Sola de Skrevet 6. januar 2024 Forfatter #3541 Del Skrevet 6. januar 2024 Rumle skrev (Akkurat nå): Stemmer det! Dessverre egentlig, men sånn er det Veldig smart med en sånn var, problemet er bare hvor man skal oppbevare noe sånt. Hvor putter du den? Den hadde passet fint bak noen jakker eller kjoler i klesskapet eventuelt oppå klesskapet. Hos meg har jeg den stående oppi en plastkasse enn så lenge, men det er bare fordi den får stå i fred der. Skal flytte, så har begynt å stable kasser oppå hverandre like ved den, så når jeg ikke rekker å få stablet høyere opp, så kommer den på toppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. januar 2024 #3542 Del Skrevet 6. januar 2024 Sola de skrev (8 minutter siden): Den hadde passet fint bak noen jakker eller kjoler i klesskapet eventuelt oppå klesskapet. Hos meg har jeg den stående oppi en plastkasse enn så lenge, men det er bare fordi den får stå i fred der. Skal flytte, så har begynt å stable kasser oppå hverandre like ved den, så når jeg ikke rekker å få stablet høyere opp, så kommer den på toppen. Oppå klesskapet kunne gått her og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. januar 2024 Forfatter #3543 Del Skrevet 6. januar 2024 Rumle skrev (Akkurat nå): Oppå klesskapet kunne gått her og Er nok der den vil havne etter hvert her også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2024 #3544 Del Skrevet 6. januar 2024 Hihi...håper du finner en STOR bolig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. januar 2024 Forfatter #3545 Del Skrevet 6. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Hihi...håper du finner en STOR bolig. Hvertfall så stor at det blir plass til det jeg trenger plass til En bod er et absolutt must. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. januar 2024 #3546 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg fant brillene mine forresten! De lå i et handlenett jeg ikke har brukt på ganske lenge, pussig, uten beskyttelse og 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. januar 2024 Forfatter #3547 Del Skrevet 7. januar 2024 (endret) Rumle skrev (3 timer siden): Jeg fant brillene mine forresten! De lå i et handlenett jeg ikke har brukt på ganske lenge, pussig, uten beskyttelse og Bra du fant dem! Kanskje de har ligget i en lomme og falt ned i handlenettet? Endret 7. januar 2024 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. januar 2024 Forfatter #3548 Del Skrevet 7. januar 2024 15 minutter brukte et nabopar på å diskutere når de skulle vaske klær. Jeg overhørte dem. Hva skjer når de skal lage middag. Må bli både morgen kveld og natt igjen før de klarer å bestemme seg for en rett og så bestemme seg for når de skal lage den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. januar 2024 #3549 Del Skrevet 8. januar 2024 Sola de skrev (10 timer siden): 15 minutter brukte et nabopar på å diskutere når de skulle vaske klær. Jeg overhørte dem. Hva skjer når de skal lage middag. Må bli både morgen kveld og natt igjen før de klarer å bestemme seg for en rett og så bestemme seg for når de skal lage den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. januar 2024 Forfatter #3550 Del Skrevet 8. januar 2024 Da har jeg vært ute med søppel, papp og vært og handlet. Frokosten er spist. Ble rundstykke med løvtynn kokt skinke og jarlsberg på ene halvdelen og kaviar og jarlsberg på den andre. Til middag i dag blir det jegergryte. Har både reinsdyrskav og pølser, så får se hva jeg finner ut jeg har lyst på i når middagen skal lages. Er begynt å bli underkjølt og glatt ute. Gikk greit herfra og bort til butikken, men der var det glatt utenfor. Fikk julekort i posten i dag. Posten er såååååå treg blitt! Ting som er sendt for over en måned siden, burde kommet fram før jul Fikk lokalavisa fra der jeg kommer fra. Er gamle nyheter blitt innen den kommer hit, men kom hvertfall den uka etter den kom ut. Har vært noen ganger den nesten har vært 14 dager gammel før den kom 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #3551 Del Skrevet 9. januar 2024 Fikk beskjed i dag om å finne fram krykkene mine igjen. Det før støv har fått lagt seg på dem, fra forrige gang jeg måtte fram med dem. Jeg så den komme, men likevel Jeg hadde mange pakker som ventet på å bli hentet og de hadde nesten ligget ut tiden sin på hentestedet. Søskenet mitt hentet dem og handlet også, så slipper det på en liten stund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. januar 2024 #3552 Del Skrevet 9. januar 2024 Sola de skrev (2 timer siden): Fikk beskjed i dag om å finne fram krykkene mine igjen. Det før støv har fått lagt seg på dem, fra forrige gang jeg måtte fram med dem. Jeg så den komme, men likevel Jeg hadde mange pakker som ventet på å bli hentet og de hadde nesten ligget ut tiden sin på hentestedet. Søskenet mitt hentet dem og handlet også, så slipper det på en liten stund Så kjedelig, får håpe det hjelper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #3553 Del Skrevet 10. januar 2024 Fått på meg klær og egentlig klar til å dra. Da ringer telefonen. Avlysning Irriterende. Kunne liksom ringt noen minutter før, så hadde jeg fortsatt vært i pyjamas min Må ut med søppel og hente post, om det er post. Er usikker på om det er 3- dagers postuke her denne uken eller om det er 2- dagers postuke. Muttern fikk post i går og jeg forleden dag og vanligvis pleier vi å ha post på samme dager så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #3554 Del Skrevet 10. januar 2024 Der kom det nødvarselet på telefonen min. På en annen gammeldags type mobil kom det ikke noe varsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #3555 Del Skrevet 10. januar 2024 Tok meg i å nynne på strofe fra hvis du vil ha mæ- sangen til Halvdan Sivertsen. Hvis du vil ha mæ når hverdagen kommer Og se mæ i vårlys når høsten e her Så e æ din både vinter og sommer Og hardt ska æ hold dæ når natta e nær Guri for noen vakre ord satt sammen Bodø/ Glimt supporter som jeg er, så er det mest hans sanger som synges av supporterne jeg nynner på, men denne sangen likte jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2024 #3556 Del Skrevet 10. januar 2024 Med vakre ord satt sammen og fremført som at en mener det...kommer en langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #3557 Del Skrevet 10. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Med vakre ord satt sammen og fremført som at en mener det...kommer en langt. Det er veldig sant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #3558 Del Skrevet 10. januar 2024 Jeg har lyst til å klippe håret mitt samtidig som jeg har lyst på langt hår igjen, så klipper jeg det, så tar det enda lenger tid Har ikke klippet det siden august, tror jeg det var. Har fått vekk alt av ettervekst som var farget, i klippen min da. Er litt rart å venne seg til å se sin egen hårfarge igjen etter 10 års tid med farget hår. Var det sånn det var tenker jeg ofte når det henger rett ned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #3559 Del Skrevet 10. januar 2024 Det er kaldt inne. Med sentralvarmen på er det 20,5 grader i stua. Vil tro det er rundt 16 grader i resten av leiligheten. Har kledd på meg tykke ullsokker og fleecejakke. Har vært heller kjølig her i hele dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2024 #3560 Del Skrevet 11. januar 2024 Sola de skrev (16 timer siden): Jeg har lyst til å klippe håret mitt samtidig som jeg har lyst på langt hår igjen, så klipper jeg det, så tar det enda lenger tid Har ikke klippet det siden august, tror jeg det var. Har fått vekk alt av ettervekst som var farget, i klippen min da. Er litt rart å venne seg til å se sin egen hårfarge igjen etter 10 års tid med farget hår. Var det sånn det var tenker jeg ofte når det henger rett ned Hopp uti det fra hundremeteren og klipp håret kledelig kort i en "guttesveis med lang lugg"! Sola de skrev (14 timer siden): Det er kaldt inne. Med sentralvarmen på er det 20,5 grader i stua. Vil tro det er rundt 16 grader i resten av leiligheten. Har kledd på meg tykke ullsokker og fleecejakke. Har vært heller kjølig her i hele dag Sånn har jeg det hver dag. Jeg tror det er sunt å ha det litt kjølig inne. Rundt fjorten på mitt soverom når jeg skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå