Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 time siden):

:nikke:

På barneskolen skulle vi i hoppbakken for å både ake og å gå på ski. Jeg gikk for langt opp og ende opp med å stupe kråke nedover :dåne:

Uff, synes jeg ser det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (10 timer siden):

Uff, synes jeg ser det :fnise:

Hadde det vært som voksen, hadde jeg nok havnet på sykehus. Slo lufta ut av meg og var mørbanket, men er noe med å falle når man er barn. Man reiser seg opp og børster snø osv av klærne sine og fortsetter å leke. Da jeg var 20 f.eks, om jeg falt på isen, så reiste jeg meg bare rett opp igjen. Nå kjenner jeg det i flere uker etter hvert fall. :risterpåhodet:

Rumle skrev (10 timer siden):

Jeg kan ikke huske at vi var i noe hoppbakke med skolen, men langrennsdag var det hvert år :jepp:

Vi hadde ikke så alt for mange slike dager tror jeg. Var mer orientering med hele skolen vi hadde noen ganger. Det var gøy. Var om høsten eller våren. Fin måte å bli kjent med nærområdet sitt. Vi var både i skogen, fjellet og ved stranden.

Vi hadde en langrennsdag husker jeg. Vi skulle gå i terrenget overfor idrettsbanen. Jeg kan virkelig ikke gå på ski. Ramler hele tiden. Fullstendig 0 talent. Litt som Bambi på glattisen, bare med ski på beina :ler: 

Mener vi hadde en aketur til et eller annet sted også :klo: Var en alpinbakke der, men kan ikke helt se for meg at jeg har vært der :S

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen forresten. Lå og drømte så søtt. En eller annen hadde fanget min interesse.  Så våknet jeg brått :bond: Første  spørsmål. Hvem var det?  :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en tur ute med søppel, vært på butikken og hentet posten. Nå blir det innehelg frem til mandag. Jeg hadde på meg gummistøvler ute. Utenfor her jeg bor var det tørr snø, mens på veien var det svært slapsete og heller vanskelig å gå. Tror jeg valgte rett skotøy. Alt annet ville blitt gjennomvåt. På butikken kjøpte jeg inn rikelig med pålegg, så burde ha for en stund. Lokalavisene mine kom i posten, så har lesestoff nok for en stund også :nikke: Ha en god helg :vinke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

God morgen forresten. Lå og drømte så søtt. En eller annen hadde fanget min interesse.  Så våknet jeg brått :bond: Første  spørsmål. Hvem var det?  :fnise:

Det var din fremtidige sjelevenn som har lett etter deg i hele sitt liv
og nå sirkler han deg inn...først i drømme og så... :lur: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden):

Det var din fremtidige sjelevenn som har lett etter deg i hele sitt liv
og nå sirkler han deg inn...først i drømme og så... :lur: 

Haha, det hadde vært noe. Han virket til å være en like stor skrotnisse som meg selv, så kunne vært moro :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Haha, det hadde vært noe. Han virket til å være en like stor skrotnisse som meg selv, så kunne vært moro :ler:

Da må dere ha et dobbelt så stort hus sammen. :nikke:  Kanskje en stor bolig med to store leiligheter
ved siden av hverandre og i to etasjer, pluss kjeller og loft hver av de. Skulle vel fått plass til litt der? :hoppe: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden):

Da må dere ha et dobbelt så stort hus sammen. :nikke:  Kanskje en stor bolig med to store leiligheter
ved siden av hverandre og i to etasjer, pluss kjeller og loft hver av de. Skulle vel fått plass til litt der? :hoppe: 

Ja, måtte vært noe sånt :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har slik harmoni sammen, at det bare glir av seg selv hele tiden. :nikke: Slæpp åff you! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Dere har slik harmoni sammen, at det bare glir av seg selv hele tiden. :nikke: Slæpp åff you! 

Som i at ingenting blir gjort :ler: Må være mer avslappende for en rotete person å være med en annen rotete person, enn å være sammen med noen som er pedantisk ryddig av seg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da bygger dere en bo-bolig ved siden av og har alt rotet eller hobbyene i det opprinnelige huset. 
Problemer er til for å løses. ;) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Da bygger dere en bo-bolig ved siden av og har alt rotet eller hobbyene i det opprinnelige huset. 
Problemer er til for å løses. ;) 

Ser for meg evig rot :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kjærlighet over alt, så blir rotet også en positiv ting man kan le av. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden):

Med kjærlighet over alt, så blir rotet også en positiv ting man kan le av. ;) 

Var heldigvis bare en svært kort drøm :ler: Bråvåknet, så fant ikke ut så mye mer :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Fortsettelse følger, min venn. :lur: 

Du tror det? :ler: Tror ingen skal holde pusten sin mens de venter :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Du tror det? :ler: Tror ingen skal holde pusten sin mens de venter :ler:

Nei, det stemmer, så jeg anbefaler plenty med lystgass til alle som føler for det. :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...