men da blir det så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #5746 Del Skrevet 28. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Fjordlands fårikål selges ikke i mine butikker. Jo, jeg kunne ha laget det skikkelig, men da blir det så mye. Mener jeg har sett det overalt når det er i sesong Til og med på nærbutikken og der pleier de kun å ha de som selges mest. Synes den er farlig god. Pleier å hamstre inn når de er i salg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #5747 Del Skrevet 28. august Da har jeg vært på besøk hos søskenet mitt. Det regnet da jeg gikk. Søskenet mitt bor så kronglete til. En bratt bakke rett til værs. Den kan ikke være tam om vinteren Det regnet, så den var småglatt, men jeg gikk heldigvis oppover. Da jeg skulle hjem var det opphold blitt. ( tro det eller ei) og litt varme også. Jeg kom meg ned bakken fra der søskenet mitt bor og dro innom en butikk på veien hjem. Fikk kjøpt mills fløtegratinerte poteter med ost. Det har jeg ikke funnet i butikkene siste 10 årene. Pleide å kjøpe det på Rimi før i tiden. Mener å huske at jeg syntes den var god, så håper det smaker, slik jeg mener at det gjorde. De hadde også fått inn norske epler der. Kjøpte noen. Tenkte å smake på et av dem. Får jeg vondt i magen, så får jeg vondt i magen. Fikk med meg en pose av bestemors boller hjem Bestemor lager verdens beste boller Søskenet mitt hadde fylt opp hele kofferten sin med boller før det reiste hjem Er visst oppskriften til oldemor hun bruker 🥰 Nå skal jeg lage middag. Lapskaus. Min farmors oppskrift. Den er bare nydelig god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #5748 Del Skrevet 28. august Meh! Middagen ble så der. Jeg kjente lukte av kålroten mens den kokte og så kjøttet, så tror av en eller annen grunn jeg forventet smaken av kålrotstappe og saltkjøtt, så var det smakløst, tørre ytrefiletskiver i biter i. Hadde alt for mye gulrot i. Man kunne ikke kjenne smaken fra kålroten overhodet. Tror jeg skal ha noen dager uten varm middag, så kanskje jeg blir middagssulten igjen. Er alt for mye mat igjen, men om jeg ikke er så overbegeistret for den nå, så blir jeg det neppe når den skal varmes opp igjen. Får avgjøre hva jeg gjør med den når den har kjølet seg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #5749 Del Skrevet 28. august Søskenet mitt hadde satt på varmeovnen da jeg var der. Det var visst bare 15 grader inne, da det kom fra ferie, så varmen hadde stått på siden. Var 25 grader blitt da jeg kom. Har hørt sentralvarmen har vært på her og i en uke eller to, men jeg synes det er aaaaalt for tidlig. I fjor hadde jeg vindu oppe døgnet rundt til midten av september. Nå har jeg det lukket om natten. Håper vi kan få noen dager med i det minste oppholdsvær. Jeg må ha meg en liten høsttur kjenner jeg. Får se om jeg finner passet mitt. Har sett overalt inne i leiligheten, så eneste jeg kan tenke meg er at det enten må ha havnet i en av bodene mine, eller at jeg i verste fall har kastet det, men tror ikke det, da det ligger i en mappe med snor på, så burde sett den om ikke annet om den hadde havnet i søppelet, så tror det må være havnet blant ting i en av bodene, og da tror jeg kjellerboden, men har ikke sett det der heller, men nå har jeg ikke sett etter det der heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #5750 Del Skrevet 28. august Er spent på hvordan det vil gå med superlaget mitt i kveld. Om det går 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august #5751 Del Skrevet 28. august Litt å bite i til tankene om fotball? Wienerpecan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #5752 Del Skrevet 28. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Litt å bite i til tankene om fotball? Wienerpecan. Tusen takk min hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. august Forfatter #5753 Del Skrevet 28. august Når jeg ser bildet av den fløtegratinerte poteter pakken oppi her, så begynner jeg å lure på hva jeg pleide å ha til. Laks vil jeg gjette, men Hva annet kan det ha vært. De solgte reinsdyrkarbonader på rimi, så kanskje det og. - Rimi var der jeg stort sett handlet, da jeg bodde der jeg bodde før jeg flyttet til denne bygningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5754 Del Skrevet 29. august ⛈️God morgen Våknet av at det tordnet Skal ikke utenfor døren min i dag. Er så redd lyn og torden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5755 Del Skrevet 29. august Tror jeg har forverret en skade eller fått en helt ny en i ene beinet. Har bestilt time til kontroll, men har ikke fått time før midten av september Får se det an utover dagen i dag og i morgen, om jeg må på legevakten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5756 Del Skrevet 29. august Kjennes ut som om jeg er der jeg var før inngrepene i foten Hadde håpet det var på bedringens vei, da ting var bedre, selv om det ikke var helt bra. Faen heller. Jeg forsøkte å gå meg en liten tur, for å kjenne på tingenes tilstand. Det ble ikke lange turen. Gikk museskritt bort til butikken. Kjøpte middag i ferskvaredisken og så haltet jeg meg rett hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august #5757 Del Skrevet 29. august Sola de skrev (1 time siden): Kjennes ut som om jeg er der jeg var før inngrepene i foten Hadde håpet det var på bedringens vei, da ting var bedre, selv om det ikke var helt bra. Faen heller. Jeg forsøkte å gå meg en liten tur, for å kjenne på tingenes tilstand. Det ble ikke lange turen. Gikk museskritt bort til butikken. Kjøpte middag i ferskvaredisken og så haltet jeg meg rett hjem. Håper virkelig ikke du har blitt verre! Ta det helt med ro en dag eller to og se om det hjelper? Her har det dukket opp en merkelig svikt i ene ankelen, helt ut av det blå, mister all kraft, men bare i et sekund eller to om gangen. Merkelige greier Vi får innstallere oss på sykestuen begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5758 Del Skrevet 29. august Rumle skrev (1 time siden): Håper virkelig ikke du har blitt verre! Ta det helt med ro en dag eller to og se om det hjelper? Her har det dukket opp en merkelig svikt i ene ankelen, helt ut av det blå, mister all kraft, men bare i et sekund eller to om gangen. Merkelige greier Vi får innstallere oss på sykestuen begge to Sender deg en pm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august Forfatter #5759 Del Skrevet 29. august Er vant til at rutebilstasjoner er i nærheten av togstasjoner, så satt og forsøkte å vandre i gatene på google maps, et sted. Rotet meg skikkelig vekk. Google sier at bussen skal gå 400 meter fra togstasjonen. Vandrer litt rundt der den tilsynelatende skal gå fra. Ser ingen busstopp. Googler litt mer 831 meter er det visst. Taxi var eneste ord jeg tenkte. Gidder ikke rote meg vekk steder jeg ikke er kjent overhodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august #5760 Del Skrevet 29. august Sola de skrev (1 minutt siden): Er vant til at rutebilstasjoner er i nærheten av togstasjoner, så satt og forsøkte å vandre i gatene på google maps, et sted. Rotet meg skikkelig vekk. Google sier at bussen skal gå 400 meter fra togstasjonen. Vandrer litt rundt der den tilsynelatende skal gå fra. Ser ingen busstopp. Googler litt mer 831 meter er det visst. Taxi var eneste ord jeg tenkte. Gidder ikke rote meg vekk steder jeg ikke er kjent overhodet. Hvor har du tenkt på å dra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå