Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Jeg spiser de lette kun når jeg tar meg i nakken kraftig...da blir det en stund med det, men så er det tilbake
til skikkelig smak igjen. Jarlsberg er nydelig. :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg spiser de lette kun når jeg tar meg i nakken kraftig...da blir det en stund med det, men så er det tilbake
til skikkelig smak igjen. Jarlsberg er nydelig. :D 

Ja. Jeg liker vanlig jarlsberg best, men er liksom ingen god grunn til å ikke spise lettvarianten, så da blir det det. Hvertfall til jeg har spist opp de to pakkene jeg har i kjøleskapet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner i dag. Er digg med all snøen som smelter :danse2:Forrige uke ble litt sånn 1 skritt frem og 10 tilbake for hvert skritt man gikk. I dag gikk det bedre å komme seg rundt omkring :) Håper været holder seg noen dager til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tv3 sender sesong 11 av Chicago fire. De sender den 23.35 i kveld. Reprisen går en time senere på fredag :( Hvorfor sende det så sent :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (10 timer siden):

Ser tv3 sender sesong 11 av Chicago fire. De sender den 23.35 i kveld.
Reprisen går en time senere på fredag :( Hvorfor sende det så sent :bond:

...fordi de har store biler og mye brannutstyr som må klargjøres? :lur:  Morn-morn til Sola vår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

...fordi de har store biler og mye brannutstyr som må klargjøres? :lur:  Morn-morn til Sola vår. 

Er vel heller at de vil folk skal abonnere på viaplay. Jeg gidder ikke betale 159 kr i mnd for å se et tv- program. Ser de sender sesong 12 nå på viaplay 😕 Irriterer meg når programmer forsvinner fra der man har sett det før, for å komme på betalingskanaler :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppdaget en serie som jeg har sett og likt før: "Shetland" på svt1...men hovedrollen var borte (hadde sluttet)
og alt ble rart og noe vesentlig manglet. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

Jeg oppdaget en serie som jeg har sett og likt før: "Shetland" på svt1...men hovedrollen var borte (hadde sluttet)
og alt ble rart og noe vesentlig manglet. :sukk: 

Blir ikke det samme, når sentrale skikkelser i serier byttes ut med en annen skuespiller, eller forsvinner helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om serier. Jeg vurderer å bestille en ny bokserie. Liker Don Rosas tegneserier, så kunne tenkt meg en ny samlet serie om hans Andeby. Fikk forresten en tegneseriebok i posten i dag :leselusa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hadde tenkt å kjøpe de hall of fame- bøkene, men om det kommer en serie med kun Don Rosas Andeby, så vil jeg ha det tror jeg :nikke: Liker Donald Duck :nikke:

Onkelen min pleide aldri å ta ut klistremerker osv fra donaldbladene sine, så de fikk jeg alltid, så både kjøleskapet vårt hjemme og en kommode på rommet mitt var dekket av klistremerker :fnise: Hjemme hos oss kranglet alltid søskenet mitt og jeg, om hvem som skulle få premien i blader/ cornflakespakker osv.  :fnise: 

Dekorerte hjulene på sykkelen min med reflekser fra frokostblandinger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle minner- greiene på facebook er overaktiv for tiden. For en hel del år siden var jeg hjemme. Møtte noen gamle venner. Skulle bodd nærmere. Kjipt å bo så langt unna alt og alle.

I kveld skal superlaget mitt spille mot Ajax i Amsterdam :ball: Blir spennende :nikke: Tenk om Bodø/ Glimt en dag skulle få møte Liverpool :dåne:  Kunne tenkt meg å reist til England og sett andre favorittlaget mitt spille. Kanskje om det ble slik at man fikk med seg både helgekamp og midtukekamp :dåne:Tror jeg hadde tømt kontoen min i supporterbutikken er jeg redd :ler: Hvertfall ville jeg gjort det i mine yngre år. Dere skulle sett så mye stæsj jeg hadde :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Molde spille, mens jeg venter på Bodø/ Glimt sin kamp. Har sagt det før og sier det igjen. Hvor i alle dager er supporterne til Molde hen? Svært så glisne tribuner :risterpåhodet: Man må jo støtte opp om laget sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne:For en kamp det var i går kveld. Synd Ajax fikk straffespark og Glimt det røde kortet.

Vi er i oppkjøring til ny sesong og Jeg så mange bra ting. Tror Haikin skal måtte kjempe om førstekeeperplassen når han er tilbake fra skade. Jens Petter Hauge ser ut til å fortsette der han slapp, da han forlot klubben for noen år siden. Dette kan bli veldig bra! :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute med søppel, handlet, hentet pakke og lagt ut felle for bananfluer. Er kommet på en plante jeg har overvannet, så får se om hva som ryker først. Planten eller fluene :bond:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 timer siden):

Da har jeg vært ute med søppel, handlet, hentet pakke og lagt ut felle for bananfluer. Er kommet på en plante jeg har overvannet, så får se om hva som ryker først. Planten eller fluene :bond:

Hva bruker du som felle, zalo og eddik?

God helg i tråden :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (22 minutter siden):

Hva bruker du som felle, zalo og eddik?

God helg i tråden :blomst2:

Jeg gjorde det først, men klarte ikke stanken fra eddiken. Gikk over til å bruke ketchup rørt ut i litt vann med zalo i. Fanget 20 stk i ene pappkoppen og 16 i den andre. Ekkelt! Har satt fram ny ketchupblanding. Håper jeg blir kvitt ekle fluene.

God helg :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Jeg gjorde det først, men klarte ikke stanken fra eddiken. Gikk over til å bruke ketchup rørt ut i litt vann med zalo i. Fanget 20 stk i ene pappkoppen og 16 i den andre. Ekkelt! Har satt fram ny ketchupblanding. Håper jeg blir kvitt ekle fluene.

God helg :klem3:

Jaha? Aldri hørt om den mixen, skal prøve det neste gang det skjer her :nikke:

:klemmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jaha? Aldri hørt om den mixen, skal prøve det neste gang det skjer her :nikke:

:klemmer:

Jeg har litt vann i etter zaloen i koppen. boblene virker til å fanger mange av dem. Tror planten skal kastes. Får ta avlegger av den tror jeg. Eller skifte jord på den :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Jeg har litt vann i etter zaloen i koppen. boblene virker til å fanger mange av dem. Tror planten skal kastes. Får ta avlegger av den tror jeg. Eller skifte jord på den :klo:

Hvilken plante er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...