Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Er vel kun om man hadde satt hjul på sparken at den kunne blitt brukt her. Ikke kommet et eneste snøfnugg enda. Pleier å komme svært lite snø her.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clay i Sealteam ble skutt og drept. Da forsvant også grunnen til å se på :ler:  Han var kjekk. Mener å ha sett han er i en ny serie på tv2, men den har ikke jeg sett på enda.

Nå er det tid for Gold rush 📺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 timer siden):

Han så jo til og med legitimasjon. Om Sola de viser legitimasjon for å hente pakker til Sola de, må han da vel skjønne at Sola de på legitimasjonen er Sola de som står der og. 

Jeg pleier å hente pakker i det de åpner butikken som regel, så er ofte første kunde til pakkehenting den dagen. Er lite folk i butikken da.

Jeg har shoppet til jeg droppet nærmest, men siden jeg vet prisene resten av året, så er jeg fornøyd. Eneste jeg nå egentlig har lyst til å kjøpe meg selv er et serveringsfat, men noe må jeg ønske meg i julegave, så tror jeg skriver det opp på ønskelisten til julenissene:nikke:

Er det noe spesielt du er på utkikk etter?

Egentlig ikke, så sikkert like greit at jeg ikke kikker så mye :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 timer siden):

Egentlig ikke, så sikkert like greit at jeg ikke kikker så mye :ler:

Man finner nok alltid noe man ikke trenger også, bare har lyst på :ler: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (12 timer siden):

Clay i Sealteam ble skutt og drept. Da forsvant også grunnen til å se på.  Han var kjekk.

Nå måtte jeg google for å se smaken til Soladè. :fnise: 

Sola de skrev (49 minutter siden):

Man finner nok alltid noe man ikke trenger også, bare har lyst på :ler: 

Jo, men siden man bare har lyst på og ikke kjøper, så bruker man ikke penger. Man sparer faktisk penger da. :nigo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Nå måtte jeg google for å se smaken til Soladè. :fnise: 

Jo, men siden man bare har lyst på og ikke kjøper, så bruker man ikke penger. Man sparer faktisk penger da. :nigo: 

Det er ikke noe hemmelighet hva jeg liker skulle jeg til å si :ler: Matt Casey i Chicago fire, Dean i Supernatural, Jax i Sons of Anarchy, Paul Walker, Clay i Sealteam osv. Fint med noe pent å se på :ler:  Blondaktig hår og blå øyne :rodmer: Vakreste som fins synes jeg :nikke:

Hadde menn sagt noe sånt om damer, så hadde de vel fått høre det så ørene flagrer :ler:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er julegavene pakket inn og lagt i eskene sine og pakket enda mer inn og teipet igjen og er klar for sending :dåne: Hele gårdagen gikk med til å få pakket inn gaver og lagt dem i ene eska og fortsatte i dag med resten. Eneste som gjenstår er min ene grandtante. Hun ble ikke begeistret over å få gavene tilsendt på denne tiden i fjor. Men som søskenet mitt minnet meg på i går er når er våre tanter ikke gretne :ler: Det kom på en tante, men vi har mange, så :fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Da er julegavene pakket inn og lagt i eskene sine og pakket enda mer inn og teipet igjen og er klar for sending :dåne: Hele gårdagen gikk med til å få pakket inn gaver og lagt dem i ene eska og fortsatte i dag med resten. Eneste som gjenstår er min ene grandtante. Hun ble ikke begeistret over å få gavene tilsendt på denne tiden i fjor. Men som søskenet mitt minnet meg på i går er når er våre tanter ikke gretne :ler: Det kom på en tante, men vi har mange, så :fnise:

Så flink du er! :hoppe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørte en samtale i dag. - Ikke gå ned i vekt for raskt for da ryker musklene. Fortsett! tenkte jeg. Ville noen skulle si mirakelkuren for å bygge opp muskulaturen igjen. Jeg klarer det ikke. Er gått 8 år nå og jeg er så svak :( Klarte å løfte med mye sukk og stønn 8 kg, men der stoppet det. Er så latterlig hva man får til nå, i forhold til hva man en gang klarte. Jeg pleide å henge i ribbveggen etter hendene. Holde min egen vekt. Hva skjedde liksom. :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er alle årstider på en gang i dag. Oppi høyden er det sludd, her nede ved havet er det hagl og regn. Har ikke tenkt meg mer ut i dag.

Usikker på hva det blir til middag i dag. Jeg kjøpte strimlet svinekjøtt, tacolefser, salat salsa og rømme, men besøket mitt ville henner ha løvstek og pommes frites, så blir vel heller det tror jeg :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært og hentet to pakker i dag. Fant en veske jeg likte størrelsen på. Den kom i posten :fnise: Den er nøyaktig den samme som jeg har i fra før av som er blitt helt utslitt :ler: Sola vanedyr :fnise: Da varer forhåpentligvis denne også i halvannet år før ting begynner å ryke på den :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prestert å låse meg ute 4 ganger nå på kort tid. Har bodd her i bygningen i 10 år snart og det har ikke skjedd før. 2 ganger bare i dag :risterpåhodet: Skjerpings :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (14 minutter siden):

Har vært og hentet to pakker i dag. Fant en veske jeg likte størrelsen på. Den kom i posten :fnise: Den er nøyaktig den samme som jeg har i fra før av som er blitt helt utslitt :ler: Sola vanedyr :fnise: Da varer forhåpentligvis denne også i halvannet år før ting begynner å ryke på den :)

Da gratulerer jeg deg med et bra kjøp. Hvilken farge? Noe knæsjfarget noe? :) 

Sola de skrev (10 minutter siden):

Jeg har prestert å låse meg ute 4 ganger nå på kort tid. Har bodd her i bygningen i 10 år snart og det har ikke skjedd før. 2 ganger bare i dag :risterpåhodet: Skjerpings :opplyser:

Det er lov å være førjulsdistrè.  :)  Det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Da gratulerer jeg deg med et bra kjøp. Hvilken farge? Noe knæsjfarget noe? :) 

Det er lov å være førjulsdistrè.  :)  Det går over.

Samme brunfargen som forrige :ler:

Får håpe det. Ene gangen var jeg ute med søppel. Begynte å lure på om jeg hadde kastet nøklene mine :risterpåhodet: Er liksom hva jeg alltid har i hånda når jeg går ut herfra .

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg til over nyttår og så går det fint helt til alderen kommer og tøyser på sin måte.
Akkurat det går nok ikke over, så nyt tiden mens du kan. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...