Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #4981 Del Skrevet 26. juni Jeg er litt beskjemmet over å ikke huske slike ting som Sola har sagt mange ganger. Sorry. ...men ja det er godt! ...og hei til overaktive @Baktus2024 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. juni #4982 Del Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg er litt beskjemmet over å ikke huske slike ting som Sola har sagt mange ganger. Sorry. ...men ja det er godt! ...og hei til overaktive @Baktus2024 også. javel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #4983 Del Skrevet 26. juni Ahh...popkorn må jeg skrive på handlelista mi til fredag. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. juni #4984 Del Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ahh...popkorn må jeg skrive på handlelista mi til fredag. Takk for tipset! poppepopkorn og andre ripsbuskvekster...😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #4985 Del Skrevet 26. juni Som barn hadde jeg litt trøbbel med den snakkeremsen der, men nu går det meget bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. juni Forfatter #4986 Del Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg er litt beskjemmet over å ikke huske slike ting som Sola har sagt mange ganger. Sorry. ...men ja det er godt! ...og hei til overaktive @Baktus2024 også. Er ikke meningen at du skal ha oversikt over hva andre folk tåler og ikke Hei til Baktusbror her også fra Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Ahh...popkorn må jeg skrive på handlelista mi til fredag. Takk for tipset! Handler du på nett? Har så lyst til å forsøke, men jeg er veldig var på datoer, så har så langt ikke netthandlet mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. juni Forfatter #4987 Del Skrevet 26. juni Jeg får snart feriebesøk! Jeg får snart feriebesøk!! Jeg får snart feriebesøk!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #4988 Del Skrevet 26. juni Sola de skrev (1 time siden): Er ikke meningen at du skal ha oversikt over hva andre folk tåler og ikke Handler du på nett? Har så lyst til å forsøke, men jeg er veldig var på datoer, så har så langt ikke netthandlet mat. Burde være i stand til å huske ting du har sagt mange ganger allerede. Jupp, netthandel er tingen. De få gangene datoen er i nærheten av å gå ut, har de ringt og spurt om jeg vil ha den siste de har igjen, eller om de skal droppe det. Veldig hyggelige folk her hos meg. ALT har vært godt innafor og 100% i god stand. Syns du skulle forsøke en gang. Eller tre. Så vet du hva det går ut på. Kanskje blir du overrasket. Dessuten er det et sted hvor du kan skrive til plukkeren om du bruker MENY. Si hva du vil ha og ikke vil ha. Si hva du vil ha om de er utsolgt, hvis du vil ha en spesifikk erstatning + MÅ VÆRE INNAFOR DATOEN. ODA er også veldig bra. Der er det ikke noe sted en kan gi beskjed, men de leverer bare bra varer der også. Skulle en sette et spørsmålstegn ved noe, så får en pengene igjen. Jeg har gjort det der noen ganger, tatt kontakt og kommentert en vare...og de krangler ikke. Bare hyggelig opplevelse for meg så langt...og p.s. jeg har storhandlet hver uke siden coronaen satte i gang. Jupp! Jupp! Jupp! Hansken er kastet, Sola! Sola de skrev (1 time siden): Jeg får snart feriebesøk! Jeg får snart feriebesøk!! Jeg får snart feriebesøk!!! Hmm...er det besøk av en brevskriver som du liker "veldig godt"? *må være lov å forsøke et spørsmål her* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. juni Forfatter #4989 Del Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Burde være i stand til å huske ting du har sagt mange ganger allerede. Jupp, netthandel er tingen. De få gangene datoen er i nærheten av å gå ut, har de ringt og spurt om jeg vil ha den siste de har igjen, eller om de skal droppe det. Veldig hyggelige folk her hos meg. ALT har vært godt innafor og 100% i god stand. Syns du skulle forsøke en gang. Eller tre. Så vet du hva det går ut på. Kanskje blir du overrasket. Dessuten er det et sted hvor du kan skrive til plukkeren om du bruker MENY. Si hva du vil ha og ikke vil ha. Si hva du vil ha om de er utsolgt, hvis du vil ha en spesifikk erstatning + MÅ VÆRE INNAFOR DATOEN. ODA er også veldig bra. Der er det ikke noe sted en kan gi beskjed, men de leverer bare bra varer der også. Skulle en sette et spørsmålstegn ved noe, så får en pengene igjen. Jeg har gjort det der noen ganger, tatt kontakt og kommentert en vare...og de krangler ikke. Bare hyggelig opplevelse for meg så langt...og p.s. jeg har storhandlet hver uke siden coronaen satte i gang. Jupp! Jupp! Jupp! Hansken er kastet, Sola! Hmm...er det besøk av en brevskriver som du liker "veldig godt"? *må være lov å forsøke et spørsmål her* Brevskriver? Jeg skriver ikke brev med noen jeg. Har heller ingen i kikkerten min om det er hva du lurer på Er familien min som kommer Oda leverer ikke her jeg bor, men Meny gjør. Kanskje jeg skal gi dem et forsøk. Hadde lettet litt. Men må si jeg liker å gå på store meny- butikker selv å handle i ferskvaredisken deres. Leverpostei Den er god den gårdsposteien de selger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. juni Forfatter #4990 Del Skrevet 26. juni Har trodd en stund jeg hadde ørebetennelse på gang. Har et stort sår i øret fått.Var vel hva enn som forårsaket det som ga ørebetennelsefølelsen. Nå blir det vel betent om jeg rører såret. Merkelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. juni Forfatter #4991 Del Skrevet 26. juni Dagens middag ble brødskiver rumletomater og hvitost Nydelige tomater! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. juni #4992 Del Skrevet 26. juni Sola de skrev (3 timer siden): Dagens middag ble brødskiver rumletomater og hvitost Nydelige tomater! Ikke sant? De er nesten for gode! Blir myyyye når jeg har de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. juni Forfatter #4993 Del Skrevet 26. juni Rumle skrev (14 minutter siden): Ikke sant? De er nesten for gode! Blir myyyye når jeg har de Jeg har spist 12 stk små tomater 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. juni #4994 Del Skrevet 26. juni Sola de skrev (Akkurat nå): Jeg har spist 12 stk små tomater Fort gjort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. juni Forfatter #4995 Del Skrevet 26. juni Rumle skrev (Akkurat nå): Fort gjort Heldigvis er tomat sunt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. juni #4996 Del Skrevet 26. juni Sola de skrev (Akkurat nå): Heldigvis er tomat sunt Ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. juni Forfatter #4997 Del Skrevet 27. juni God morgen 😕 Der var drittværet tilbake med 29 grader meldt i dag Er allerede alt for varmt og er vel rundt 20 grader nå. Har hatt en fin juni sånn sett med heller mer levelige temperaturer, men selvfølgelig kommer skår i gleden ( jeg er Sola som ikke liker solens varme, for den som måtte lure ) I dag har jeg heldigvis ingen planer. Våknet gjennomvåt av solen skinnende på meg Fikk kledd på meg en joggebukse og en litt kortere singlet og ut på balkongen med seg for å få kjølet meg ned litt. Solen kommer heldigvis ikke på den siden av bygningen før i formiddag. Jeg hadde forleden år forsøkspotter ute på balkongen, hvor jeg sådde litt av hvert. Det har kommet opp en kvist og jeg har vært litt i stuss på hva det var. Tror ganske sikkert nå at det er atter et plommetre på vei. Det er så lite fremdeles, at jeg skal forme det, så det slipper å bli skeivt. Men tror det skal få seg et nytt hjem. Heldigvis er det så lite at det blir lett for noen å ta det med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni #4998 Del Skrevet 27. juni Sola de skrev (20 timer siden): Brevskriver? Jeg skriver ikke brev med noen jeg. Har heller ingen i kikkerten min om det er hva du lurer på Er familien min som kommer Oda leverer ikke her jeg bor, men Meny gjør. Kanskje jeg skal gi dem et forsøk. Hadde lettet litt. Men må si jeg liker å gå på store meny- butikker selv å handle i ferskvaredisken deres. Leverpostei Den er god den gårdsposteien de selger Ja, det er vel èn ting de ikke leverer; ting fra ferskvaredisken. Jeg har kontaktet dem to ganger, bedt på mine knær og sagt at jeg tar ansvaret om noe går galt og fått nei; de kan ikke risikere at maten blir full av bakterier ved feil temperatur. Haha...da skulle de se det som ligger i folks bagasjerom innimellom. Handlerunde kan ta tid og jeg har spist opp alle de bakteriene og ikke en eneste av dem smakte vondt. Får kjøpe kald grillet kylling i alle fall, så kan jeg varme den selv hjemme. Sola de skrev (40 minutter siden): God morgen 😕 Der var drittværet tilbake med 29 grader meldt i dag Er allerede alt for varmt og er vel rundt 20 grader nå. Har hatt en fin juni sånn sett med heller mer levelige temperaturer, men selvfølgelig kommer skår i gleden ( jeg er Sola som ikke liker solens varme, for den som måtte lure ) I dag har jeg heldigvis ingen planer. Våknet gjennomvåt av solen skinnende på meg Fikk kledd på meg en joggebukse og en litt kortere singlet og ut på balkongen med seg for å få kjølet meg ned litt. Solen kommer heldigvis ikke på den siden av bygningen før i formiddag. Jeg hadde forleden år forsøkspotter ute på balkongen, hvor jeg sådde litt av hvert. Det har kommet opp en kvist og jeg har vært litt i stuss på hva det var. Tror ganske sikkert nå at det er atter et plommetre på vei. Det er så lite fremdeles, at jeg skal forme det, så det slipper å bli skeivt. Men tror det skal få seg et nytt hjem. Heldigvis er det så lite at det blir lett for noen å ta det med seg. Et vakkert bonzaiplommetre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. juni Forfatter #4999 Del Skrevet 27. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, det er vel èn ting de ikke leverer; ting fra ferskvaredisken. Jeg har kontaktet dem to ganger, bedt på mine knær og sagt at jeg tar ansvaret om noe går galt og fått nei; de kan ikke risikere at maten blir full av bakterier ved feil temperatur. Haha...da skulle de se det som ligger i folks bagasjerom innimellom. Handlerunde kan ta tid og jeg har spist opp alle de bakteriene og ikke en eneste av dem smakte vondt. Får kjøpe kald grillet kylling i alle fall, så kan jeg varme den selv hjemme. Et vakkert bonzaiplommetre! Bra i grunn at de er nøye med temperaturer og slikt. Er godt med nygrillet kylling Pleier å kjøpe av og til. Er akkurat hva det ser ut som 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni #5000 Del Skrevet 27. juni Krydderet! Krydderet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå