Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Unner deg opplevelsen. :) 

Takk :klem:

Hvordan er været hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol akkurat nå, men med diverse mørke farger på skyene...håper sola vinner enda en halvtime,
for det gjør godt, selv om jeg ser noen støv mer i slikt vær. :fnise: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Sol akkurat nå, men med diverse mørke farger på skyene...håper sola vinner enda en halvtime,

Støvkorn ignoreres her :fnise: De er til å få vekk på gråværsdager :nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (På 26.10.2023 den 15.47):

Jeg har funnet ut at det hjelper å ta av seg brillene :opplyser:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 timer siden):

God Lørdag til deg. :D 

Rumle skrev (4 timer siden):

God lørdag og helg herfra og :blomst2:

God helg til dere begge :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 timer siden):

Jeg har funnet ut at det hjelper å ta av seg brillene :opplyser:

Genialt @Rumle!      Jeg kan myse veldig bra, så det skal gå. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag. Ser resten av landet har regn, snø og uvær. Har egentlig vært noen vær- fredelige uker her jeg bor. Mot normalt eller hva man skal si.

Har vært en tur på butikken. Der var juleheftene kommet i salg. Tidligere år har jeg ventet noen uker til med å kjøpe dem, med det resultat at jeg har måttet bestille dem på nettet, så nå kjøpte jeg noen. Glemte å kjøpe Billy, så det får jeg gjøre over helgen. Har kjøpt Stomperud, Blondie, Finbeck & Fia, og Donald Ducks julehistorier. Ene grandtanten min pleier å kjøpe Knoll og Tott og legge ved julegavene, så antar det kommer i år og. Kan være jeg kjøper noen disney- hefter til nærmere jul, og vanlige juledonald- bladet.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med klesvask for denne uken. Har kink i nakken, så sliter med å finne behagelig stilling. Merker det er mer fredelig om man kan si det sånn her i bygningen, nå når ene Narvestad er flyttet :danser:Var så drittlei av å ha henne på døra mi, i tide og utide.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne jeg har kjent siden jeg gikk i barnehagen, har bodd nesten like lenge siden i et hus i gaten nedenfor der jeg bodde som barn. Jeg skulle skrive adressen på bursdagskort, og jeg må hvert år sjekke gatenummeret :ler: Er det 21 tenkte jeg :risterpåhodet: Er 20, men er sikkert glemt i morgen :ler: Husker fasttelefonnumrene som folk hadde en gang i tiden, men spør noen meg om mobilnummer til noen, så må jeg lete på telefonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg adventskalender i dag. Får se om jeg kommer på å spise av den. Som regel er det søskenet mitt som i januar eller februar setter den til livs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Tror du er i rute jeg. :nikke: 

Overhodet ikke på langt nær. Alt for mye som skal gjøres, og kjenner den nedtellingen til julekvelden er begynt.

Må få pakket inn gaver. Det utsetter og utsetter jeg. Tenkte å få dem sendt i slutten av november eller første dagene av desember. Når dem er sendt, kan jeg begynne å rydde litt. Ser helt bombet ut her. Har to svære pappesker i søppelsekker stående i stua av alle steder. Bodene mine er stappfulle, så får ikke plass til dem der. Gaver har jeg liggende oppå skap, i skap, i sofaen, i skuffer stuet vekk. Tar opp plass jeg helst skulle hatt til andre ting. - Som jeg ikke har plass til noen steder, så de ligger og slenger nå :dåne:

Så har jeg bestemt meg for å kvitte meg med mitt gamle spisebord. Det tar bare opp unødvendig med plass. Det er så skrøpelig. Sånn med klaffer på to sider, så det er ikke det mest solide møbel. Jeg trenger mer solide møbler. Da jeg bodde i andre leiligheten, så hadde jeg akkurat kjøpt det spisebordet jeg nå bruker. Det er i heltre eik, solid og tåler det meste. Jeg sklei og fløy framover. I sekundene det tok før jeg falt over bordet, så så jeg for meg hvordan det gamle bordet ville kollapse med meg oppå. Jeg visste jeg ville få skader, så stålsatte meg alt i løpet av sekunder. Til min lykke, så var det nye bordet og ikke det gamle som sto der, så jeg landet bare hardt over bordet i stedet for scenarioet som ville vært med andre bordet :risterpåhodet: Det sies de fleste ulykker skjer i hjemmet og det er veldig sant. Hvertfall når det gjaldt den leiligheten. Den var så liten, så snublet i/ over ting hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, men om vi kaller det å være i rute....eller smårutete variant, så tar du litt av gangen og til sist er du der. :nikke: 
Jeg har nemlig stor tro på deg og ditt. Er så flink atte. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden):

Jojo, men om vi kaller det å være i rute....eller smårutete variant, så tar du litt av gangen og til sist er du der. :nikke: 
Jeg har nemlig stor tro på deg og ditt. Er så flink atte. :nikke: 

Bra noen har troen, skulle jeg til å si :ler: Usikker om jeg skal ha juletre oppe i år.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (24 minutter siden):

Bra noen har troen, skulle jeg til å si :ler: Usikker om jeg skal ha juletre oppe i år.

På deg har jeg alltid en kvalitetstro av de store. :nikke:  Du er jo selveste @Sola de d.v.s. Sola vår. :lur: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...