Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5641 Del Skrevet 23. august Rumle skrev (Akkurat nå): Ser den men, det blir vel liiiiitt spennende og? Skal ikke så mye til for at det meste blir bedre enn denne leiligheten jeg bor i nå. Jeg takket ja til denne leiligheten usett, så angret meg som en hund på at jeg hadde takket ja til den, da jeg endelig fikk sett den. Fikk høre av naboer at den skulle være veholdt. Den var alt annet enn velholdt. Muggent gammel dritt rett og slett. Utvendig er ingenting gjort siden før jeg ble født. Jeg er over 40, så sier seg vel selv at alt var modent for vedlikehold for mange år siden. Skal bli godt å komme seg vekk herfra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. august #5642 Del Skrevet 23. august (endret) Sola de skrev (2 minutter siden): Skal ikke så mye til for at det meste blir bedre enn denne leiligheten jeg bor i nå. Jeg takket ja til denne leiligheten usett, så angret meg som en hund på at jeg hadde takket ja til den, da jeg endelig fikk sett den. Fikk høre av naboer at den skulle være veholdt. Den var alt annet enn velholdt. Muggent gammel dritt rett og slett. Utvendig er ingenting gjort siden før jeg ble født. Jeg er over 40, så sier seg vel selv at alt var modent for vedlikehold for mange år siden. Skal bli godt å komme seg vekk herfra Håper du vil trives bedre i ny leilighet Endret 23. august av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5643 Del Skrevet 23. august Rumle skrev (Akkurat nå): Håper du blir fornøyd med ny leilighet Jeg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5644 Del Skrevet 23. august Jeg pleide før å reise vekk en liten tur om høsten. Merker jeg har reiserastløshet i meg. Tenkte først på danskebåten og tur til Aalborg, men det er det passet mitt som aldri lar seg finne som hindrer meg i det. Kunne sikkert reist uten passet, men liker å ha det med når jeg drar utenlands uansett hvor. Skjønner ikke helt hvor det har tatt veien. Har sett alle tenkelige og utenkelige steder, men borte vekk. Andre alternativer er en tur Hadeland glassverk. Det har jeg veldig lyst til. Ser de nå har så masse fin høstpynt til salgs der Skulle ønske man kunne fått kjøpt alt i nettbutikken Er utstillinger og mye rart der ser det ut som. Er noen lamper jeg kunne tenkt meg og tatt en nærmere titt på. Så et bilde fra en skiløpers ( mener jeg det var ) kjøkken og det så veldig pent ut. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. august #5645 Del Skrevet 23. august (endret) Sola de skrev (2 timer siden): Jeg pleide før å reise vekk en liten tur om høsten. Merker jeg har reiserastløshet i meg. Tenkte først på danskebåten og tur til Aalborg, men det er det passet mitt som aldri lar seg finne som hindrer meg i det. Kunne sikkert reist uten passet, men liker å ha det med når jeg drar utenlands uansett hvor. Skjønner ikke helt hvor det har tatt veien. Har sett alle tenkelige og utenkelige steder, men borte vekk. Andre alternativer er en tur Hadeland glassverk. Det har jeg veldig lyst til. Ser de nå har så masse fin høstpynt til salgs der Skulle ønske man kunne fått kjøpt alt i nettbutikken Er utstillinger og mye rart der ser det ut som. Er noen lamper jeg kunne tenkt meg og tatt en nærmere titt på. Så et bilde fra en skiløpers ( mener jeg det var ) kjøkken og det så veldig pent ut. Kan du ha pakket det ned ved et uhell? Endret 23. august av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #5646 Del Skrevet 23. august Sola de skrev (5 timer siden): Bestilte noen klær i går. Var forhåndsbestilling som skulle komme i begynnelsen av september. fikk mail om at de ikke kommer før i slutten av september. Det kunne de opplyst om i går. Da hadde jeg nok latt være å bestille. Trenger jakka mi nå jeg. Er nå det regner Hmm....siden vi er litt hemmelige her inne...det skulle ikke være et sted som begynner på z vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5647 Del Skrevet 23. august Rumle skrev (22 minutter siden): Kan du ha pakket det ned ved et uhell? Nei. Har ikke sett det på 2-3 år nå. Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Hmm....siden vi er litt hemmelige her inne...det skulle ikke være et sted som begynner på z vel? Jepp. Har du og handlet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #5648 Del Skrevet 23. august Sola de skrev (6 minutter siden): Jepp. Har du og handlet? Ja....og ventet i tre uker til nå. Det kommer nok til å bli en del lengre kjenner jeg på meg. Har handlet "på forhånd" før og da gikk det bra, men denne gangen har de tatt seg vann over hodet. Bare vi får det før kulda kommer, så går det for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5649 Del Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Ja....og ventet i tre uker til nå. Det kommer nok til å bli en del lengre kjenner jeg på meg. Har handlet "på forhånd" før og da gikk det bra, men denne gangen har de tatt seg vann over hodet. Bare vi får det før kulda kommer, så går det for min del. Er nok pga krig og urolighetene i Midtøsten. Båtene må gå rundt. De skulle lansere en kolleksjon den 16. Den står også på vent ser det ut til. Jeg bestilte flere ting og en forhåndsbestillingsvare. Fikk valget mellom å få alt sendt samtidig eller hver for seg. Tenkte siden det da sto første dagene av september at det gikk greit. Nå er det plutselig slutten av september de kommer i stedet :/ Det skulle jeg gjerne visst i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august Forfatter #5650 Del Skrevet 24. august (endret) Det lyner og tordner Hadde ikke turt å gå på butikken om jeg hadde visst det. Så det gule mens jeg pakket i varene mine. Sa til meg selv at det ikke var lyn Skyndte meg hjem og i det jeg la varene i kjøleskapet så lynte det igjen og siden har det holdt på. Er så veldig redd for lyn og torden. Hadde akkurat flyttet hjemmefra og satt i stua der jeg den gang bodde. Plutselig slår lynet ned på plenen ikke mange meter fra hvor jeg satt. Det smellet! Plenen var svart der lynet traff. Siden har jeg vært svært redd lyn og torden Endret 24. august av Sola de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august Forfatter #5651 Del Skrevet 24. august Frokost spist. Ble baguette med løvtynn kokt skinke og jarlsbergost. Noe så tørt! Jeg pleier ikke å ha smør på maten min, da jeg ikke liker smør, men til og med jeg tenkte det burde vært noe på baguetten. Fikk handlet inn for noen dager. I dag blir det strimlet kyllingfilet, ferdigsalat fra pose, hjemmelaget dressing og tacolefse til middag. I morgen blir det pizzabaguetter. Kjøpte karbonadedeig fordi jeg hadde tenkt å lage spaghetti og lasagne, men fikk plutselig lyst på pizzabaguetter i går, så da blir det det til middag i morgen i stedet. I kveld blir det klesvask. Håper jeg ikke har så alt for mye som skal vaskes. Tror jeg bare orker å vaske det mest prekære. Bli fort ferdig og komme meg i seng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #5652 Del Skrevet 24. august Vurderte vask av noen mest brukte klær her, men det er lovet regn i dag, så da blir det kanskje på mandag heller. Må ha dem tørre fra snora. Blir god lukt da. God lørdag til Sola og vennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august Forfatter #5653 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Vurderte vask av noen mest brukte klær her, men det er lovet regn i dag, så da blir det kanskje på mandag heller. Må ha dem tørre fra snora. Blir god lukt da. God lørdag til Sola og vennene. Trodde jeg hadde lite vask fram til nyervervelsene dukket opp i skittentøyskurven, så blir vel full klesvask her 😕 Håper det snart blir pent nok vær så du kan få vasket God lørdag til deg og 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #5654 Del Skrevet 24. august Det kan hende at jeg får en halv sol i morgen, men lite vind = dårlig tørk. Så har jeg fjorten dager med overskyet/regn/kjemperegn foran meg. Det er ikke tørkevær i sikte med andre ord, men jeg skal ikke klage; endelig er den heite, lange sommeren over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august Forfatter #5655 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Det kan hende at jeg får en halv sol i morgen, men lite vind = dårlig tørk. Så har jeg fjorten dager med overskyet/regn/kjemperegn foran meg. Det er ikke tørkevær i sikte med andre ord, men jeg skal ikke klage; endelig er den heite, lange sommeren over. Bruker du tørketrommel eller stativ inne da? Er meldt varmere vær her neste uke, men det er helt greit, for jeg skal vaske mugg og veggene må tørke, så greit med varme da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #5656 Del Skrevet 24. august Sola de skrev (2 minutter siden): Bruker du tørketrommel eller stativ inne da? Er meldt varmere vær her neste uke, men det er helt greit, for jeg skal vaske mugg og veggene må tørke, så greit med varme da Stativ inne stort sett, for alt kan ikke tørkes i min maskin som er en fin flintstonemodell uten fintfølelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august Forfatter #5657 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Stativ inne stort sett, for alt kan ikke tørkes i min maskin som er en fin flintstonemodell uten fintfølelse. Den typen ja Håper din neste vil takle alt det bruk du trenger den til. Her inne kan jeg ikke tørke klær. På denne årstiden går det greit med en bukse eller en jakke hengende i dusjen, men ellers blir det bare for fuktig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #5658 Del Skrevet 24. august Et sted jeg leide befant det seg god vedfyringsovn med mulighet til å henge opp noen plagg over ovnen og det ble supertørk på kort tid i vinterhalvåret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. august Forfatter #5659 Del Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Et sted jeg leide befant det seg god vedfyringsovn med mulighet til å henge opp noen plagg over ovnen og det ble supertørk på kort tid i vinterhalvåret. Var sånn jeg tørket klær i en 12 års tid. Hang det opp over ovnen og var tørket på få strakser. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. august #5660 Del Skrevet 24. august Sola de skrev (7 timer siden): Det lyner og tordner Hadde ikke turt å gå på butikken om jeg hadde visst det. Så det gule mens jeg pakket i varene mine. Sa til meg selv at det ikke var lyn Skyndte meg hjem og i det jeg la varene i kjøleskapet så lynte det igjen og siden har det holdt på. Er så veldig redd for lyn og torden. Hadde akkurat flyttet hjemmefra og satt i stua der jeg den gang bodde. Plutselig slår lynet ned på plenen ikke mange meter fra hvor jeg satt. Det smellet! Plenen var svart der lynet traff. Siden har jeg vært svært redd lyn og torden Jeg satt og pratet i sånn gammeldags telefon en gang som barn, når det lynte og tordnet ute, hadde helt glemt at det var strengt forbudt Plutselig slo det ned like utenfor, slik at det gikk på det elektriske. Husker jeg så akkurat som sånne små flammer som danset nedover ledningene på veggene, så helt vilt ut! Og så smalt det i øret der jeg holdt telefonen. Som om noen hadde smelt røret i hodet på meg. Den telefonen virket aldri etter det, for å si det sånn. Tror det fort kunne gått veldig galt den gangen. Var ikke særlig høy i hatten når jeg måtte forklare meg for foreldrene mine etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå