Sola de Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #3241 Del Skrevet 4. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ingen kommer til å sulte hos deg. Nei, må ha nok mat Bedre med mat igjen enn å gå tom før folk har fått forsynt seg Har lest nok av slike tråder her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #3242 Del Skrevet 4. desember 2023 Nå er jeg mett. Ble strimlet kyllingfilet, litt pommes frites, posesalat og hjemmelaget dressing til middag Var egentlig ment som gårdagens middag, men var så sliten etter klesvask, at ble ikke noe middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #3243 Del Skrevet 5. desember 2023 Var som et overtrøtt grettent barn da jeg la meg i går. Sovnet nesten før hodet traff puta og våknet nå for litt siden. Fullstendig mørbanket. Irriterer meg. Hvis jeg gjør noen halvakrobatiske bevegelser ene dagen, så får jeg lide for det dagen etterpå Har ting jeg skulle ha gjort i dag. Har lang liste over ting som skal gjøres. Får se hvor langt på den lista jeg kommer i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #3244 Del Skrevet 5. desember 2023 Har vært og hentet en pakke. Bestilte en jakke for min mor. Liker ikke at hun trykker på alt som er å trykke på, på pc eller nettbrettet sitt, så har lagt ned forbud om at hun får bestille selv på nettet. Hun beskrev en reklame hun hadde sett og jeg fant jakka i en av mine vanlige nettbutikker. Skulle likt å lagt inn ad block på pc og nettbrettet hennes. Har også fått kjøpt et par ting til som står på handlelisten til jul. Melange og multebærsyltetøy. Om jeg handler en ting eller to hver gang jeg er på butikken, så får jeg tatt julehandelen uten å måtte legge av en egen storhandel til det. Blir kanskje lutefisk til middag i dag. Kjøpte en fisk for noen uker siden, men har ikke lyst på det selv, så mulig jeg spiser torsk, så får besøket mitt lutefisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2023 #3245 Del Skrevet 5. desember 2023 Sola burde hatt et av de gamle, veldrevne periodehotellene i landet. Kjøkkenet kom til å bli husket! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #3246 Del Skrevet 5. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Sola burde hatt et av de gamle, veldrevne periodehotellene i landet. Kjøkkenet kom til å bli husket! Kunne vært interessant å hatt, men er stygt redd for at man ville jobbet seg i hjel, om man skulle drevet det helt alene. Resepsjonist, stuepike, kokk, kelner, vaktmester i en og samme person Hender jeg titter på næringseiendommer til salgs. Er mye som er svært forlokkende Er forresten ikke noe flink til å lage mat. Eier ikke interesse for mat dessverre. Har laget julematen vår så lenge at det har gått seg til med årene, men første gangen jeg skulle lage julemiddag Kjøttet var rått i midten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2023 #3247 Del Skrevet 5. desember 2023 Klart at KG skulle ha bidratt med alle penger og fagpersonell av ypperste klasse. Du er hjernen bak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #3248 Del Skrevet 5. desember 2023 Ble ovnsstekt torsk, mandelpotet, gulrot, lutefiskbacon, ertestuing til middag i dag. Besøket mitt var storfornøyd, mens jeg satt og pirket i maten. Er ikke så alt for glad i all torsk. Denne var for grov i fisken for min gane. Rett fra havet og i kasserollen derimot. Å herre hvor nydelig mat det er! Men denne i dag. Hadde kjøpt inn en del av den for noen måneder siden, så måtte bli spist opp. Er 4 fileter igjen, men tror jeg skal finne en katt, som kanskje vil ha det. Orker ikke mer av denne fisken her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2023 #3249 Del Skrevet 5. desember 2023 Høres godt ut det. Mjau...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2023 #3250 Del Skrevet 5. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Sola burde hatt et av de gamle, veldrevne periodehotellene i landet. Kjøkkenet kom til å bli husket! Ja! Jeg bestiller et juleopphold med en gang! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2023 #3251 Del Skrevet 5. desember 2023 Rumle skrev (14 minutter siden): Ja! Jeg bestiller et juleopphold med en gang! Nemlig! ...og mitt lille juleopphold varer fra bittelille julaften og tre-fire uker fremover. Så forhåndsbestiller jeg fire uker med påska midt i. Eget dobbeltrom med eget bad og liten balkong, takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2023 #3252 Del Skrevet 5. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nemlig! ...og mitt lille juleopphold varer fra bittelille julaften og tre-fire uker fremover. Så forhåndsbestiller jeg fire uker med påska midt i. Eget dobbeltrom med eget bad og liten balkong, takk. Høres perfekt ut Skal vi møtes i salongen til ettermiddagskaffe og et overdådig kakebord? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2023 #3253 Del Skrevet 5. desember 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Høres perfekt ut Skal vi møtes i salongen til ettermiddagskaffe og et overdådig kakebord? Høres helt naturlig og veldig hyggelig ut. Jeg skal gå med rød klovnenese (i tillegg til min avatars utseende), så er vi sikre på å ikke ta feil. Hva er ditt kjennetegn? Står du å magadragsnuser på en hver form for utsprunget blomst i lokalet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2023 #3254 Del Skrevet 5. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Høres helt naturlig og veldig hyggelig ut. Jeg skal gå med rød klovnenese (i tillegg til min avatars utseende), så er vi sikre på å ikke ta feil. Hva er ditt kjennetegn? Står du å magadragsnuser på en hver form for utsprunget blomst i lokalet? ja, det regner jeg med! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #3255 Del Skrevet 6. desember 2023 Hahaha Dere to God morgen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #3256 Del Skrevet 6. desember 2023 Kjøpte en liten ribbe i dag. Tenkte å lage den i morgen. Skal skjære svor på den om litt. Har sett så mange ribbereklamer på tv, siste dagene, at ble ribbesulten. Fant bringebærsaus på butikken også. Vi får ha det til riskrem. Har ikke sett etter ferdiglaget riskrem enda, men gjør ikke noe om jeg ikke finner. Lager den bedre selv synes jeg. Er kanskje bedre for en også når den blir laget på laktosefri melk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2023 #3257 Del Skrevet 6. desember 2023 Stekt ribbelukt hjemmet = Herlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #3258 Del Skrevet 6. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Stekt ribbelukt hjemmet = Herlig! Er nydelig mat. Tenkte å spise av tynnribbedelen i morgen, og så skjære opp kjøttrike delen i tynne skiver for en senere middag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #3259 Del Skrevet 6. desember 2023 Da er ribba ferdig krydret. Delte den i to, så blir lettere å steke. Var nettopp og hentet en pakke. Julepynt på halv pris salg Venter enda en slik pakke snart 😕 Jeg elsker julepynt, så finner alltid noe fint som jeg bare må ha hvert år. Jeg har gitt meg selv forbud mot å kjøpe juletrepynt, men havner alltid en figur eller to hvert år i handlekurven min likevel. Jeg har juletrepynt nok for minst 3 trær. Sikkert mer. Da vi pleide å ha ekte juletre, hadde jeg mye tung juletrepynt. Oppdaget da jeg begynte med kunstig tre, at greinene ikke tålte vekten av glasskuler f.eks, så etter x antall gikk i tusen knas i gulvet etterhvert som de falt ned, så kjøpte jeg her og der lettere pynt. Liker slike pene forseggjorte. Kjøpte en god del juletrepynt i Paris, som jeg pleier å ha på treet hvert år. Noe har bestemor laget. Hun er så flink til å strikke. Hun har strikket noen slike Arne og Carlos fugler, som jeg pleier å sette inn i treet. Er litt morsomt når man har sett på treet en stund for så plutselig utbryte. Det er jo fugler inni der Har også noen nisser som hun har strikket, som kommer opp hvert år 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2023 #3260 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Sola de skrev (17 minutter siden): Da er ribba ferdig krydret. Delte den i to, så blir lettere å steke. Var nettopp og hentet en pakke. Julepynt på halv pris salg Venter enda en slik pakke snart 😕 Jeg elsker julepynt, så finner alltid noe fint som jeg bare må ha hvert år. Jeg har gitt meg selv forbud mot å kjøpe juletrepynt, men havner alltid en figur eller to hvert år i handlekurven min likevel. Jeg har juletrepynt nok for minst 3 trær. Sikkert mer. Da vi pleide å ha ekte juletre, hadde jeg mye tung juletrepynt. Oppdaget da jeg begynte med kunstig tre, at greinene ikke tålte vekten av glasskuler f.eks, så etter x antall gikk i tusen knas i gulvet etterhvert som de falt ned, så kjøpte jeg her og der lettere pynt. Liker slike pene forseggjorte. Kjøpte en god del juletrepynt i Paris, som jeg pleier å ha på treet hvert år. Noe har bestemor laget. Hun er så flink til å strikke. Hun har strikket noen slike Arne og Carlos fugler, som jeg pleier å sette inn i treet. Er litt morsomt når man har sett på treet en stund for så plutselig utbryte. Det er jo fugler inni der Har også noen nisser som hun har strikket, som kommer opp hvert år Det er så koselig med gamle minner i julepynten Sola de skrev (1 time siden): Er nydelig mat. Tenkte å spise av tynnribbedelen i morgen, og så skjære opp kjøttrike delen i tynne skiver for en senere middag Det er veldig godt Jeg har også stekt en, men her brukes det mest til pålegg, selv om det også blir middag innimellom Endret 6. desember 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå