Sola de Skrevet 19. juni Forfatter #4901 Del Skrevet 19. juni Rumle skrev (2 minutter siden): Ja, da setter jeg meg ned der, jeg til vertinnen! Bare sett deg, så kommer jeg med menyen I dag ble det bare rundstykke med kalkunfilet og italiensk salat. Orket ikke lage middag Rumle skrev (Akkurat nå): Tror faktisk aldri jeg har sett dachs i annet enn de klassiske fargene, med kort og lang pels, men det hadde sikkert vært veldig fint ja. Er det sjelden? Jeg har sett det noen ganger, men de vanlige fargene er vel vanligst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni #4902 Del Skrevet 19. juni Sola de skrev (Akkurat nå): Bare sett deg, så kommer jeg med menyen I dag ble det bare rundstykke med kalkunfilet og italiensk salat. Orket ikke lage middag Jeg har sett det noen ganger, men de vanlige fargene er vel vanligst Høres perfekt ut det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni #4903 Del Skrevet 19. juni ALT høres perfekt ut i denne tråden, så nå har jeg nesten uhørlig sklidd inn på stol ved fint bord og en meny til meg også, takk. *hei, rumle...koselig å se deg her...hvisker Hoppen stille* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni #4904 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ALT høres perfekt ut i denne tråden, så nå har jeg nesten uhørlig sklidd inn på stol ved fint bord og en meny til meg også, takk. *hei, rumle...koselig å se deg her...hvisker Hoppen stille* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni Forfatter #4905 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ALT høres perfekt ut i denne tråden, så nå har jeg nesten uhørlig sklidd inn på stol ved fint bord og en meny til meg også, takk. *hei, rumle...koselig å se deg her...hvisker Hoppen stille* Vil dere ha 3 eller 7 retters? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni #4906 Del Skrevet 19. juni Sola de skrev (2 minutter siden): Vil dere ha 3 eller 7 retters? Ja takk! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni Forfatter #4907 Del Skrevet 19. juni Jeg kjøpte 4 brød i dag. Søskenet mitt kom innom med 3 til Jeg hadde ikke plass i fryseren til alle, så måtte kvitte meg med det som var i fryseren. Det har liggi alt for lenge i fryseren, så sånn sett ingen reelle tap. For noen dager siden uffet jeg meg over at jeg var fri for brød, og kom meg ikke da til hvor de selger de jeg spiser. Har ikke snakket med søskenet mitt siden, så det visste ikke om storhandelen min i dag. Ble plutselig veldig mye brød. Slipper å kjøpe det på en god stund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni Forfatter #4908 Del Skrevet 19. juni Rumle skrev (1 minutt siden): Ja takk! Skal bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni #4909 Del Skrevet 19. juni Jatakk her også, menneh...kan man slå sammen de to tallene og få mange små mindre smaksprøver? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni Forfatter #4910 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jatakk her også, menneh...kan man slå sammen de to tallene og få mange små mindre smaksprøver? Alt for deg min hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni #4911 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jatakk her også, menneh...kan man slå sammen de to tallene og få mange små mindre smaksprøver? 73?!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. juni Forfatter #4912 Del Skrevet 20. juni Rumle skrev (10 timer siden): 73?!! Får bli kanapeer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. juni Forfatter #4913 Del Skrevet 20. juni Er så veldig lummert i dag. Har vært ute med mat fra fryseren. Jeg er heller dårlig på å spise rester, så hvorfor jeg har fryst ned rester av middag. Sikkert noe jeg ikke syntes smakte så godt i utgangspunktet siden det ble rester. Lager ofte kun det jeg spiser, om jeg da ikke venter gjester. Gikk innom butikken etter iste. Tenk jeg glemte å kjøpe på rema i går Synes deres egen i kartong er god. Nå blir det frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni #4914 Del Skrevet 20. juni Har ikke spist frokost ennå her og nå er det lønsjtid, så kanskje jeg skal lage meg noen egg. Ble fysen på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. juni Forfatter #4915 Del Skrevet 20. juni Egg er godt det Her ble det lefse og smågodt til lunsj og middag. Var forrige uke til kontroll etter inngrepet. Det måtte gjentas, så er gjort i dag. Så nå blir det nye veldig rolige dager her. Er heldigvis en del fotballkamper på tv i dag, så har noe å drive på med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni #4916 Del Skrevet 20. juni (endret) Sola de skrev (6 timer siden): Får bli kanapeer Høres ikke feil ut det God bedring, håper du klarer å ta det med ro nå da Endret 20. juni av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. juni Forfatter #4917 Del Skrevet 20. juni Rumle skrev (22 minutter siden): Høres ikke feil ut det God bedring, håper du klarer å ta det med ro nå da Har ikke noe valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni #4918 Del Skrevet 20. juni (endret) Sola de skrev (7 minutter siden): Har ikke noe valg. Godt det er fotball em i alle fall. Hvem holder du med? Endret 20. juni av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni #4919 Del Skrevet 20. juni *foppall? * 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni #4920 Del Skrevet 20. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): *foppall? * Du følger ikke med, med andre ord? Det gjør ikke jeg heller, men ser kanskje de siste kampene, vi får se. Har lite tålmodighet med de lange fotballkampene av en eller annen grunn, før elsket jeg det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå