Rumle Skrevet 20. desember 2023 #3381 Del Skrevet 20. desember 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Ja. Så på en butikk i nærheten både glitter og flagg, så hadde vel kjøpt der, om jeg ikke hadde funnet. Nå er treet pyntet også. Litt mindre så enn vanlig. Vanligvis pleier jeg å ha mange figurer på, men i år gadd jeg ikke å pakke dem opp, så ble stort sett bare kuler og pynt som lå løs i juletrepyntkassen. Skal du ha juletre? Å nei! Det er man jo avhengig av! De kan ikke ha falt under senga, eller sofaen? Mine ramler av og til ned fra nattbordet mitt, så må på leting under senga etter dem. Da jeg hadde andre sofaen min, så etter et par ukes leting fant jeg fjernkontrollen til tv under ene puten man sitter på i sofaen Jeg har letet overalt etter passet mitt i et års tid nå. Finner det ikke. Finner ikke mappen det pleide å ligge i heller, så bare gudene vet hvor de har tatt veien. Utrolig kjedelig å ikke finne sånne viktige ting! Jeg bruker de ikke hele tiden, så dermed kan de i teorien ligge hvor som helst, håper bare jeg har de her hjemme. Får bare fortsette å lete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #3382 Del Skrevet 20. desember 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Utrolig kjedelig å ikke finne sånne viktige ting! Jeg bruker de ikke hele tiden, så dermed kan de i teorien ligge hvor som helst, håper bare jeg har de her hjemme. Får bare fortsette å lete Ja. Skal nesten vedde på at om jeg drar og bestiller nytt, så dukker det jeg ikke finner opp igjen. Var innom et legekontor her om dagen, og da kom sekretæren inn på leting etter en pasients briller. Tror mange legger især lesebriller fra seg overalt. Håper de dukker opp snart. Du har ikke byttet veske, eller jakke siden du sist hadde dem med deg noe sted? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. desember 2023 #3383 Del Skrevet 20. desember 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Ja. Skal nesten vedde på at om jeg drar og bestiller nytt, så dukker det jeg ikke finner opp igjen. Var innom et legekontor her om dagen, og da kom sekretæren inn på leting etter en pasients briller. Tror mange legger især lesebriller fra seg overalt. Håper de dukker opp snart. Du har ikke byttet veske, eller jakke siden du sist hadde dem med deg noe sted? Har faktisk byttet jakke, så det var en god ide, skal sjekke om jeg kan ha stappet de i lommen der, egentlig tvilsomt for det gjør jeg aldri til vanlig, men verdt et forsøk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #3384 Del Skrevet 20. desember 2023 Rumle skrev (18 minutter siden): Har faktisk byttet jakke, så det var en god ide, skal sjekke om jeg kan ha stappet de i lommen der, egentlig tvilsomt for det gjør jeg aldri til vanlig, men verdt et forsøk! Håper de dukker opp snart. Briller er dyrt å miste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. desember 2023 #3385 Del Skrevet 20. desember 2023 Sola de skrev (51 minutter siden): Håper de dukker opp snart. Briller er dyrt å miste. Ja! Trenger jo virkelig ikke det nå! På den annen side så trenger jeg nok snart nye likevel, men det er veldig upraktisk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2023 #3386 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg har selv forsøkt å integrere slike fargerike snorer til å ha rundt halsen, som brillene festes i; det gikk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #3387 Del Skrevet 21. desember 2023 Rumle skrev (16 timer siden): Ja! Trenger jo virkelig ikke det nå! På den annen side så trenger jeg nok snart nye likevel, men det er veldig upraktisk da! Håper de dukker opp snart. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har selv forsøkt å integrere slike fargerike snorer til å ha rundt halsen, som brillene festes i; det gikk ikke. Kan se for meg slike snorer fort kan bli i veien. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #3388 Del Skrevet 21. desember 2023 Holdt på med massiv oppvask. Bestikk og denslags gjenstod. Oppi vasken lå en kokkekniv Gikk som det måtte gå. Skar meg i fingeren Er så irriterende å skjære seg. River det opp igjen hver gang jeg er i vann med hendene. Blir frossenpizza til middag i dag. Har bare vært drittmat hele uken. Prioriterer ikke matlaging når jeg forsøker å få det ok til jul her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2023 #3389 Del Skrevet 21. desember 2023 Husk å puste med nederst i magen, Sola..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #3390 Del Skrevet 21. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Husk å puste med nederst i magen, Sola..... Jo.. Men det kommer takstmann og megler deretter hit veldig snart, og jeg liker å ha ting nedpakket før folk kommer og glor overalt, så stresser med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2023 #3391 Del Skrevet 21. desember 2023 I alle dager?!? Kommer det det nå? Må du ut fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #3392 Del Skrevet 21. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): I alle dager?!? Kommer det det nå? Må du ut fort? Nei, men de kommer raskere enn jeg først fikk vite. Var snakk om mars, og nå blir det januar plutselig. Samma det. De får bare komme. Men de må ikke regne med å få vakre bilder. Er ikke interessert i å ha mine ting til spott og spe på bilder her og der. Pakker ned det jeg kan få pakket ned innen da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2023 #3393 Del Skrevet 21. desember 2023 Det var uprofft. Liker ikke sånn. De får gi beboere god tid og holde på den avtalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #3394 Del Skrevet 21. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det var uprofft. Liker ikke sånn. De får gi beboere god tid og holde på den avtalen. Det synes jeg også. Men jeg har ikke mottatt oppsigelse, og er 3 mnd gjensidig oppsigelse, så tar det foreløpig med ro. Er ikke så interessert i å betale dyre vinterstrømprisene, så avventer til våren kommer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #3395 Del Skrevet 22. desember 2023 Da har vi vaska gulvet og vi har ikke børi ved Har på avfukter. Den bråker, men forhåpentligvis gjør den jobben sin. Ble baguette med rekeost til frokost. Skal på butikken om en stund. Har laget meg lapp. Ellers må jeg rydde i gangen før søskenet mitt kommer. Det snublet og holdt på ramle sist det var her, så det ble sinna på meg og sa jeg måtte rydde i gangen til neste gang det kom på besøk. - Er bare sko som står overalt. De som er i daglig bruk. Problemet var at jeg har et par helsesandaler jeg bruker når jeg henter post, vasker klær, går ut med søppel osv. De er vonde som fy å tråkke på sånn om man ikke vet de er der og de sto selvsagt midt i gangen og når man bærer ting og ikke helt ser hvor man går. Snublet selv over dem i går. Jeg skal få ryddet før søskenet mitt kommer. Det skal handle for meg i dag. Sånne tunge ting jeg ikke klarer å bære selv. Normalt sett handler jeg bare litt og litt, så greier det selv, men når jeg har gjester og butikkene ikke er åpen på mange dager, så er det kjekt med bærehjelp. Skal ha 10 liter melk og julebesøket mitt skal ha brus. Jeg drikker ikke brus, så akkurat det får de kjøpe inn selv. Kjøper bare inn feil de gangene jeg har kjøpt inn til dem. Er liksom ikke hva de liker da, selv om de likte det noen måneder før 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #3396 Del Skrevet 22. desember 2023 Har vært en tur på nærbutikken. Kjøpte frukt, litt grønnsaker jeg skal ha til ribben og finnbiff. Kjøpte også Allers, hjemmet, norsk ukeblad og Donald. Liker å ha blader å lese i til jul og påske. De hadde ikke familien på nærmeste butikkene her. Håper det fremdeles blir utgitt. Liker det bladet. Så mange fine strikkeoppskrifter og kryssord. I morgen skal jeg kjøpe brødmat til julen og noe smågodt og chips. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2023 #3397 Del Skrevet 22. desember 2023 Det er ikke lenge til nå. Innsatsen din er formidabel og det blir helt sikkert hyggelig, koselig, velsmakende og greit, alt sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #3398 Del Skrevet 22. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Det er ikke lenge til nå. Innsatsen din er formidabel og det blir helt sikkert hyggelig, koselig, velsmakende og greit, alt sammen. Vi får satse på det. Søskenet mitt og dets bestevenn var og hentet pakker og handlet for meg. Jeg hadde blant annet bestilt mummikopper og skåler til meg selv og andre. Men de pakker det inn i så store esker Jeg liker så godt hemulen koppen min, så bestilte skålen til den koppen også. Synes den er så søt Og passer til å ha framme til våren f.eks til å ha godterier i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #3399 Del Skrevet 22. desember 2023 Er litt rart med det. Fra sommeren er på hell, så går jeg inn i jul opp og ned i mente, men så kommer julen og jeg gleder meg egentlig veldig til våren. Blir ikke til å så noe denne våren tror jeg. Får se hvordan det blir i nytt hjem, med balkong, hageflekk eller hva det må være Jeg har drivhus, blomsterhylle, uendelig mange potter og blomsterkasser, så bør vel ha en balkong om ikke annet å sette dem på. Har bodd før i leilighet uten balkong og det er egentlig ikke noe jeg ønsker å gjenta. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2023 #3400 Del Skrevet 22. desember 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Og passer til å ha framme til våren f.eks til å ha godterier i Vakkert motiv og farger og ....du; det passer til godis hele året det. Hvor stor i tversover-cm er den øverst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå