Sola de Skrevet 5. juli Forfatter #5061 Del Skrevet 5. juli I dag har jeg spist verdens beste kotelett til middag Kjøpte rå kotelett i ferskvaredisken i går og du himmel så god den var! Beste jeg har smakt! Den var så mør og god Må kjøpe flere neste gang jeg er der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juli Forfatter #5062 Del Skrevet 5. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nesten som et innholdsrikt brev fra amerika fra deg dette. Jeg har faktisk også en lipgloss liggende og jeg bruker det aldri-ALDRI...men jeg kjøpte den fordi det sto at leppene plumpes opp og det ville jeg teste så jeg visste hva jeg snakket om når jeg i samtaler snakket det ned. Well...de ble ikke fyldigere. Jeg kjente mye prikking og litt varme. Lurer på hva de har av farligheter i produktet for å endre på kroppsdelen det skal berøre. Jeg pleier å ha lepsyl under lipglossen. Synes den legger seg bedre da, men er som sagt flere år siden jeg brukte lipgloss sist. Brukte munnbind på jobb i 2020 og 2021, så da så jeg ikke noe poeng i å ha fargerik munn ble bare klint utover hele munnbindet likevel. Prikking? Noe du reagerer på da? Jeg kjenner prikking når jeg har allergiske reaksjoner på ting. Om de fjerner en farlig ting, så tilsetter de en annen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juli Forfatter #5063 Del Skrevet 5. juli Magen min fryder seg over dagens middag. Tror aldri jeg har spist et kjøttstykke så fort før nam nam nam! Har satt ut skjeggkrefeller. Jeg har funnet en i fellesgangen , 3 meter utenfor døren min. Vet det er i både naboleiligheten og leiligheten ved siden av der. Så langt er ingen gått i fellene, men de skal få stå oppe en god stund til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli #5064 Del Skrevet 5. juli Sola de skrev (20 minutter siden): Prikking? Noe du reagerer på da? Jeg kjenner prikking når jeg har allergiske reaksjoner på ting. Om de fjerner en farlig ting, så tilsetter de en annen. Trodde det var en del av det som skulle gjøre leppene fyldigere/plumpe dem opp. Sola de skrev (16 minutter siden): Magen min fryder seg over dagens middag. Tror aldri jeg har spist et kjøttstykke så fort før nam nam nam! Har satt ut skjeggkrefeller. Jeg har funnet en i fellesgangen , 3 meter utenfor døren min. Vet det er i både naboleiligheten og leiligheten ved siden av der. Så langt er ingen gått i fellene, men de skal få stå oppe en god stund til. Bra begge deler. Jeg har i dag smakt på de anbefalte Juanitatomatene og de er nyydelig! Endelig noen som smaker skikkelig! Må ha et lite brett til av dem, for jeg tror de blir borte fort. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juli Forfatter #5065 Del Skrevet 5. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Trodde det var en del av det som skulle gjøre leppene fyldigere/plumpe dem opp. Bra begge deler. Jeg har i dag smakt på de anbefalte Juanitatomatene og de er nyydelig! Endelig noen som smaker skikkelig! Må ha et lite brett til av dem, for jeg tror de blir borte fort. ❤️ Kjøpte en gang i tax free en ansiktskrem som skulle være solfaktor i. Det kjentes ut som huden brant når man hadde den på. Var nok ikke helt for min hud den. De er veldig gode. Har både slike og klasetomater i kjøleskapet. Blir nok juanita til kveldsmaten Kjempegode med ost og skinke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. juli Forfatter #5066 Del Skrevet 5. juli Nå har jeg tittet innom salgene i mine nettbutikker for klær og handlekurvene er helt tomme. Så tomme at det kommer ekkolyder ut av dem. Nå når postnord er ustabil i leveringen, så minimerer jeg shoppingen min også. Venter et par sko og øredobber i dag. Står når jeg sporer at de er på vei til butikken, så vi får håpe det medfører riktighet. Får se i kveld om det kommer hentemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli #5067 Del Skrevet 5. juli Trommevirvelen går i forventning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juli #5068 Del Skrevet 5. juli God helg til shopperen og trommisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. juli Forfatter #5069 Del Skrevet 6. juli Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Trommevirvelen går i forventning. Skoene passet ikke Bruker den størrelsen i det merket. Har 4 par i samme størrelse, men disse var mer unisex i typen enn mine rene damesko. Spurte min mor om hun vil kjøpe dem av meg. Hun pleier å passe for små sko til meg. Hadde de stått og støvet ned i et år, skulle hun fått dem, men jeg bestilte dem på mandag, og de er ny i esken, så da får hun betale for dem om hun vil ha dem. Øredobbene ser fine ut de. Rumle skrev (11 timer siden): God helg til shopperen og trommisen God helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli #5070 Del Skrevet 6. juli Altså sko er en skikkelig vrien ting å kjøpe på nett for meg. Slik ble det med det siste paret her også. Jeg trodde jeg visste hva de ville se ut som, men de var harde og helt uelastiske i utførelsen...foten var veldig lang og smal og stedet hvor en putter foten nedi var ikke tøyelig som jeg trodde og passer sikkert til en søt liten uvirkelig kinesisk fot som jeg ikke har. Det blir nok ei rå, for jeg skal godsnakke med folk i min familie og passer de så gir jeg dem bort helt gratis. God lørdag til Sola og hennes lille tilhengerskare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. juli Forfatter #5071 Del Skrevet 6. juli (endret) Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Altså sko er en skikkelig vrien ting å kjøpe på nett for meg. Slik ble det med det siste paret her også. Jeg trodde jeg visste hva de ville se ut som, men de var harde og helt uelastiske i utførelsen...foten var veldig lang og smal og stedet hvor en putter foten nedi var ikke tøyelig som jeg trodde og passer sikkert til en søt liten uvirkelig kinesisk fot som jeg ikke har. Det blir nok ei rå, for jeg skal godsnakke med folk i min familie og passer de så gir jeg dem bort helt gratis. God lørdag til Sola og hennes lille tilhengerskare. Akkurat slik var disse skoene 😕 Jeg pleier å gi bort sko, men akkurat disse merker jeg at jeg heller ville ha betalt for. Er jeg som holder både min mor og tante med sko ellers, da de pleier å få mine som ikke passer. Disse kostet 1200 så har ikke lyst til å gi dem vekk når de kom i dag. Alternativet er å sende dem tilbake, så har sendt bilde, så får høre om hun vil beholde dem. God helg Endret 6. juli av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. juli Forfatter #5072 Del Skrevet 6. juli Har vært ute med søppel, vært og pantet litt og tatt oppvasken. Var kø foran panteautomaten. Tiden går sakte mens man venter. Har enda blir vel tilsvarende to poser med tomgods stående. Har samlet i en søppelsekk. Den sto i boden, men jeg hadde ikke plass til den der mer, så måtte ta den inn i leiligheten. Er bare at det alltid er lang kø ved panteautomaten, så å ta med seg hele sekken og stå der å lage enda mer kø, blir vel bare sure miner av. Får ta med meg en pose hver gang jeg går på butikken, så blir det vel tomt en gang. Eller må bli tomt veldig fort. Vil ha det bort før feriebesøket melder sin ankomst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. juli Forfatter #5073 Del Skrevet 6. juli Minstefetteren min går på vgs. Kom inn på andrevalget til andre klasse. Hvilket var helt ok for ham. Får en følelse av at førstevalget, kanskje er for å komme nærmere far og storebrors yrkesvalg, mer enn sitt eget. Han har alltid vært veldig opptatt av å gjøre samme som sitt søsken helst når søskenet gjør det, selv om det er en del år eldre. Kanskje det vil være godt for ham å gå egne veier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juli Forfatter #5074 Del Skrevet 7. juli God morgen I dag så holder jeg på med klesvask. I ene maskina lå det masse gress og deler fra blomster. Lurer på hva i alle dager som har vært vasket i den. Er så mye som skal vaskes. Venter jo besøk, og da må jeg skylle opp alt som egentlig har sin plass i sofaen. Jada, er både boblejakke og sommerjakke som ligger over ene armlenet, 3 ullpledd. Jeg har ikke brukt noen av dem. De har støvet ned, så tenkte å enten banke dem opp eller hva man kaller det for med teppebanker eller vaske dem på ullvask, men er litt usikker på hvordan jeg skal få tørket dem, da de er så store. Om vinteren virker det så veldig logisk å få masse ullpledd, men jeg er en generelt varm person, så må være mange minusgrader ute for at jeg skal fryse, og er sjelden så kaldt her. Ellers må jeg rydde litt rot ut av sofaen. Bruker jo bare 1 sete selv, så resten er masse sofaputer, bøker som skal leses. Skal ha en skikkelig gjennomgang av bøker før jeg flytter. Få kastet dem jeg har lest. Før jeg flyttet inn i andre leiligheten her, så la jeg ut alle bøkene mine til gis bort både på facebook og finn og ingen ville ha dem, så endte opp med kaste mange av dem. Jeg blir til å kaste dem nå også. Gidder ikke bryet med å skrive ned titler osv. Bortkastelse av min tid når ingen vil ha dem. Hadde tenkt å skifte på senger i dag, men jeg må rydde litt mer og bedre å skifte på senger etter det er gjort. Får bruke sengene som oppbevaringsplass mens jeg rydder annet sted, og så skifte på dem når jeg er ferdig blitt. Skal få skiftet voksduk på spisebordet mitt også. Mine sine synes voksdukene mine er så kjedelige. Jeg orker ikke noe crazy mønster, så blir egentlig bare noe som glir inn med resten. Når vi snakker om bord. Jeg så et nydelig salongbord på nettet i går. Har så lyst til å bestille det. 12 ukers leveringstid på fargen jeg likte. Jeg kan se det for meg passende inn i et hus jeg har tegnet foran sofa der, men i en leilighet, hvor jeg har tenkt å kun ha to lenestoler, blir det bortkastet. Kjøpte et lite salongbord da jeg flyttet inn i denne leiligheten, og det har kun blitt brukt til mitt malingsgriseri. Det skal jeg kaste. Fullt av maling, tekstillim og den slags. Jeg er jo singel, så stua mi har vel mer vært som et hobbyrom til tider. ( antar ingen ville funnet seg i å ha stua sånn over tid ). Nå er det vel egentlig mest rot av ting jeg har plukket fram fra skuffer og skap, som skal pakkes ned, så når jeg får flere plastkasser i hus, så blir det pakket ned, og det blir mer ryddig Men jeg har skaffet meg en rull med søppelsekker, så skal kaste med hard hånd også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juli Forfatter #5075 Del Skrevet 7. juli Var ikke så masse klær som jeg fryktet. Jeg hadde visst en del renvaskete klær liggende i sofaen også. De lå under boblejakken. Den har jeg ikke brukt på en stund på balkongen, så har ikke sett under den. Antok det var sofaputer. Har hatt klærne i to poser, så skal jeg gå igjennom, sortere, og få plassert i skap senere i dag. Tror ullpleddene egentlig bare kan ristes for nå. Tror jeg heller, før jeg flytter skal vaske dem og henge opp til tørk, så jeg vet at de er rene.Sofaen er ryddet. Frøken Sola har mer enn nok sofaputer. Jeg har i grunn hele tiden kjøpt nye trekk og bare hatt utenpå dem som var fra før. På en pute telte jeg nå 7 trekk Får ta en gjennomgang på alle sammen på et annet tidspunkt. Er litt interessant sånn sett å følge interiørmotebildet siste 10 årene ( putene var nye da jeg flyttet inn i andre leiligheten). Akkurat nå på vask har jeg 3 hodeputer. Tenkte å ha dem i tørketrommel med tørkeballer etterpå. Håper det får dem fluffy. Jeg fant en stoooooooooooor edderkopp oppi der jeg har sokker ALT skal vaskes!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #5076 Del Skrevet 7. juli Du er nå søt og fornøyelig da... Sitter med et smil når jeg leser dine aktiviteter. Skal slappe helt av og har funnet frem yndlingshettejakka her, for det ble kjølig og herlig. God vask, sortering og rydd til deg. 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juli Forfatter #5077 Del Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Du er nå søt og fornøyelig da... Sitter med et smil når jeg leser dine aktiviteter. Skal slappe helt av og har funnet frem yndlingshettejakka her, for det ble kjølig og herlig. God vask, sortering og rydd til deg. 🌹 Søt og fornøyelig Tusen takk Har fått vasket alt som skulle vaskes. I morgen blir det store tørke støv, støvsuge og vaske stue dagen her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juli Forfatter #5078 Del Skrevet 7. juli Ble pannekaker med bacon, brunost og blåbærsyltetøy til middag i dag. Kjøpte en pakke med slike ferdige grove pannekaker. Varme dem litt i ovnen og så er det nydelig med bacon, brunost og blåbær på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. juli Forfatter #5079 Del Skrevet 7. juli Superlaget mitt!!! 5-1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. juli Forfatter #5080 Del Skrevet 8. juli God morgen Riiiing! Riiiiing! Riiiiiiing! Hører jeg telefonen til naboen? Riiiiiiiiiiiiiiing! Er det min telefon? Ringer litt til. Skjønner ingenting. Er grått ute, så jeg tror det er midt på natten. Telefonen fant jeg i stua. Var bare et nummer. Pleier vanligvis å sjekke nummer før jeg ringer tilbake, men som sagt jeg trodde det var midt på natten og at det hadde skjedd noe, så ringte tilbake. Var bare noe jeg skal som flyttet timen. Ringer de midt på natten tenkte jeg Kler på meg brillene og ser at klokken var ti over ni Kan ikke huske sist jeg sov så lenge. Jeg la meg i 23- tiden i går. Føler hele dagen er gått i fra meg. Pleier å gå på butikken sånn rundt 7, senest 8 ish Har liksom pleid å være ferdig med mine gjøremål for dagen, på denne tiden og nå er jeg ikke begynt med noen ting enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå