Sola de Skrevet 23. desember 2023 Forfatter #3421 Del Skrevet 23. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Oijj...der hadde ikke jeg likt meg og hadde fått opp TI gardiner og sort søppelsekkspesialsydd gardin. Men gratulerer allikevel. Gjorde det første tiden jeg bodde her. Han søppelsekk opp foran vindu, så jeg skulle kunne dusje når det passet meg, men så ble søppelsekkene gjennomsiktige de og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2023 #3422 Del Skrevet 23. desember 2023 Sola de skrev (5 timer siden): Var hva jeg gjorde med plommetreet første årene også. Snudde det ofte. Så glemte jeg av å gjøre det og nå er det skeivt Får satse på det Er så mye uvettig oppskyting. Ser hvert år han øyelegen fortelle om hvor mange skadete det har vært. Er så unødvendig. Burde forbys oppskyting i privat regi. Klarer du duften fra svibel? Synes den er så ekstrem. Guri så superkult! Det der skal jeg forsøke meg på en jul! Hva fester man stilken i? Sytråd? Kanskje? Eller en tynn metalltråd? Du kan sikkert bruke et sløyfebånd og, hvis du feks tar litt grønn blomstertape rundt stilken der du binder det kanskje, så holder det bedre muligens? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2023 Forfatter #3423 Del Skrevet 23. desember 2023 Rumle skrev (21 minutter siden): Kanskje? Eller en tynn metalltråd? Du kan sikkert bruke et sløyfebånd og, hvis du feks tar litt grønn blomstertape rundt stilken der du binder det kanskje, så holder det bedre muligens? Må bli nydelig med sløyfebånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2023 #3424 Del Skrevet 23. desember 2023 Sola de skrev (6 timer siden): Gjorde det første tiden jeg bodde her. Han søppelsekk opp foran vindu, så jeg skulle kunne dusje når det passet meg, men så ble søppelsekkene gjennomsiktige de og Hmm... Ganske mange meter med aluminiumspapir festet med tape over alt? Her tenker vi løsninger så Stjerteline ikke skal bli sjenert i privaten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. desember 2023 #3425 Del Skrevet 23. desember 2023 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2023 Forfatter #3426 Del Skrevet 23. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Hmm... Ganske mange meter med aluminiumspapir festet med tape over alt? Her tenker vi løsninger så Stjerteline ikke skal bli sjenert i privaten. Hadde vel vært større fare for å få politiet på døren, med aluminiumsfolie i vindu? Ser for meg de ville trodd det var noe annet på gang Leste et eller annet sted en gang at slikt i soveromsvindu skulle være bra om sommeren SVK skrev (10 minutter siden): God jul! God jul til deg og SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. desember 2023 Forfatter #3427 Del Skrevet 24. desember 2023 God julaften folkens Har fått ribba i stekeovnen og småkaker på fat. får holde for nå. Før pandemien pleide jeg å ha godterier i skåler stående. Nå får alle poser med masse forskjellige godterier. innpakket. For å slippe at man tar på ting andre skal spise. Julegaver er kommet under treet. - det gjorde jeg i går. Venter på at resten av besøket mitt skal komme. Ha en fin dag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2023 #3428 Del Skrevet 24. desember 2023 Ha en nydelig, trivelig dag og kveld med ditt besøk som får kongelig oppvartning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. desember 2023 #3429 Del Skrevet 24. desember 2023 *sitter meg pent ned og venter på pent innpakket godtepose* Riktig god jul! ❤ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2023 #3430 Del Skrevet 24. desember 2023 *setter meg pent bak Rumlen og ....* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. desember 2023 #3431 Del Skrevet 24. desember 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): *setter meg pent bak Rumlen og ....* Pusse tenner midt på dagen på julaften? *gomler marsipan* Endret 24. desember 2023 av Rumle 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2023 #3432 Del Skrevet 24. desember 2023 Rumle skrev (4 minutter siden): Pusse tenner midt på dagen på julaften? *gomler marsipan* Hihi...jeg skal jo smile pent når Sola dukker opp og da kan jeg ikke ha persillekvaster mellom tennene vettu. Kos deg med masse pan i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. desember 2023 #3433 Del Skrevet 24. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hihi...jeg skal jo smile pent når Sola dukker opp og da kan jeg ikke ha persillekvaster mellom tennene vettu. Kos deg med masse pan i dag. Hmm godt poeng! Du og! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. desember 2023 Forfatter #3434 Del Skrevet 24. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ha en nydelig, trivelig dag og kveld med ditt besøk som får kongelig oppvartning. Tusen takk Håper du har hatt en fin dag også Rumle skrev (3 timer siden): *sitter meg pent ned og venter på pent innpakket godtepose* Riktig god jul! ❤ Riktig god jul Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): *setter meg pent bak Rumlen og ....* Pusser du tennene? Rumle skrev (3 timer siden): Pusse tenner midt på dagen på julaften? *gomler marsipan* Hihi, tenkte jeg og Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hihi...jeg skal jo smile pent når Sola dukker opp og da kan jeg ikke ha persillekvaster mellom tennene vettu. Kos deg med masse pan i dag. Persillekvast Tøflus 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2023 #3435 Del Skrevet 24. desember 2023 Snurr Film! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. desember 2023 Forfatter #3436 Del Skrevet 24. desember 2023 Da sitter jeg her fremdeles stappmett etter middagen. Ble veldig god ribbe. Hadde også sossisser. Hadde rosenkål, brokkoli, gulrot, mandelpotet, tyttebærsyltetøy, surkål og saus til. Gavene er åpnet. Fikk veldig mye fint i år også. Mye penger. Pleier å skrive ønskelister, da jeg liker å åpne opp pakker, men hadde ingenting å ønske meg i år, så ble penger fra mange. Fikk flere par hjemmestrikkede votter ullsokker også. Fikk et smykke, smeg stekepanne med lokk, 2 notatbøker. Mummi vinterkopp, endel kremer, noen duker og en nydelig figur av min grandtante. Den var formet som to elskede. Likte den veldig godt. Nå spiser jeg smulteringer selv om jeg egentlig er mett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. desember 2023 Forfatter #3437 Del Skrevet 24. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Snurr Film! Hveeeeeeem eeeeer deeeeennnneeee kaaaaaareeeen medd seeeeekk oggg luuuue påååå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2023 #3438 Del Skrevet 24. desember 2023 Hyggelig å høre at du ble fornøyd med havene. Ei glad sol fortjener det beste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. desember 2023 Forfatter #3439 Del Skrevet 24. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hyggelig å høre at du ble fornøyd med havene. Ei glad sol fortjener det beste. Får alltid så masse fint 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2023 #3440 Del Skrevet 24. desember 2023 Da vil jeg få synge en gledeshymne i anledning denne søte mørketid: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå