Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hopp uti det fra hundremeteren og klipp håret kledelig kort i en "guttesveis med lang lugg"! :klappe: 

Sånn har jeg det hver dag. Jeg tror det er sunt å ha det litt kjølig inne. Rundt fjorten på mitt soverom når jeg skal sove. :D 

Guttesveis :dåne: :dåne:

:dåne:

:dåne:

:redd:

Det hadde jeg nok garantert ikke kledd :ler:

Tror jeg er rundt 14 grader om natten også, på soverommet. Fryser fort om dyna kommer av meg. Når jeg åpner stuedøren så er det som en vegg av varme slår i mot en. Noen minutter etterpå så blir det kaldt i stua, for varmen har gått i resten av leiligheten. Sentralvarmen bråker, så ikke noe alternativ å ha stuedøren åpen om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk siste bok i serien Aftenstjernen i dag. Håper jeg klarer å la være å begynne å abonnere på nye serier. De varer jo sååååå lenge. Denne var på 32 bøker. Har abonnert på noen like lange serier tidligere :dåne: Denne serien var grei hele veien egentlig. Andre serier gadd jeg ikke lese siste bøkene på.  Leste siste par sidene først, så vet hvordan denne ender. Nå skal jeg lese :leselusa: :vinke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo godt kalle det for en kort damefrisyre om det lyder bedre, du leseren dypt inni boka nå. :farvel: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Vi kan jo godt kalle det for en kort damefrisyre om det lyder bedre, du leseren dypt inni boka nå. :farvel: 

Kunne aldri hatt så kort hår. Ble snauklippet som barn, og så kort :dåne:Nei takk.

Er ferdig med boka nå. Haha, litt misfornøyd med et par ting. Hadde håpet på at noen skulle få hverandre til slutt, men men :ler: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket en side over alle norske serier av det slaget du nevnte og det finnes jammen mange! :sjokkert:
Umulig å skulle velge når en ikke helt vet hva historien er om. Kunne abonnere også. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg sjakket en side over alle norske serier av det slaget du nevnte og det finnes jammen mange! :sjokkert:
Umulig å skulle velge når en ikke helt vet hva historien er om. Kunne abonnere også. 

Får alltid første boken i nye serier gratis i posten, men det gjør alle som har abonnert på serier tror jeg. Fikk en ny sånn førstebok i posten i dag, men den tror jeg at jeg avstår fra å lese :ler: Vil ikke abonnere, nå når jeg endelig for en gangs skyld ikke venter flere seriebøker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt skummelt å binde seg til ting syns jeg. Solgte til sist Isfolketserien, etter å ha lest den en del ganger. 
Kjente meg ferdig og det var mye på slutten som var veldig langdrygt syns jeg. Litt for lang oppklaring.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Litt skummelt å binde seg til ting syns jeg. Solgte til sist Isfolketserien, etter å ha lest den en del ganger. 
Kjente meg ferdig og det var mye på slutten som var veldig langdrygt syns jeg. Litt for lang oppklaring.

Den serien er jo eviglang! En venninne leste den da vi gikk på ungdomsskolen og hun kunne knapt legge bøkene fra seg. Har ikke lest den selv, takk og lov :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Den serien er jo eviglang! En venninne leste den da vi gikk på ungdomsskolen og hun kunne knapt legge bøkene fra seg. Har ikke lest den selv, takk og lov :fnise:

Starten og litt utover fenget jo. Det var mange virile trollkarer og demoner i fullt krumspring. :rodmer: I say no more...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Starten og litt utover fenget jo. Det var mange virile trollkarer og demoner i fullt krumspring. :rodmer: I say no more...

Husker det der. Hun var helt oppslukt og utbrøt forskrekket at noen levde fremdeles :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter egentlig kun på 1 bok i år. Harlan Coben kommer ut med ny bok i mai. Vil være om Myron Bolitar og Win. Liker bøkene om dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mørbanket god morgen fra meg :gjesp: Har nok ligget forkjært i natt.

I dag har jeg heldigvis ingen planer. Er visst svært glatt ute, så like greit det :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag innendørs da. Har du noe som virker smertestillende i hus? Trist at du skal ha så vondt hele tiden. :sukk: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God dag innendørs da. Har du noe som virker smertestillende i hus? Trist at du skal ha så vondt hele tiden. :sukk: 

Ja, har det, men rører dem helst ikke. Er vant til smerter.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av de vanlige fargene jeg alltid ender opp med på klær. Er så blek at kler ikke skarpe farger. Mer dusige og pasteller kler meg. Haha, kunne tenkt meg å finne opp en ny farge :ler: Høst og vinterklærne mine kjøpte jeg med vilje i helt andre farger enn jeg har pleid å bruke. De er fine de, men kanskje ikke helt i min stil fargemessig. Ser over vår og sommerklærne mine og de er jo  hva jeg har mest av, men er litt lei av fargene de er i. Synes ikke nettbutikkene har noe spennende heller å velge blant. Skulle handle litt på diverse salg, og alt jeg fant var en lyseblå tunika. Kjøpte den ikke for jeg gidder ikke betale frakt på pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jo bare så vidt begynt å presentere "nyheter", så sjansen for at du finner noe som er deg...øker og øker fremover. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo bare så vidt begynt å presentere "nyheter", så sjansen for at du finner noe som er deg...øker og øker fremover. :) 

Nja. Trenger egentlig ingenting. Kunne vært kjekt med noe nytt, men tror jeg må holde meg til det jeg har. Er flere søppelsekker fulle med sommerklær. Skal gå igjennom alt sammen. Kvitte meg med det som ikke vil bli brukt. Jeg har noen skjørt f.eks. Jeg går aldri i skjørt :ler: Vet ikke hva det er med dem, men de vrenger seg liksom rundt meg når jeg beveger meg i dem, i stedet for å være i ro på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Jeg går aldri i skjørt :ler: Vet ikke hva det er med dem, men de vrenger seg liksom rundt meg når jeg beveger meg i dem, i stedet for å være i ro på kroppen.

Da er det modellen som ikke passer deg. "Rett opp og ned-skjørt" som ikke har mye stoff som kan jobbe i vinden, pleier å sitte på plass. Det er min erfaring jaffal. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...