Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

:) Meg og tante Hoppe kommer! :nikke: 

:velkommen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på når jeg lukker igjen vindu om natten for denne gang. i fjor var det vel nærmere midten av september,  men nå merker jeg at jeg er kald på beina og vi er fremdeles i august. Var til og med kondens på vinduene mine i går blir det vel. Ser vi er over midnatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove. Sto opp alt for sent i går og skal opp alt for tidlig i dag. Er for kaldt til å sove uten dyne og for varmt til å sove med dyne på :ler: Er oppe og vandrer rundt i leiligheten for tredje gang siden jeg la meg. Nå regner det ute. Det trommer på vinduene mine. Det suser fra sentralvarmen. En og annen bil kjører forbi. Ellers er det stille.

Hva kan man finne på midt i natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen  :gjesp: Har våknet hundre ganger siden jeg omsider sovnet. 

Hører at det fremdeles regner. Det kan bli et problem.  Jeg trenger regnjakke! :bond: Er lenge å vente en måned når det nå daglig nærmest regner bøtter og spann. Skal ikke bestille forhåndsbestillingsvare flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost spist. Ble brødskiver med gul boks leverpostei og majones på.

Dagens antrekk er blå kjole til knærne og gummistøvler :ler: Så lekkert :fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha på deg hva du vil, så lenge du selv har selvtillit nok til å bære det....med et stort smil. :nikke: Godmorgen. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Du kan ha på deg hva du vil, så lenge du selv har selvtillit nok til å bære det....med et stort smil. :nikke: Godmorgen. 

Jeg går ofte kledd som om et fargekart har kastet opp på meg, så akkurat det er ikke noe problem. Er været jeg tenker mer på. Det blåser veldig. Regner konstant og generelt bare dårlig vær. God morgen :regn:

Hvordan står det til i din verden i dag?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner massevis og har gjort det siden i går...og skal gjøre det hele uka. Jeg foretrekker dette fremfor steikende sol, så enn så lenge smiler jeg og har det greit. Jeg har regnponcho, støvler og mange paraplyer klare. :D 

Gul leverpostei må jeg ha innimellom og majo er en selvsagt følgesvenn i smaken.
Straks blir det ei skive eller to her også. :kaffekopp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det regner massevis og har gjort det siden i går...og skal gjøre det hele uka. Jeg foretrekker dette fremfor steikende sol, så enn så lenge smiler jeg og har det greit. Jeg har regnponcho, støvler og mange paraplyer klare. :D 

Gul leverpostei må jeg ha innimellom og majo er en selvsagt følgesvenn i smaken.
Straks blir det ei skive eller to her også. :kaffekopp:

Er visst meldt varmere vær til helgen, men været har vært så ustabilt her i sommer, at værmeldingen sjelden er rett.

Du bor en plass hvor paraplyer ikke vrenger seg? Jeg tok i bruk en ny her om dagen. Den begynte å gå i oppløsning mens jeg ventet på bussen og innen jeg skulle hjem igjen var den helt ødelagt blitt. Håpløst :ler:

Var hva jeg kjøpte inn som helgepålegg. Det stod ved siden av min gode venn makrellfilet i tomatsaus i hylla på butikken :spise:

Ha en god frokost :klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...neida de vrenger seg her også, men er det så ille vind så blir det poncho. God dag videre til deg også. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man tar taxi. Satt i egne tanker eller halvsov. Noe sånt. Så blir taxisjåføren pratesyk og babler i vilden sky om campingvogner :dåne: Sola som aldri har vært i en en gang. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å ta taxi. :(  En vet aldri hva slags sjåfør en får...og dessuten er det for tett å sitte i forsetet. 
Jeg vil ha fine engelske taxibiler, forskjell på sjåfør og kunde...og gjerne en plexiglassvegg mellom oss 
og de er så høye under taket at jeg kan ha på min fine hatt når jeg sitter der som en Hoppedronning. :nigo: 
1024px-2005_LTI_TXII_Silver_Automatic_2.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg hater å ta taxi. :(  En vet aldri hva slags sjåfør en får...og dessuten er det for tett å sitte i forsetet. 
Jeg vil ha fine engelske taxibiler, forskjell på sjåfør og kunde...og gjerne en plexiglassvegg mellom oss 
og de er så høye under taket at jeg kan ha på min fine hatt når jeg sitter der som en Hoppedronning. :nigo: 
1024px-2005_LTI_TXII_Silver_Automatic_2.

Noen er hyggelige å prate med. Har vel noe med kjemi å gjøre :vetikke: Andre igjen er sure og noen er bare uhyggelige og andre igjen gjør bare jobben sin uten å si et ord. Liker vel kategori 1 og 4 best :nikke:

Høyde under taket :dåne: Det hadde vært noe. Sånn annenhver gang jeg tar taxi, så kommer de med tesla som er så lav at for hver bump i veien så slår man hodet i taket. Eller får beina skvist.

På vei hjem så kjørte taxien forbi en kirkegård. Det sto en gammel mann der ved en grav :trist:Stakkars. Ikke greit å bli gammel og alene etter et langt samliv. Før i tiden så var de jo så unge ofte når de giftet seg også.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk opp et sitat på facebook, som jeg tydeligvis rundt omkring denne dag for 11 år siden hadde lagt ut. Husker det var så populært før med sitater, veggord og alt sånt fjas. Måtte ta meg en kikk på facebooken min fra gamle dager. Var ikke så alt for mange slike heldigvis :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur:  *Ordet begynner øyeblikkelig å lete etter Soltanten på nett...var det fjøsboka hun sa at hun var på?* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

:lur:  *Ordet begynner øyeblikkelig å lete etter Soltanten på nett...var det fjøsboka hun sa at hun var på?* 

Ordet mitt vet jo hvem jeg er, så det trenger ikke lete etter meg.

Så annerledes man bruker facebook i dag, i forhold til før. Nå er jeg knapt innom.

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (Akkurat nå):

Ordet mitt vet jo hvem jeg er, så det trenger ikke lete etter meg.

Så anneledes man bruker facebook i dag, i forhold til før. Nå er jeg knapt innom.

Ja, det har nok endret seg veldig. Fra ganske få, til alle sammen inn dit. . .og vi vet hvordan det går...det mister sin fascinasjon og så forsvinner folk videre til nye steder fritt for familie og nysgjerrige som en ikke vil ha inn på kontoen med vennene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ja, det har nok endret seg veldig. Fra ganske få, til alle sammen inn dit. . .og vi vet hvordan det går...det mister sin fascinasjon og så forsvinner folk videre til nye steder fritt for familie og nysgjerrige som en ikke vil ha inn på kontoen med vennene. 

Ja. Er vel nettopp det. Verste jeg vet er å tvangslegge til er kollegaer. Blir bare sure miner om man ikke legger noen til. Jeg vil ha privatliv og jobb separat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Alle trenger ikke å vite alt om alle om det ikke er naturlig og en forteller til folk selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Alle trenger ikke å vite alt om alle om det ikke er naturlig og en forteller til folk selv. 

Ja. Enig. Nå har jeg slettet svært mange på facebook. La jo til alt og alle når facebook var nytt. Tok meg en rydderunde for en 12 ish år siden. Godt kvitt :ler: Sikkert hyggelige folk, men jeg trenger ikke være venn med dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...