Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Nei, det stemmer, så jeg anbefaler plenty med lystgass til alle som føler for det. :fnise: 

:ler:

Rumle skrev (45 minutter siden):

:popcorn:

:ler:

Rumle skrev (44 minutter siden):

Og god helg!

God helg :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Lindmo. De tvillingbrødrene som synger er på. Min yngste fetter digget dem, da han var liten. Storebroren hans likte dem ikke, så når lillebroren skulle til frisøren og få Markus og Martinussveis, og faren spurte om ikke han skulle få det samme, så ble det høylytte protester :ler: Endte med han nektet å bli med for å klippe seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :gjesp:

Drømte ikke om noe mann i natt. Jeg drømte bare om garn og hvilken farge jeg skal ønske meg på en genser :ler: Er egentlig flere gensere jeg kan tenke meg. Jeg har veldig lyst på fanagenser uten det rutemønsteret nede. En Marius i tykkere garn, og enda en vanlig Marius i annen farge enn de jeg har fra før :dåne: Får nøye meg med en av dem. Sendte mail i går med bilder så får se hva det blir. Er såååååååååååå spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har folk i nærheten som kan trylle frem det du vil ha. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Så heldig du er som har folk i nærheten som kan trylle frem det du vil ha. :) 

I nærheten blir å dra det litt langt. På andre siden av landet :nikke: Får Marius i tykkere garn :danser:Synes den er så pen :rodmer: Liker veldig godt Mariusmønster. Har alt mulig rart i det mønsteret. Vinglass, blomstervase, servise, putetrekk, duk, juletreteppe, sengetøysett, håndklær, kjøkkenhåndklær, forkle, grytekluter, skjerf, gensere, kofte. Synes bare at det er sååååååååååååååååååååå pent :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Med Posten er det meste i nærheten for de fleste. :) 

Når den kommer. Har vært veldig treg her i det siste. Brev sendt i begynnelsen av desember kom ikke før en måned senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt sånn her hos meg også, men det skyldes nok væromstendigheter OG jul på en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Har vært litt sånn her hos meg også, men det skyldes nok væromstendigheter OG jul på en gang. 

Ja, håper det er sånn, at det ikke blir en ny normal. Avisa jeg fikk i går var 1 uke gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo litt feil. 😕  Glad for at jeg ikke jobber med post eller brøyting, for de har mye å gjøre i vinter...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden):

Det blir jo litt feil. 😕  Glad for at jeg ikke jobber med post eller brøyting, for de har mye å gjøre i vinter...

Ja. Det laver virkerlig ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er frokost spist, klesvask sortert, støvsuget stue, bad og gang.

Forleden dag mistet jeg en asjett. Den knuste oppi en kasserolle. Nå er det type hakk inni kasserollen. Var heldigvis en gammel kasserolle, men kjedelig lell. Fikk om ikke annet vasket kjøkkengulvet mange ganger for å være sikker på at jeg fikk opp alle skår som fløy alle veier virker det som. Fant skår bak ene kjøleskapet :risterpåhodet:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de kan fly langt de bitene der og en trør som regel i en og blir klar over at ikke alt ble med
da en rensket gulvet de første gangene. Håper du ikke får overraskelser på bare føtter nå da. 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Ja, de kan fly langt de bitene der og en trør som regel i en og blir klar over at ikke alt ble med
da en rensket gulvet de første gangene. Håper du ikke får overraskelser på bare føtter nå da. 🌹

Bruker crocs på kjøkkenet nå, frem til jeg er sikker på at jeg har fått opp alt. Er som du sier. Dukker alltid opp en eller annen bit leeeenge etterpå :dåne: I fjor tråkket jeg en bitteliten glassbit inn i hælen. Gikk med den en uke før jeg fikk den ut. Kjente den hver gang jeg kom borti. Til slutt måtte jeg skrape huden med en sånn fotfil svært tynn for å få ut glassbiten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort det noen ganger selv også. Blod over halve gulvet før jeg fikk den ut.  :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Har gjort det noen ganger selv også. Blod over halve gulvet før jeg fikk den ut.  :( 

Ja. Blir slik. Er ikke så lett å få ut heller på slike steder selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesvask på gang. Så faen ikke ut i vaskeriet. I ene vaskemaskinen var det masse papirbiter jeg fikk gleden av å plukke ut. Gulvet var full av lo og annen dritt. Er ekkelt å rydde opp etter andre. Lurer også på hvorfor folk ikke klarer å lære seg hvor vaskepulver skal hen og hvor skyllemiddel skal hen. Disse kamrene er aldri vasket, som de skal etter bruk heller.

Har svært kort vasketid denne uken også, så skittentøyskurven, som er overfull blir ikke tømt denne uken heller. Kun mest prekære som blir vasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsj spist. Noen biter firkløver sjokolade og en liten Sunniva eplejuice :ler: Blir ikke noe mer spenstig resten av dagen. Middag blir minibaguette med servelat og rekesalat. Kveldsmat blir nok en vårrull eller to. Jeg handlet på fredag. Døgnvill som jeg har vært hele uka, glemte jeg å kjøpe brødmat og middag nok til hele helgen. Fant en pakke med minibaguetter på kjøkkenet, som har liggi siden nyttår. Får duge :nikke: Har mat i fryseren, men meste har jeg ikke tilbehøret jeg liker til, så får vente til butikkene åpner igjen i morgen. I mellomtiden blir det hva jeg finner, som blir spist :)

Holde på med kokevask nå. Skulle minst ha vasket 5 maskiner til i dag, men får se om jeg rekker å få vasket 1 til 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...