Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2024 #3781 Del Skrevet 2. februar 2024 Håper det smakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. februar 2024 Forfatter #3782 Del Skrevet 2. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Håper det smakte. Hadde vært bedre med selvfisket torsk, men det har jeg ikke, så kjøpetorsk fikk duge. Synes det er blitt superdyrt å kjøpe fisk. 149 kr for 4 små biter torsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2024 #3783 Del Skrevet 2. februar 2024 Ja, det er det jo, men det gikk til en god sak. Sunt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. februar 2024 Forfatter #3784 Del Skrevet 3. februar 2024 Fisk er godt Men nok fisk for denne uken. I dag blir det grilstad hamburger og hamburgerbrød, agurk eller sylteagurk, tomat, paprika, ketchup, sennep, pommes frites. Glemte å kjøpe ferdigdressing og mangler en ingrediens til å lage den jeg pleier å lage selv, så får bli foruten. I morgen blir det grandiosa. Skal vaske klær og gidder sjelden å lage middag de dagene. Fikk hentet en pakke. En lampe blant annet. Har samme lampen i fra før, men nå var den på halvpris av salgspris, så bedre å betale 1/3 av prisen Holder på å skifte ut belysningen i mitt hjem. Kjøpte i mai tror jeg det var noen lampefoter, og fikk samtidig kjøpt matchende lampeskjermer til dem og en gulvlampe jeg har. Jeg avventer å kjøpe soveromsbelysning. Må se hvordan soverommet mitt vil bli, samt om det blir i et eid eller leid hjem. Betaler mer for belysning til et eid hjem, enn et leid hjem. Om det blir eid hjem, så har jeg tegnet hvordan jeg vil ha det. Blir veldig pent I et leid hjem, kan det i grunn være det samme. Dere skulle ha sett hvor stusselig soverommet mitt ser ut for tiden. Eneste lys kommer fra taket og i senga 1 pute og en dyne. Har pleid før å ha mange puter og sengeteppe osv, men ikke nå lenger. Alt er pakket ned eller kastet. Jeg var på ikea.no i går og tittet. Synes blåfargen på denne var så pen. Jeg har samme kommoden i brunsvart. Blå er ikke en farge jeg har noe som helst av i mitt hjem, så tror ikke jeg skal kjøpe denne, men nydelig farge Det jeg er på leting etter er spisestuestoler, bokhyller og en lenestol. Tror kanskje jeg skal ha disse stolene. Stjernestjerten likte å sitte på dem. Bokhyller vet jeg ikke helt hvor jeg skal kjøpe. Vi ha et solid møbel, så beste er vel å lage det selv Lenestol er en håpløs oppgave å finne. Har prøvesittet alt på ikea og skeidar uten å finne noe jeg liker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2024 #3785 Del Skrevet 3. februar 2024 Gøy å kunne kose seg i planleggingsfasen og vite at foran en så ligger det store ting og venter. Jeg er helt sikker på at dere finner ting som er gode for stjerteline. Fortsett å let og prøvesitt. Når den rette er innenfor rekkevidde, så kommer hun til å brumme lavt av glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. februar 2024 Forfatter #3786 Del Skrevet 3. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Gøy å kunne kose seg i planleggingsfasen og vite at foran en så ligger det store ting og venter. Jeg er helt sikker på at dere finner ting som er gode for stjerteline. Fortsett å let og prøvesitt. Når den rette er innenfor rekkevidde, så kommer hun til å brumme lavt av glede. Får håpe det. Om en stol er god å sitte i, så er ryggen feil. Blir for dyp, for kort, for høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. februar 2024 Forfatter #3787 Del Skrevet 3. februar 2024 Tror forresten blå kommoden overfor ville passet perfekt inn i hallen hos min farmor og farfar. Huset er forlengst solgt ut av familien, men så den plutselig for meg der. De bodde ved stranden, så sånn fargemessig sett ville den vært fin der Jeg kunne meg i grunn godt tenkt meg det huset. Men nå er det andre som bor der og de har gjort endringer på det, og jeg liker det best som det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2024 #3788 Del Skrevet 3. februar 2024 Sola de skrev (4 minutter siden): Får håpe det. Om en stol er god å sitte i, så er ryggen feil. Blir for dyp, for kort, for høy Bevegelig stol = stressless? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. februar 2024 Forfatter #3789 Del Skrevet 3. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Bevegelig stol = stressless? Jeg har sitti i noen og liker dem ikke. Er vel som å banne i kirka, da de skal være så gode Skal på bohus og fagmøbler å prøvesitte stoler snart, så får se om jeg finner en der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2024 #3790 Del Skrevet 3. februar 2024 Kanskje best for deg med mye polstring, så du ikke kjenner hardheten i selve strukturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2024 #3791 Del Skrevet 3. februar 2024 *Hoppen ser drømmende på praktstolen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. februar 2024 Forfatter #3792 Del Skrevet 3. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Kanskje best for deg med mye polstring, så du ikke kjenner hardheten i selve strukturen? Ja. Men ikke for lav heller. Jeg liker ikke å måtte ta sats for å komme meg opp fra stoler og sofaer. - Jeg har kjøpt nye bein til sofaen min, så skal se om det gjør susen på den, ellers forsvinner sofa og jeg blir kun til å ha stol om jeg nå finner en god en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. februar 2024 Forfatter #3793 Del Skrevet 3. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): *Hoppen ser drømmende på praktstolen* Jeg liker ikke sånn recliner- stoler. Synes de er vanskelig å få fotstellet ned på Denne blir for lav i ryggen ser jeg. Vil helst ha en på 4 bein. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. februar 2024 #3794 Del Skrevet 3. februar 2024 Sola de skrev (4 timer siden): Fisk er godt Men nok fisk for denne uken. I dag blir det grilstad hamburger og hamburgerbrød, agurk eller sylteagurk, tomat, paprika, ketchup, sennep, pommes frites. Glemte å kjøpe ferdigdressing og mangler en ingrediens til å lage den jeg pleier å lage selv, så får bli foruten. I morgen blir det grandiosa. Skal vaske klær og gidder sjelden å lage middag de dagene. Fikk hentet en pakke. En lampe blant annet. Har samme lampen i fra før, men nå var den på halvpris av salgspris, så bedre å betale 1/3 av prisen Holder på å skifte ut belysningen i mitt hjem. Kjøpte i mai tror jeg det var noen lampefoter, og fikk samtidig kjøpt matchende lampeskjermer til dem og en gulvlampe jeg har. Jeg avventer å kjøpe soveromsbelysning. Må se hvordan soverommet mitt vil bli, samt om det blir i et eid eller leid hjem. Betaler mer for belysning til et eid hjem, enn et leid hjem. Om det blir eid hjem, så har jeg tegnet hvordan jeg vil ha det. Blir veldig pent I et leid hjem, kan det i grunn være det samme. Dere skulle ha sett hvor stusselig soverommet mitt ser ut for tiden. Eneste lys kommer fra taket og i senga 1 pute og en dyne. Har pleid før å ha mange puter og sengeteppe osv, men ikke nå lenger. Alt er pakket ned eller kastet. Jeg var på ikea.no i går og tittet. Synes blåfargen på denne var så pen. Jeg har samme kommoden i brunsvart. Blå er ikke en farge jeg har noe som helst av i mitt hjem, så tror ikke jeg skal kjøpe denne, men nydelig farge Det jeg er på leting etter er spisestuestoler, bokhyller og en lenestol. Tror kanskje jeg skal ha disse stolene. Stjernestjerten likte å sitte på dem. Bokhyller vet jeg ikke helt hvor jeg skal kjøpe. Vi ha et solid møbel, så beste er vel å lage det selv Lenestol er en håpløs oppgave å finne. Har prøvesittet alt på ikea og skeidar uten å finne noe jeg liker Jeg liker den kommoden så godt og 😍 Er du kommet så langt med pakkingen allerede? Får du hjelp? Håper det! Hvor fort må du finne denne nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. februar 2024 Forfatter #3795 Del Skrevet 3. februar 2024 Rumle skrev (1 time siden): Jeg liker den kommoden så godt og 😍 Er du kommet så langt med pakkingen allerede? Får du hjelp? Håper det! Hvor fort må du finne denne nytt? Jeg bruker min til sengetøy. Forsøker å ikke ha mer sengetøy, enn hva jeg får plass til i den, men har nok mye mer. Kvittet meg med flere søppelsekker med sengetøy, men har likevel alt for mye. Finner jo hvert år, så mange pene nye Jeg er kommet, så langt som jeg var kommet til, til takstmann osv var her. Det ble litt for mye, så har ikke kommet lengre. Tror kanskje jeg må få hjelp til å pakke ned resten. Eller per definisjon kan vi si alt i bodene mine er nedpakket, men jeg har lyst til å gå igjennom ting og kvitte meg med ting jeg ikke har behov for, men får se om det blir her eller i ny bolig. Jeg har 3 måneder gjensidig oppsigelse, så venter egentlig bare på den, men kom ikke denne måneden, så vil tro kanskje neste eller måneden etter. Jeg avventer å få vinteren og tidlig vår over før jeg flytter. Gidder ikke høye strømprisene. Har sentralvarme inkludert her, så fint å slippe den utgiften. Selv om jeg irriterer meg over bråket fra sentralvarmen, så er jeg glad jeg slipper å betale for varmen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. februar 2024 Forfatter #3796 Del Skrevet 4. februar 2024 Klesvask i gang. Rekker ikke over mer enn det mest prekære denne uken heller. Har 4 stappfulle poser med kokevask, som må vaskes. Noe er etterslep fra forrige uke. Håndklær, som var brukt men tørre måtte vente til denne uken. Alle mine bukser er på vask. Forrige uke fant jeg dem ikke. Hadde havnet ved en feil i skittentøyskurven, som er stappfull av ting som ikke blir prioritert Ja, det flyter over av tøy, som venter på å bli vasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2024 #3797 Del Skrevet 4. februar 2024 Du burde hatt en vel instruert hushjelp, eller noe ala sikkert det som Sonja og Harald har. Nei, en slik topputdannet, prikkfri butler! Det kunne ha hjulpet, med mindre du er av mitt slag; jeg må gjøre alle slike personlige ting selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. februar 2024 Forfatter #3798 Del Skrevet 4. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Du burde hatt en vel instruert hushjelp, eller noe ala sikkert det som Sonja og Harald har. Nei, en slik topputdannet, prikkfri butler! Det kunne ha hjulpet, med mindre du er av mitt slag; jeg må gjøre alle slike personlige ting selv. Nja. Klesvask må jeg ta selv. Men rydding kunne andre fått tatt seg av. Men igjen. En rotekopp i samme hus som noen som er overryddig av seg Det hadde jeg ikke giddi Må få lov til å rote litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. februar 2024 Forfatter #3799 Del Skrevet 4. februar 2024 Nå er jeg sliten. Mennesket som skulle vaske etter meg, vasker ikke. Kunne heller strøket seg i stedet for at ingen får vasket. Middagen min fikk seg noen flyveturer i dag. Ble hamburgere. Kjøttet fløy av tallerken på kjøkkenet, så måtte plukke opp. Hadde i utgangspunktet nok kjøtt for flere middager, men etter flyveturene, er det bare 1 igjen i fryseren Paprikaen mistet jeg også. Ikke min dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. februar 2024 Forfatter #3800 Del Skrevet 5. februar 2024 Har vært på nærbutikken og handlet. Søskenet mitt skal handle for meg samt muttern kommer innom om få strakser med pølser fra bestemor Så vil ikke trenge å handle med det første. Var farlig glatt ute, så gikk midt i bilveien I morgen har jeg vært nødt til å sette meg på klesvask. Har så mye ull, jakker, hvit, beige og gråvask å få tatt. Vet ikke om jeg får vasket mer denne uken. I så fall blir det 12 dager til neste vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå