Rumle Skrevet 21. august #5621 Del Skrevet 21. august (endret) Sola de skrev (49 minutter siden): Har vært i dusjen. Var digg. Til og begynne med var vannet kaldt, så tenkte det ville bli atter en kalddusj, men så ble det varmt Lurer på hva årsaken er til at det skjer igjen og igjen på denne siden av bygningen. For noen år siden skulle en nabo ta oppvasken etter å ha hatt familien på pinnekjøttmiddag. Vannet var kaldt 😕 Rart at det skal være et problem i store borettslag? Husker det var ofte et problem her da jeg vokste opp. Hvem har bruuuuukt opp ALT varmtvannet!!!! Endret 21. august av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #5622 Del Skrevet 21. august Fort gjort når en hel kropp skal vaskes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #5623 Del Skrevet 21. august Rumle skrev (47 minutter siden): Haha måtte faktisk sjekke at det er onsdag etter jeg sendte den Er det onsdag måtte jeg tenke. Innbiller meg at det er torsdag. Rumle skrev (45 minutter siden): Rart at det skal være et problem i store borettslag? Husker det var ofte et problem her da jeg vokste opp. Hvem har bruuuuukt opp ALT varmtvannet!!!! Er ingen som har brukt det opp her. Det bare blir iskaldt og glovarmt om hverandre på denne siden av bygningen. Har vært et problem i alle år. Er ikke sånn i resten av bygningen. De har forsøkt forgjeves ørten ganger å finne årsaken uten noe svar. Da jeg var liten så likte jeg å ha veldig varmt vann helt opp til randen i badekaret. Når muttern var gått ut etter å ha vasket meg satte jeg på varmtvannet. Ikke så digg for nestemann som skulle bade eller dusje. var en tank på 200 liter Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Fort gjort når en hel kropp skal vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. august Forfatter #5624 Del Skrevet 22. august God formiddag Har vært hos fysioterapeuten. Fysiotrening deretter Jeg har fått så dårlig kondis! Har sin forklaring med at jeg ikke klarte å gå særlig eller stå bra på flere måneder før inngrepene. Er fremdeles ikke helt bra, men bedre Så nå er det trening som gjelder. Har som mål å klare hva jeg klarte før skadene. Alt bedre en det blir bonus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. august Forfatter #5625 Del Skrevet 22. august Middag i dag blir tynne ytrefiletskiver av svin, stekt sopp, fløtegratinerte poteter Kjøpte karbonadedeig og kyllingfiletstrimler på butikken, så blir vel både spaghetti, lasagne og kyllingsalat til middag de neste dagene til middag. Må lage meg en lapp. Tror jeg skal dra på enten coop obs eller rema å handle resten av hva jeg trenger Synes de har en så god kjeks på coop obs. Deres eget merke med melkesjokolade i De har gode brød også der. Kanskje det blir obs da tror jeg. Men de har så god iste på rema Får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. august Forfatter #5626 Del Skrevet 22. august Da jeg var barn hendte det ofte at jeg var på sykkeltur rundt omkring. Langt inn i bygda et sted hvor ingen skulle tro at nokon kunne bo, så var det et lite hus. Det var på en måte svært forlokkende og fortryllende allerede den gang. Gjett hva som er for salg? Det er en gammel nabo som har eid det. Han døde for noen år siden, så er arvingene som skal selge. Tror det var hjemhuset til kona, som døde da jeg var svært liten. Huset ligger helt ubrukelig pga rasfare, men det står jo fortsatt det huset.. Det er sååååååååååååå forlokkende hus. Alltid likt det. Kan se det for meg til jul med julepynt Har aldri hatt hytte, men kanskje det hadde vært noe å tenke på. Kommer sikkert ikke for salg igjen det huset. Hvertfall ikke slik det er nå. Liker det gammelt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. august Forfatter #5627 Del Skrevet 22. august Snakket i telefonen med søskenet mitt. Det var ikke interessert i overnevnte eiendom Alt for langt unna alt. Jada, men er så fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. august Forfatter #5628 Del Skrevet 22. august Middagen spist. Ble for mye mat. Brukte største formen til fløtegratinerte potetene burde brukt den minste. Pleier vanligvis å ha flere til middag når jeg lager det, og bruker da største formen. Tenkte meg ikke helt om da jeg lagde middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5629 Del Skrevet 23. august God morgen eller stryk siste, tror det er oppholdsvær et lite sekund. I dag skal jeg fortsette ryddingen min på kjøkkenet. Mye mel og andre tørrvarer som skal kvittes med. Må få sett over hva jeg har også. Så egentlig bare å brette opp ermene og sette i gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #5630 Del Skrevet 23. august God arbeidslyst til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5631 Del Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): God arbeidslyst til deg. Hadde jeg bare kommet så langt Hundre andre ting, som plutselig dukket opp først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5632 Del Skrevet 23. august Er på leting etter flyttebyrå. De som skulle hjelpe med flyttingen er utilgjengelig 😕 Fikk anbefalt et byrå, men vet ikke helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5633 Del Skrevet 23. august Bilen som skulle kjøre tingene mine har brutt sammen. Den er mer på verksted enn utenfor, så trenger en bil. Lurer på å leie en bil eventuelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5634 Del Skrevet 23. august Det løser seg nok Har nettopp spist middag. Ble litt av hvert fra kjøleskapet. Druer, juanitatomater, agurk, røkelaks, bacon, kokte egg og brød til Ting som måtte spises før det gikk av seg selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. august #5635 Del Skrevet 23. august (endret) Sola de skrev (3 timer siden): Er på leting etter flyttebyrå. De som skulle hjelpe med flyttingen er utilgjengelig 😕 Fikk anbefalt et byrå, men vet ikke helt. Oi, har du kommet så langt allerede? Håper det ordner seg! Gleder meg til å høre om den nye leiligheten God helg i tråden Endret 23. august av Rumle 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5636 Del Skrevet 23. august Rumle skrev (4 minutter siden): Oi, har du kommet så langt allerede? Håper det ordner seg! Gleder meg til å høre om den nye leiligheten God helg i tråden Nei, er enda en stund til. Bare at bilen som skulle kjøre mest sannsynlig blir skrotet nå, så da var jeg uten bil, men det ordner seg. God helg til deg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5637 Del Skrevet 23. august Bestilte noen klær i går. Var forhåndsbestilling som skulle komme i begynnelsen av september. fikk mail om at de ikke kommer før i slutten av september. Det kunne de opplyst om i går. Da hadde jeg nok latt være å bestille. Trenger jakka mi nå jeg. Er nå det regner 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. august #5638 Del Skrevet 23. august Sola de skrev (4 minutter siden): Nei, er enda en stund til. Bare at bilen som skulle kjøre mest sannsynlig blir skrotet nå, så da var jeg uten bil, men det ordner seg. God helg til deg også Bra, blir spennende dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #5639 Del Skrevet 23. august Rumle skrev (Akkurat nå): Bra, blir spennende dette Blir stress. Få alt sortert skikkelig. Pakket ned. Få avsted det som skal på avfallstasjonen osv Er slitsomt å flytte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. august #5640 Del Skrevet 23. august Sola de skrev (1 minutt siden): Blir stress. Få alt sortert skikkelig. Pakket ned. Få avsted det som skal på avfallstasjonen osv Er slitsomt å flytte. Ser den men, det blir vel liiiiitt spennende og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå