Sola de Skrevet 31. juli Forfatter #5281 Del Skrevet 31. juli Husker du hvor foreldrene til dine venner kom i fra? Ble litt svar skyldig i telefonen nettopp. Måtte tenke meg litt om. Husker vel mer hvor de pleide å reise på ferie når de skulle til besteforeldre Tror alle hadde minst en forelder, som kom fra stedet vi bodde Foreldrene var liksom ikke så veldig interessante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august Forfatter #5282 Del Skrevet 1. august Solen vekket meg i dag igjen. Skal være glad det om ikke lenge er høst Skal bli deilig med litt kjøligere vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august Forfatter #5283 Del Skrevet 1. august (endret) Ikledde meg en grønn kjole, jakke og så gikk jeg først ut med søppel for så gå på butikken deretter. ( jeg bruker alltid engangshansker når jeg går ut med søppel, så er ikke borti maten med skitne hender. Jeg fikk på meg noe etsende greier en gang jeg var ute med søppel, så har brukt hansker siden) Hvertfall gikk greit å ha såpass mye klær på seg både ute og på butikken. Så skulle jeg inn til meg selv igjen Gjennomvåt på sekunder. Himmel, det er varmt her inne! Nå har det vært sånn mellom 27 og 31 grader inne i ukesvis. Slitsomt når man skal både sove, og egentlig bevege seg rundt her inne. Får ikke ned temperaturen noe nevneverdig. Til frokost i dag blir det rundstykke med fenalår og italiensk salat Blir "hjemmelaget" hamburger og pommes frites til middag i dag. Endret 1. august av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august Forfatter #5284 Del Skrevet 1. august Middagen spist. Ikke så aller verst om jeg skal si det selv. Jeg har kjøpt en gnagsårteip. Har per nå ikke gnagsår, men vi vet jo alle at det kommer, så snart jeg skal kle på meg andre sko. Fortalte jeg at jeg har kjøpt fjellsko jeg skal bruke til høst og vintersko? der ser du. oppskriften på å få gnagsår. De kjennes ålreite ut på foten, men det gjør jo alle sko til jeg begynner å gå med dem. Da blir det kjøttsår osv Rene torturen for stakkars hælene mine. Vi er jo kommet til august, så må snart begynne å bruke dem om jeg skal klare å gå dem til innen høsten kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august Forfatter #5285 Del Skrevet 1. august Har pakket ned all høstpynten min. Liker å pynte etter årstidene, men blir ikke noe pynt i år. Nå får ting være nedpakket til jeg kommer meg inn i nytt hjem. Er litt befriende å ikke ha noe pynt oppe. Rart men befriende. Jeg har alltid vært overmaksimalistisk, så når vinduer, og andre overflater er tomme, så er det i grunn fint det og for en gangs skyld. Er liksom kun når jeg flytter det ser slik ut Må få kommet meg i en møbelforretning og prøvesitte spisestuestoler og lenestol Jeg har utsatt det, men tar jo gjerne noen uker før møblene kommer, så må nok få det gjort veldig snart. Vet ikke helt hva jeg vil ha. Vil ha en polstret spisestuestol. Bestefar og bestemor kjøpte noen, som ikke var så hakkande gæli å sitte på, men de er tunge. Det kan bli et problem. Lenestol har jeg nesten gitt opp å finne en god en. Er den god å sitte i, så er den gjerne lav i ryggen, og vil gjerne ha en som gir litt støtte i nakken. Har jo også funnet ut at hva andre synes er god for deres kropp er ikke helt det samme for min Fikk reklame i avisen fra en møbelforretning litt av sted. Får ta taxi dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #5286 Del Skrevet 1. august ...men har jeg sovet i timen og Sola har fått tak i nytt hjem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august Forfatter #5287 Del Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): ...men har jeg sovet i timen og Sola har fått tak i nytt hjem? Jeg er så redd for gjenkjennelse, så jeg avstår fra å svare på det ene eller andre til jeg er i hus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august #5288 Del Skrevet 1. august Den er grei vettu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august Forfatter #5289 Del Skrevet 1. august Jakob Ingebrigtsen får spørsmål under pressekonferanse på hvorfor han bruker munnbind Hadde aldri gått uten om jeg skulle deltatt i OL. Er ikke hver dag man får delta i OL, så man vil holde seg frisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. august Forfatter #5290 Del Skrevet 2. august God morgen Nå har solen vekket meg i månedsvis ved soloppgang. Jeg jubler vilt over grå regnværsdager, for da kan jeg sove litt lenger. I dag er det ikke en sky å se, så langt øyet kan se, så blir nok en varm dag. Har ikke tenkt å gjøre noe særskilt i dag. Skulle egentlig vaske mugg vekk, men det er hvor solen skinner og blir litt for hett der inne. Er meldt regn i morgen, så forhåpentligvis er det litt kjøligere da. Men dager hvor denne Sola ikke har noen planer, har det med å bli dager hvor jeg plutselig gjør veldig mye, for blir for rastløs Ser det komme en cruisebåt. Synes det burde settes en grense på hvor mange cruisebåter det får komme hver dag. Skulle tro det var 17 mai hver dag, der de oppholder seg mest, med tanke på hvor tett det er med folk. Er ikke noe kos å bevege seg i de områdene lenger, da det er så trengsel hele tiden. Tror jeg kanskje skal rydde litt i dag, haha, hva sa jeg lenger opp Det får bli etter frokost. Blir rundstykke med taffelost på, tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #5291 Del Skrevet 2. august Huff ja...cruisebåter er noe herk, med horder av turister som tror at alt er et liv satt i scene for dem. De tar seg til rette og åpner dører og går inn til folk for å ta bilder: "Marvellous!!!" Jeg kunne ikke ha bodd der. Si meg...når ble du et sånn platinablondt medlem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. august Forfatter #5292 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Huff ja...cruisebåter er noe herk, med horder av turister som tror at alt er et liv satt i scene for dem. De tar seg til rette og åpner dører og går inn til folk for å ta bilder: "Marvellous!!!" Jeg kunne ikke ha bodd der. Si meg...når ble du et sånn platinablondt medlem? Ble platinablond for flere år siden. Går såååå sakte mot neste tittel. Over 1000 innlegg til. Sikkert om et år eller to De tar jo bilder av absolutt alt. Det lå en supplybåt inne, som de stoppet opp og knipset masse bilder av. Alt virker som noe helt nytt for dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #5293 Del Skrevet 2. august Sola de skrev (1 minutt siden): Ble platinablond for flere år siden. Går såååå sakte mot neste tittel. Over 1000 innlegg til. Sikkert om et år eller to De tar jo bilder av absolutt alt. Det lå en supplybåt inne, som de stoppet opp og knipset masse bilder av. Alt virker som noe helt nytt for dem. ...men det er sikkert en kjempeopplevelse å se alt i små formater, nesten som et filmsett. (du må skravle dobbelt så mye heretter ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. august Forfatter #5294 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): ...men det er sikkert en kjempeopplevelse å se alt i små formater, nesten som et filmsett. (du må skravle dobbelt så mye heretter ) Skulle til å si at synes kjeften min går i ett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #5295 Del Skrevet 2. august Sola de skrev (13 minutter siden): Skulle til å si at synes kjeften min går i ett Jo, jeg hører jo det for jeg ser deg omtrent hver dag, men kanskje SKRIVE LITT også innimellom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. august Forfatter #5296 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jo, jeg hører jo det for jeg ser deg omtrent hver dag, men kanskje SKRIVE LITT også innimellom? Siden du spør så pent så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #5297 Del Skrevet 2. august Alltid veldig pent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. august Forfatter #5298 Del Skrevet 2. august Ble ostesmørbrød til middag i dag. Er varmt både inne og ute Gidder ikke noe mer i heten. Min mor ringte for å fortelle meg hvor mange år jeg har bodd på dette stedet Hvert år på denne dag. Så er visst på denne dato vi kom hit. Fikk med ett akutt hjemlengsel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #5299 Del Skrevet 2. august Mhm...det kan en få hele livet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. august Forfatter #5300 Del Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Mhm...det kan en få hele livet det. Ja Er godt kjent med det, for å si det slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå