Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Holder på med klesvask. Amerikaneren vasket før meg. Fryser halvt ihjel hver gang jeg ser ham på denne tiden av året. Han vandrer rundt i shorts :fryse:

Får ikke vasket så mye denne uken heller. En boblejakke har vært klar for vask i to uker nå, så måtte sette den på. Da spøker det for om jeg rekker å vaske annet som bør vaskes :S Har ull, hvite plagg, en del jakker som heller ikke denne uken blir vasket.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (12 minutter siden):

Han vandrer rundt i shorts 

...og det er et plagsomt syn?  :lur: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

...og det er et plagsomt syn?  :lur: 

Får årene til å fryse til is skulle jeg til å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Får årene til å fryse til is skulle jeg til å si. 

Oijj....usikker på hvordan det skal tolkes? :klo:  Er han ikke en snasen mann i shorts? 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Oijj....usikker på hvordan det skal tolkes? :klo:  Er han ikke en snasen mann i shorts? 

Oi her og! Sola, nå venter vi i spenning på oppklaring!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vond å se på, hadde han bare holdt munnen lukket så :ler: Han prater på innpust og utpust og høyt :dåne: Ørene mine lukker seg igjen.

Rumle skrev (47 minutter siden):

Oi her og! Sola, nå venter vi i spenning på oppklaring!

Ikke noe spennende.

Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden):

Ja. det gjør vi @Sola de :hoppe: 

Rumle skrev (44 minutter siden):

d258466939722bb1a0d773f93140e7d0.jpg

*vi sjekker julekassen for 2024 mens vi venter* :plystre:

Julekassen :hund: Jeg hopper oppi! Er nesten ferdig med julegavene :fnise: Er noen jeg skal kjøpe til høsten/ rett før jul pga garanti og dato osv, men ellers er jeg ferdig :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har shoppet på halvpris av salgspris- salg i dag. Fant en fin genser til meg selv. Litt tykkere, så passer fint nå på vinteren og sønhøsten når den kommer :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

d258466939722bb1a0d773f93140e7d0.jpg

*vi sjekker julekassen for 2024 mens vi venter* :plystre:

Det er ofte innholdsrike kasser det der. Fin tegning. :) 

Sola de skrev (1 time siden):

Ikke vond å se på, hadde han bare holdt munnen lukket så :ler: Han prater på innpust og utpust og høyt :dåne: Ørene mine lukker seg igjen.

Julekassen :hund: Jeg hopper oppi! Er nesten ferdig med julegavene :fnise: Er noen jeg skal kjøpe til høsten/ rett før jul pga garanti og dato osv, men ellers er jeg ferdig :)

Hadde han overøst deg med kjærleiksdikt, så hadde du kanskje likt det. :lur: 

Julekassesetningene skal vi huske til neste jul kommer, så får vi se om den holder stikk. :fnise: 

Sola de skrev (1 time siden):

Har shoppet på halvpris av salgspris- salg i dag. Fant en fin genser til meg selv. Litt tykkere, så passer fint nå på vinteren og sønhøsten når den kommer :)

Å ha følelsen av å ha gjort et godt kjøp, det varmer min indre husmor. Kanskje din også? 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Det er ofte innholdsrike kasser det der. Fin tegning. :) 

Hadde han overøst deg med kjærleiksdikt, så hadde du kanskje likt det. :lur: 

Julekassesetningene skal vi huske til neste jul kommer, så får vi se om den holder stikk. :fnise: 

Å ha følelsen av å ha gjort et godt kjøp, det varmer min indre husmor. Kanskje din også? 

eh nei. Ikke helt min type mann.

Vi får se når den kommer i posten. Den så ok ut, men det gjorde en annen jeg kjøpte i høst og jeg fikk utslett av den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk ikke klarer å se forskjell på søndag og mandag. Skjer til stadighet, at jeg får nøkkel til vaskeriet på mandager. Burde være mulig å se det står søndag ved der jeg har skrevet meg inn :bond: Var og leverte nøkkel til den som egentlig skulle vaske. Er lei av å få kjeft, for noe jeg ikke har noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

En får utvikle teflonoverflate og la det prelle av med et smil. :nigo: 

Man blir lei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er middagen spist. Ble biffstrimler, bernaisesaus og pommes frites på mitt besøk. Selv spiste jeg Bali kyllinggryte tilsatt, skivet gulrot, brokkoli, ananas, gul paprika, cashewsnøtter, kylling, kremfløte og fullkornsnudler. Ble veldig godt, men tror jeg skal bruke matfløte neste gang i.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er varmt inne i dag. Jeg svetter :ler: Er mange måneder siden sist. Har allerede skiftet antrekk 2 ganger :risterpåhodet: Har vært kaldt så lenge, så har glemt hvor hett det blir her inne når det er varmt.

Var på behandling i formiddag. Pasienten før meg var forsinket, så jeg kom inn og var på vei hjem, i det timen min egentlig skulle begynt :) Fornøyd med det. Ellers i dag skal jeg ikke gjøre så mye. Fikk beskjed om å holde meg av foten. Jada, krykker fortsatt i noen uker til, så får vi se det an når den tid kommer :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (3 timer siden):

Er varmt inne i dag. Jeg svetter :ler: Er mange måneder siden sist. Har allerede skiftet antrekk 2 ganger :risterpåhodet: Har vært kaldt så lenge, så har glemt hvor hett det blir her inne når det er varmt.

Var på behandling i formiddag. Pasienten før meg var forsinket, så jeg kom inn og var på vei hjem, i det timen min egentlig skulle begynt :) Fornøyd med det. Ellers i dag skal jeg ikke gjøre så mye. Fikk beskjed om å holde meg av foten. Jada, krykker fortsatt i noen uker til, så får vi se det an når den tid kommer :nikke:

Er det fordi solen står rett på vinduene?

Håper det hjelper med krykkene ❤ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Er det fordi solen står rett på vinduene?

Håper det hjelper med krykkene ❤ 

Ja, det gjorde den samt sentralvarme på og plussgrader ute :)

Håper det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Har du kjøpt krykker selv på apotek, eller fått via noe annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt krykker selv på apotek, eller fått via noe annet? 

Har nok fått mine alle 6 stk på legevakten opp igjennom :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...