Sola de Skrevet 10. juli Forfatter #5101 Del Skrevet 10. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jupp, da kan vi danne røyteklubben på KG, for her drysser det som snø i januar. Hvordan er det med @Rumle? Rumle skrev (2 timer siden): Jojo, jeg kan nok dessverre være med i den klubben og Svarer begge. Røyteklubben Leste et sted at håret har perioder hvor man mister mye for så få frodig manke igjen, for så miste. Da jeg gikk ned i vekt for noen år siden, så følte jeg at håret nesten falt av i dotter. Ble bortprioritert av kroppen. Tåneglene falt av også. Måtte spørre tannlegen om tenner Jo de var prioritert sa han ( Jeg raste ned i vekt, så kroppen var i unntakstilstand eller hva man skal kalle det for.) Fikk manken min tilbake igjen sånn i 2020 ish. Fikk komplimenter for håret mitt igjen. Noe jeg halltid har pleid å få før, bortsett fra i perioden jeg mistet så mye hår. Har sett på bilder at hestehalen min var veldig tynn blitt den gang 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. juli Forfatter #5102 Del Skrevet 10. juli Jeg fant, jeg fant!!!! Øredobbene som forsvant sporløst for noen uker/ måneder siden. Rett foran nesen min hele tiden Holdt på å støvsuge, og de hadde gjemt seg under hjulene på en hylle. Lå slik til at om jeg så inn der ville jeg sett dem, men likevel at om jeg ikke visst de var der, så ville jeg ikke sett dem. Har vært forbi der med støvsugeren sånn ca annenhver dag, så bra de ikke har blitt sugt opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. juli #5103 Del Skrevet 10. juli Da har vi noe å glede oss over i dag også...over det ganske land! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. juli Forfatter #5104 Del Skrevet 10. juli Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Da har vi noe å glede oss over i dag også...over det ganske land! Grattis! Haha Hadde nesten ansett dem som tapt, så kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. juli Forfatter #5105 Del Skrevet 11. juli Da er feriegjstene ankommet. De tok med seg sommervarmen Må finne noe mer, ikke så alt for hett å ha på meg i morgen. Dagens langermete kjole ble i varmeste laget. Vi var ute og spiste og handlet litt. Jeg kjøpte kun en pakke med sokker til meg selv. Trenger ikke klær ellers. Har mer enn nok. Har fått gitt bort 1 rosa genser, 1 par sandaler og 1 par sko. Godt kvitt I går kveld hentet jeg en pakke med 2 par sko. Ene paret var fjellsko jeg har tenkt å bruke til vintersko. Skikkelig god såle på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. juli Forfatter #5106 Del Skrevet 12. juli Da er årets store handletur til ikea unnagjort. Søskenet mitt dukket opp også, så det var jo koselig. Jeg kjøpte 5 plastkasser med lokk, diverse for meg forbruksvarer å regne, innen kjøkkenutstyr. Kjøpte en rådyr dunpute. Den bør være god å sove på. Kjøpte en del oppbevaringsposer også. Fikk fylt opp fryseren min med grønnsakspizzaer også. Synes den er så god den ikea har. Spiste engelsk frokost i restauranten der. De ga meg hvitløksbrød til. Det liker ikke jeg, så søskenet mitt himlet med øynene når jeg lagde "Sola liker ikke- grimasene" mine når jeg smakte på. Muttern fikk det. Ellers spiste jeg opp alt Jeg er sær på smaker. i fjor likte jeg ikke baconet jeg fikk. Er svært varmt ute i dag. Er meldt varmt vær ut uka visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. juli Forfatter #5107 Del Skrevet 12. juli Blir fish&chips til middag i dag. Sprøbakte torsken til Lofoten er så god. Har ekstra sprø pommes frites og remulade til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. juli Forfatter #5108 Del Skrevet 12. juli Jeg prøvesatte noen spisestuestoler jeg tidligere har likt å sitte på, på ikea. Blir ikke de stolene. Likte ikke heller en hylle jeg tidligere har likt. Får ta en tur på skeidar og prøvesitte det de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. juli Forfatter #5109 Del Skrevet 13. juli En tåkete god morgen Var tett tåke da jeg våknet. Skyndte meg ut med søppel og papp. Gikk deretter på butikken og fikk handlet. Sola begynte å presse seg frem da jeg var på vei hjem igjen. Nå ligger det egentlig kun tåke over havet slik jeg ser det ut av vindu nå. Himmelen er ellers blå. Er meldt 27 grader i dag. Passer meg i grunn fint at feriebesøket har andre planer i dag, så jeg slipper å måtte gå ut i slik hete Var varmt nok som det var i tåka. Ellers i dag, har jeg planer om å få pakket ned noen ting. Kjøpte flere tørkeruller på butikken, så får pakke ting inn i det, om jeg går tom for bobleplast. Bare å brette opp ermene sine og sette i gang før sola kommer på stuesiden. Først blir det frokost. Kjøpte meg fersk baguette på butikken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juli #5110 Del Skrevet 13. juli God helg Så koselig med feriebesøk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. juli Forfatter #5111 Del Skrevet 13. juli Rumle skrev (1 time siden): God helg Så koselig med feriebesøk God helg rumlemor Jaaa! veldig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. juli Forfatter #5112 Del Skrevet 13. juli Da var middagen spist. Ble hamburger og pommes frites. Stekte rå burgere. Hadde noen grove burgerbrød til. Sylteagurk, ketchup, sennep, tomat og jarlsbergost på også Skulle egentlig vært middagen for en uke siden, men jeg har ikke orket å lage særlig med mat, så har bare blitt brødskiver og jeg har spist ute noen ganger også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juli Forfatter #5113 Del Skrevet 14. juli God morgen Klesvask er på. Begynte å vaske i 6- tiden. Skjønner ikke hvordan jeg har klart å skitne til så mye klær på en uke Eller jo, når jeg tenker meg om. Her om dagen var jeg igjennom 3 overdeler på en dag, da det var så veldig varmt inne og jeg holdt på med husarbeid. I vår/ tidlig sommer hadde jeg en real runde med shopping av klær. Må ha vært i en marineblå fase, for er nesten kun marineblått i vask denne uken. Synes marineblått er en fin farge, men kunne jo kjøpt noe mer fargerikt når det først er sommer Tror jeg om mulig var litt lei av rosa, men nå savner jeg rosa klærne mine I dag har jeg på meg en hvit og marineblå stripet tunika. Haugevis av år gammel. Bruker den kun om sommeren, så holder seg fra år til år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juli Forfatter #5114 Del Skrevet 14. juli Da har jeg og feriebesøket vært på besøk hos søskenet mitt. Det flyttet tidligere i år, og jeg har ikke vært på besøk der før nå. Det vokste både bringebær, jordbær og rips der Hadde veldig lyst til å gå på slang Denne boligen var mye bedre enn den forrige. Eneste jeg har å utsette var adkomst. Sikkert ok under normale omstendigheter, men jeg er dårlig til beins for tiden, så slet litt med å komme meg opp bakken. Den var så veldig bratt. Lurer på hvordan den vil være vinterstid Søskenet mitt hadde kjøpt iste til meg Jeg drikker ikke brus, vanlig te eller kaffe, så det var snilt Fikk kjeks også Den var veldig god. Må kjøpe en pakke slik senere i uken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juli Forfatter #5115 Del Skrevet 15. juli Da var årets sommerselskap overstått. Pleier vanligvis å ha det på en fredag eller lørdag og da om kvelden. Fikk forespørsel om vi kunne ta det tidligere på dagen i år, og siden vi skulle ha det på en mandag, var det ålreit Ble snitter til lunsj og sjokoladekake Kjøpte slike sjokoladekakestykker som selges i 2-pk. Nå skal jeg bare slappe av resten av dagen. Er sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juli Forfatter #5116 Del Skrevet 15. juli Har vært i Fikk endelig dusjet i varmt vann. Har vært lunkent eller heller kaldt, som regel. Nå på sommeren går det jo greit, men midt på vinter, å stå der og halvveis fryse i hjel i dusjen Er et problem på denne siden av bygningen. Har visst alltid vært sånn, og de har aldri funnet ut hva som er årsaken og ei heller løst problemet. Til kveldsmat ble det snitter og nå skal jeg egentlig bare se på tv resten av denne dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli #5117 Del Skrevet 16. juli Jeg kjenner på meg at dagen for at den nye plassen å bo på nærmer seg med syvmilssteg. Bare begynn å glede deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. juli Forfatter #5118 Del Skrevet 16. juli I dag har jeg vært ute og spist på restaurant sammen med feriebesøket og moren min. Maten var supergod Nesten fristet til å dra dit igjen veldig snart, men får begrense meg litt. Før i tiden spiste jeg ute hele tiden, men etter 2020 har det egentlig blitt bråstopp med det. Vi kom til å prate om folk fra gamle dager. Husker en gutt som var en nabos barnebarn. Jeg har alltid trodd han var 7 år eldre enn meg, men i følge de andre var det 7 år eldre enn søskenet mitt, og 4 år eldre enn meg. Jeg mener jo å huske gutten alltid virket så voksen, men det kan han ikke ha vært Må være minst 30 år siden jeg har sett ham. Rart hvordan man plutselig begynner å snakke om noen man egentlig ikke har ofret en tanke siden. Nå har jeg fortsatt uttestingen min av sjokolader jeg ser på reklame. Denne gangen var det toppriskubbe. Husker jeg likte den som liten, men nå Synes ikke at den var noe god. Kjøpte peanøttkubbe også, men tror den skal få ligge noen dager før jeg smaker på den. Vil tro jeg ikke vil like den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli #5119 Del Skrevet 16. juli Gled deg over maten og test sånn mat før sjokolade. Veldig hyggelig at det smakte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. juli Forfatter #5120 Del Skrevet 17. juli Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Gled deg over maten og test sånn mat før sjokolade. Veldig hyggelig at det smakte. Var og spiste på bakeri nå nettopp. Kjøpte noe påsmurte greier med kylling. Snadder! Fikk iste til, som de lagde til der Nydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå