Hoppetaujenta Skrevet 10. februar #3841 Del Skrevet 10. februar Takker for forståelsen... Det var en kjempeskuffelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. februar Forfatter #3842 Del Skrevet 10. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Mulig at det blir en *fremmed for meg* quarter pounder og liten chips, men har ikke bestemt meg ennå. Aldri smakt, så det må testes snart. Ellers blir det som vanlig litt oppvask/husarbeid og mye nett og tv. Jeg setter avslapping og "kontemplasjon" høyt og tenker at det er god helse i akkurat avslapping. Quarter ponder? Er det hamburger? Er det noe på tv i dag? Tror jeg skal se siste episodene av Das boot på nett-tv om jeg ikke finner noe annet å se på. Det er god helse i avslapning især om en stresser mye. Jeg har funnet ut at å være på en båt tvinger en til å slappe av. Er ikke så mye annet man får gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. februar Forfatter #3843 Del Skrevet 10. februar Har vært på butikken. Blir salat, kyllingfiletstrimler og hjemmelaget dressing til middag i dag. I morgen blir det resten av salaten med grillskiver og en grillpølse. ( har begge deler i fryseren), så derfor en pølse Har kjøpt epler, appelsin. Kjøpte også en svær marsipankake. Er visst morsdag i morgen. Eller store havne i unåde- dagen som jeg kaller det, om jeg skulle glemme det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar #3844 Del Skrevet 10. februar Sola de skrev (8 minutter siden): Quarter ponder? Er det hamburger? Er det noe på tv i dag? Tror jeg skal se siste episodene av Das boot på nett-tv om jeg ikke finner noe annet å se på. Det er god helse i avslapning især om en stresser mye. Jeg har funnet ut at å være på en båt tvinger en til å slappe av. Er ikke så mye annet man får gjort Yupp, burger er det. Tvillingene her inne anbefaler den, så da må jeg teste. Jeg skal se krim fra isødeland og mørketid. Skummel film egner seg bet på dagtid for min del. Sola de skrev (5 minutter siden): Er visst morsdag i morgen. Eller store havne i unåde- dagen som jeg kaller det, om jeg skulle glemme det Vi kan alle feire alle disse feiredagene uansett om vi er eller har deltagelse i dem, sånn direkte. Det syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. februar Forfatter #3845 Del Skrevet 10. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Yupp, burger er det. Tvillingene her inne anbefaler den, så da må jeg teste. Jeg skal se krim fra isødeland og mørketid. Skummel film egner seg bet på dagtid for min del. Vi kan alle feire alle disse feiredagene uansett om vi er eller har deltagelse i dem, sånn direkte. Det syns jeg. Mcdonalds eller burger king? Ha en fin krimfilmdag Jeg har ikke barn, men pleier av og til å kjøpe kake selv om Ringer og gratulerer folk med morsdagen om jeg husker på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar #3846 Del Skrevet 10. februar Sola de skrev (9 minutter siden): Mcdonalds eller burger king? Ha en fin krimfilmdag Jeg har ikke barn, men pleier av og til å kjøpe kake selv om Ringer og gratulerer folk med morsdagen om jeg husker på det. McDonalds. / Takk / En god ting å ringe...og spise kake. / En lever her og nå - feir mens man kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar #3847 Del Skrevet 10. februar (endret) Hoppetaujenta skrev (12 timer siden): Helt enig i dette. Nå er det mye rot og dårlig scanning, feilsending og samtaler med kundesørvis som skal lage en sak og etterlyse, men ikke stort skjer og jeg hører ikke noe fra noen. Mine pakker roper på meg der ute i det kalde mørket. Er det meg bl.a? Tar sjansen og ønsker alle gode ting tilbake til Rumlen vår. 🌹Og Sola. 🌹 Klart det er deg! Sola de skrev (2 timer siden): Har vært på butikken. Blir salat, kyllingfiletstrimler og hjemmelaget dressing til middag i dag. I morgen blir det resten av salaten med grillskiver og en grillpølse. ( har begge deler i fryseren), så derfor en pølse Har kjøpt epler, appelsin. Kjøpte også en svær marsipankake. Er visst morsdag i morgen. Eller store havne i unåde- dagen som jeg kaller det, om jeg skulle glemme det Er det ikke fastelaven nå også? Endret 10. februar av Rumle 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. februar Forfatter #3848 Del Skrevet 10. februar Rumle skrev (5 timer siden): Klart det er deg! Er det ikke fastelaven nå også? Er visst det. Muttern sa hun lager boller, så antar det er derfor Går alltid meg hus forbi slike dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar #3849 Del Skrevet 11. februar ...men om du vet det, blir den markert? *god søndagsmorgen i tråden * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. februar Forfatter #3850 Del Skrevet 11. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...men om du vet det, blir den markert? *god søndagsmorgen i tråden * Hos meg nei God morgen hoppeloppen Tidlig oppe i dag? Jeg holder på med klesvask. Var en ledig tid nå på morgenen. Jeg skrev meg opp. Får vel høre det, tenker jeg, siden jeg vasket klær på tirsdag og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar #3851 Del Skrevet 11. februar Sola de skrev (2 timer siden): Hos meg nei God morgen hoppeloppen Tidlig oppe i dag? Jeg holder på med klesvask. Var en ledig tid nå på morgenen. Jeg skrev meg opp. Får vel høre det, tenker jeg, siden jeg vasket klær på tirsdag og. Veldig tidlig oppe uten at jeg egentlig ville det, men søvnen var borte fra hodet mitt. Hmm...man vasker da sitt tøy når man selv føler for det og er det ingen andre som skal vaske, ja da er den ledig. You Go Girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. februar Forfatter #3852 Del Skrevet 11. februar Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Veldig tidlig oppe uten at jeg egentlig ville det, men søvnen var borte fra hodet mitt. Hmm...man vasker da sitt tøy når man selv føler for det og er det ingen andre som skal vaske, ja da er den ledig. You Go Girl! Håper du får sovet bedre til natten igjen Skulle vært sånn, men er 1 tid pr uke pr leilighet. Narvestadene kommer på dørene til dem som bryter reglene, så regner med de kommer når de oppdager det. Men bryr meg ikke lenger. Jeg har begynt å svare dem i samme tone, som de snakker til meg. Hvorfor skal man være hyggelig mot noen som bare kommer med beskyldninger og drittslenging.. Gidder dem ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. februar Forfatter #3853 Del Skrevet 11. februar Da står middagen i ovnen. Blir resten av salaten fra i går, grillskiver, hjemmelaget dressing. Pleier å kjøpe ukrydrete grillskiver da jeg ikke liker ferdigmarinert mat. Marsipankaken jeg kjøpte i går er sååå tørr. Svært lite krem på den. Blir ikke til å kjøpe den type kaker på nærbutikken flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar #3854 Del Skrevet 11. februar Har ikke noe is liggende som kan brukes med kaka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. februar Forfatter #3855 Del Skrevet 11. februar Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Har ikke noe is liggende som kan brukes med kaka? Har en gullpinne, som har liggi i fryseren siden i sommer. Vet ikke hvor spiselig den nå er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar #3856 Del Skrevet 11. februar Haha...den er helt sikkert god. Testing må til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. februar Forfatter #3857 Del Skrevet 12. februar God morgen I dag må jeg hente pakken med medisiner. Har en bussbillett kjøpt til om litt, så får dra da. Tror jeg avstår fra å bestille medisin hjem flere ganger. Fungerer greit om man får det tilsendt der man bor, men når man må reise avsted med buss for å hente, så kan man like gjerne dra på apoteket selv. Tror det blir fisk til middag i dag. Er liksom fiskedag synes jeg Tirsdag er kjøttkake- ish dag, mens torsdag igjen er fiskemiddagdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #3858 Del Skrevet 12. februar ...skal du ha torsketunger, kanskje? - Ordet spør skjelvende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. februar Forfatter #3859 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...skal du ha torsketunger, kanskje? - Ordet spør skjelvende Nei, blir Lofoten sprøbakt torsk. Der jeg hentet pakken, hadde de tilbud på fisk, så kjøpte laks, fiskekaker osv også Tror det blir i morgen forresten jeg skal ha fisk. Glemte å kjøpe remulade. Liker det til sprøbakt torsk. Har pommes frites i fryseren, så tenkte å ha fish&chips Og de har begynt å selge påskeskum Kjøpte en pose som jeg har spist opp. Slukte den.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #3860 Del Skrevet 12. februar Alt høres godt ut. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå