Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2023 #3321 Del Skrevet 15. desember 2023 Fyttikatta. Det var styggdyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #3322 Del Skrevet 15. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Fyttikatta. Det var styggdyrt. Det synes jeg og. På drosjer tilhørende selskap går det noen sekunder mellom hver gang summen øker. I denne bilen var det konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #3323 Del Skrevet 15. desember 2023 Har akkurat spist middag. Ble sånn god kålstuing fra coop og kjøttkakene til fjordland. Jeg er ikke så glad i potetene i de pakningene, så lot dem være. Spiste kål og kjøttkaker med masse tyttebærsyltetøy på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #3324 Del Skrevet 15. desember 2023 Kjøpte fjordland mandelpotetpakninger. Var 3 stk for prisen av 2 på nærbutikken. Går ikke ut av dato før i februar, så får håpe disse holder til jul, men skal kjøpe en pose med mandelpotet, som jeg kan ha i reserve, skulle den bli ødelagt. Lettvint å varme opp. Har gitt opp å koke mandelpotet uten at den blir til mos. Jeg pleier så vidt å varme den før jeg setter kasserollen til side mens jeg lager annet, og selvsagt har det blitt til mos lell innen jeg blir ferdig med resten. Da får det bli fjordland sine mandelpoteter i stedet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #3325 Del Skrevet 15. desember 2023 Har vært og hentet pakke fra ene tanten min Jeg glemte av hele pakken. Fikk melding for flere dager siden, og trodde jeg hadde hentet den Satt og sporet andre pakker, og trykket på feil link og oppdaget jeg ikke hadde hentet, så gikk avsted for å hente den. Må få opp juletreet i løpet av helgen, for nå er det pakker overalt. Kjøpte også små pepperkakehus som jeg skal dekorere når jeg får tid. Håper på å få pyntet bittelitt til jul i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2023 #3326 Del Skrevet 15. desember 2023 God fredag og helg, Frøken Juuuul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2023 #3327 Del Skrevet 15. desember 2023 Sola de skrev (1 time siden): Har vært og hentet pakke fra ene tanten min Jeg glemte av hele pakken. Fikk melding for flere dager siden, og trodde jeg hadde hentet den Satt og sporet andre pakker, og trykket på feil link og oppdaget jeg ikke hadde hentet, så gikk avsted for å hente den. Må få opp juletreet i løpet av helgen, for nå er det pakker overalt. Kjøpte også små pepperkakehus som jeg skal dekorere når jeg får tid. Håper på å få pyntet bittelitt til jul i morgen Ferdige pepperkakehus? Hvor fant du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #3328 Del Skrevet 15. desember 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Ferdige pepperkakehus? Hvor fant du det? Må sette dem sammen. Rema og meny har dem blant annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2023 #3329 Del Skrevet 15. desember 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Må sette dem sammen. Rema og meny har dem blant annet. Aha, da tror jeg at jeg vet hva du mener 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #3330 Del Skrevet 15. desember 2023 Rumle skrev (35 minutter siden): Aha, da tror jeg at jeg vet hva du mener Kjøpte disse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2023 #3331 Del Skrevet 15. desember 2023 Sola de skrev (18 minutter siden): Kjøpte disse Åh, de var søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #3332 Del Skrevet 15. desember 2023 Rumle skrev (24 minutter siden): Åh, de var søte! Spørs om de blir slik når jeg har dekorert.. Du skulle sett de pepperkakehusene jeg har laget sjæl tidligere år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2023 #3333 Del Skrevet 15. desember 2023 Sola de skrev (6 minutter siden): Spørs om de blir slik når jeg har dekorert.. Du skulle sett de pepperkakehusene jeg har laget sjæl tidligere år De blir sikkert fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2023 #3334 Del Skrevet 16. desember 2023 Jeg har aldri testet sånne baksteting, men veldig vakkert når folk kan det de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. desember 2023 Forfatter #3335 Del Skrevet 16. desember 2023 Rumle skrev (9 timer siden): De blir sikkert fine Vi får se Kjøpte noen små pepperkakemenn man kunne dekorere også, så mulig jeg gjør det og. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg har aldri testet sånne baksteting, men veldig vakkert når folk kan det de gjør. Kusinen til min mor lager vakreste forseggjorte pepperkakehusene. Men der holder de på i flere dager. Tror de planlegger hvert år hva de skal lage. Jeg bruker maks en time og de pleier å se deretter ut Har ikke pyntet ferdiglagde hus før, tror jeg. Bare hjemmelaget. Kjøpte rød og grønn glasur i går. Har konditorfarge, så kan farge selv også om jeg vil ha annen farge. Skal kjøpe nonstop i dag. Gelemenn også tror jeg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. desember 2023 Forfatter #3336 Del Skrevet 16. desember 2023 Men før jeg i det hele tatt begynner med pepperkakehusene, så må jeg få vasket i vindusveggen. Pakke ned noe høstlig pynt, og sette frem det jeg har av julepynt. Det som er nedpakket skal forbli nedpakket. Bli kun nyervervelsene som får komme opp, samt messinghusene og alle ullfigurene, trær osv. Ser noe for meg. Juletreet bør også komme opp i dag. Så får brette opp ermene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2023 #3337 Del Skrevet 16. desember 2023 Jeg gleder meg til å nesten se hvor fint det blir og ønsker deg inspirasjon og krefter på ferden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. desember 2023 #3338 Del Skrevet 16. desember 2023 (endret) Det er så imponerende med de veldig forseggjorte og gjennomtenkte pepperhusene Men, de vanlige er nå mest sjarmerende likevel Kos deg, og ikke stress for mye nå da Endret 16. desember 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. desember 2023 Forfatter #3339 Del Skrevet 16. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg gleder meg til å nesten se hvor fint det blir og ønsker deg inspirasjon og krefter på ferden. Vindusveggen er ferdig pyntet, eller ryddet blir vel et mer korrekt ord. Oppå et lavere skap jeg har har jeg også fått pyntet. Julelandsbyaktig med keramikkhus og tre i keramikk i midten med ullfigurer som et syngende kor/ figurer rundt omkring. Gjenstår messinghusene og juletreet, men det blir ikke i dag. Er så mørkt ute. Skumrete. Liker å ha skikkelig dagslys når jeg gjør husarbeid. Rumle skrev (3 timer siden): Det er så imponerende med de veldig forseggjorte og gjennomtenkte pepperhusene Men, de vanlige er nå mest sjarmerende likevel Kos deg, og ikke stress for mye nå da Joda, om barn har laget dem, er de fine, men når damer i sin beste alder har laget dem og de ser verre ut enn hva barnehagebarn lager Har vært og kjøpt nonstop og gelemenn, så blir vel kanskje en del av pynten Har egentlig per nå, ikke noe sted å sette dem, så får se når det blir at de blir laget. Må finne fram en plastkasse, som jeg kan begynne å pakke ned ting i. Mye pynt som ikke skal opp igjen, så lenge man bor her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. desember 2023 #3340 Del Skrevet 16. desember 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Vindusveggen er ferdig pyntet, eller ryddet blir vel et mer korrekt ord. Oppå et lavere skap jeg har har jeg også fått pyntet. Julelandsbyaktig med keramikkhus og tre i keramikk i midten med ullfigurer som et syngende kor/ figurer rundt omkring. Gjenstår messinghusene og juletreet, men det blir ikke i dag. Er så mørkt ute. Skumrete. Liker å ha skikkelig dagslys når jeg gjør husarbeid. Joda, om barn har laget dem, er de fine, men når damer i sin beste alder har laget dem og de ser verre ut enn hva barnehagebarn lager Har vært og kjøpt nonstop og gelemenn, så blir vel kanskje en del av pynten Har egentlig per nå, ikke noe sted å sette dem, så får se når det blir at de blir laget. Må finne fram en plastkasse, som jeg kan begynne å pakke ned ting i. Mye pynt som ikke skal opp igjen, så lenge man bor her. Ja, i dag ble det bare aldri skikkelig lyst? Sikkert like sjarmerende for det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå