Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #5261 Del Skrevet 30. juli Har tatt oppvasken. Irriterer meg at jeg har knust så mange asjetter at jeg ikke har nok til å dekke på likt til mine sine. Da feriebesøket var her, endevendte jeg skapet for å finne likt Var ikke helt klar over det før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #5262 Del Skrevet 30. juli Middag spist Blir så alt for meget. I dag har jeg en heller trøtt dag. Sovnet av i sofaen og sto og halvsov litt mens jeg lagde middag. Nå skal jeg fortsette og sove i sofaen en stund 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. juli #5263 Del Skrevet 30. juli Sola de skrev (5 timer siden): Har tatt oppvasken. Irriterer meg at jeg har knust så mange asjetter at jeg ikke har nok til å dekke på likt til mine sine. Da feriebesøket var her, endevendte jeg skapet for å finne likt Var ikke helt klar over det før. Men, kan du ikke mikse to servise som matcher sammen? Du har sikkert mye som passer godt sammen kan jeg tenke meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #5264 Del Skrevet 30. juli Rumle skrev (17 minutter siden): Men, kan du ikke mikse to servise som matcher sammen? Du har sikkert mye som passer godt sammen kan jeg tenke meg Jo, men mine er så forskjellige. Tror jeg skal bevilge meg dem fra Magnor. Bare jeg bestemmer meg for en av dem eller begge, men blir like rotete som flere forskjellige serviser det og 😕 Nja. Jeg hadde nok kjøpt flere Marius, om de hadde solgt flere. Ser ut som bare grå er i salg nå, mens jeg har blå ( fant bare bilde av barneservise på nettsiden til porsgrund, så antar det er kun hva de har nå). Jeg har alt mulig rart i det mønsteret Har middagsservise, det jeg har igjen av frokosttallerkener, vinglass, blomstervaser, vannmugge, kopper, grytekluter, forkle, kjøkkenhåndklær, håndklær, sengetøysett, juletreteppe, sofaputer, duker, ørten kofter, gensere og sikkert mye mer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. juli #5265 Del Skrevet 30. juli De var veldig fin i den fargen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #5266 Del Skrevet 30. juli Rumle skrev (3 minutter siden): De var veldig fin i den fargen Jeg elsker Mariusmønster. Nå er det ikke sånn at hele hjemmet mitt ser ut som et Mariusmønster Jeg bor i et overmøblert maksimalistisk hjem, så blir bare en dråpe i alt skrotet mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. juli #5267 Del Skrevet 30. juli Sola de skrev (1 minutt siden): Jeg elsker Mariusmønster. Nå er det ikke sånn at hele hjemmet mitt ser ut som et Mariusmønster Jeg bor i et overmøblert maksimalistisk hjem, så blir bare en dråpe i alt skrotet mitt Har fått med meg det igjennom årene, Marius og Mummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #5268 Del Skrevet 30. juli (endret) Rumle skrev (2 minutter siden): Har fått med meg det igjennom årene, Marius og Mummi Ja. Men mummi er egentlig bare mummikopper, vannkoker, aktivitetskalender og en blomsterpotte. Koppene er det bare de på 4 dl jeg bruker til hverdags nå. De vanlige på 3 dl, står i et skap. Hva annet samler jeg på Hahaha, sikkert mye mer, som jeg ikke kommer på Endret 30. juli av Sola de Eller jeg har noen skåler, handlenett og strømper også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. juli #5269 Del Skrevet 30. juli Sola de skrev (Akkurat nå): Ja. Men mummi er egentlig bare mummikopper, vannkoker, aktivitetskalender og en blomsterpotte. Koppene er det bare de på 4 dl jeg bruker til hverdags nå. De vanlige på 3 dl, står i et skap. Hva annet samler jeg på Hahaha, sikkert mye mer, som jeg ikke kommer på 'bare" Samler du ikke på kopper generelt også, ikke bare mummi? Jeg har altfor mange kopper selv, for jeg er så glad i det. Foretrekker store kopper her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #5270 Del Skrevet 30. juli Rumle skrev (1 minutt siden): 'bare" Samler du ikke på kopper generelt også, ikke bare mummi? Jeg har altfor mange kopper selv, for jeg er så glad i det. Foretrekker store kopper her og Jo, jeg gjør nok det. Jeg venter to i posten nå forresten Pleier å kjøpe kopper med fine motiv på. Er alltid så mange fine kopper der ute Pleier også å få laget kopper med bilder på. Eldre garde synes det er kjekt med bilder fra gamle dager på kopper. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. juli #5271 Del Skrevet 30. juli Sola de skrev (Akkurat nå): Jo, jeg gjør nok det. Jeg venter to i posten nå forresten Pleier å kjøpe kopper med fine motiv på. Er alltid så mange fine kopper der ute Pleier også å få laget kopper med bilder på. Eldre garde synes det er kjekt med bilder fra gamle dager på kopper. Samme her, og det dukker jo opp så mye fint! Ja, det er koselig med minner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli #5272 Del Skrevet 30. juli *når jeg ser inn i fremtiden for Sola vår, så ser jeg mange fine ting og mengder av pakker på vei til henne ...og det blir store gleder i det Sols`ke hjem* Du har mye å se frem til, venn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #5273 Del Skrevet 30. juli Rumle skrev (5 minutter siden): Samme her, og det dukker jo opp så mye fint! Ja, det er koselig med minner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #5274 Del Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): *når jeg ser inn i fremtiden for Sola vår, så ser jeg mange fine ting og mengder av pakker på vei til henne ...og det blir store gleder i det Sols`ke hjem* Du har mye å se frem til, venn! Jeg tør nesten ikke bestille når det er postnord som leverer lenger. Orker ikke dra 2 mil for å hente pakke flere ganger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli #5275 Del Skrevet 30. juli Så dårlig sørvis! Sola vår fortjener kun det beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juli Forfatter #5276 Del Skrevet 30. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Så dårlig sørvis! Sola vår fortjener kun det beste. Nåh, tusen takk hoppemor 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli Forfatter #5277 Del Skrevet 31. juli God morgen Var på butikken en tur i det de åpnet. Handlet og hentet 2 kopper jeg har bestilt. Disse var så søte Mine grandtanter er på reise for tiden. Min bestemor hadde besøk av sin søster i går, og i dag reiser min farfars søster på besøk til onkelen min på den siden av familien. Går så mange år mellom hver gang jeg ser dem. Jeg ligner på min farmor, så alle på den siden av familien blir så satt ut, til å begynne med hver gang de ser meg. Rart det der med hvem man ligner på. Min mor er som snytt ut av nesa på sin bestefars søster. Jeg har en heller allergisk dag i dag. Magen begynte å slå kollbøtte i går kveld. Øynene er såre og jeg nyser hele tiden. Skal være glad når sommeren og pollenhelvetet er over for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli Forfatter #5278 Del Skrevet 31. juli Har vært i dusjen. Så ikke hvilken dusjsåpe jeg tok før jeg hadde fått den på kroppen. En av disse stinkende man får i gavesett Nå blir jeg stinkende av den resten av dagen. Luktende ting skulle vært forbudt gi til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli #5279 Del Skrevet 31. juli Lykke til og god bedring stankemessig etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli Forfatter #5280 Del Skrevet 31. juli Takker. Er bedre nå. Skjønner ikke hva jeg reagerte på denne gangen Skulle ønsket jeg bodde et sted hvor man kunne plukke bær av særskilt mengde. Blåbær, tyttebær, multer Gleder meg forresten til multeisen kommer i salg igjen Den var så vanvittig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå